620 - ההתחלה של הסוף

Haunted

New member
../images/Emo58.gif 620 - ההתחלה של הסוף

כנראה שהסוף של הסדרה הולך להיות טראגי משציפיתי... פיל תמיד היה הדמות האהובה עלי, אבל בחיים לא חשבתי שיהיו לו מספיק ביצים להחליט למחוק משפחה שלמה. אני עדיין לא סגור על עצמי אם אני מת לראות את הפרק הבא, או מפחד לראות אותו.
 

GanGsTeref

New member
נכון

יש לי שאלה: ראיתי את העונה הרביעית עד סוף ה6 אבל אני רוצה לראות הכול מהתחלה כי ראיתי מחצי בעונה הרביעית פיל זה הבוס של ניו יורק הזקן הזה?? ועל מה הוא רוצה לחסל את כל המשפחה של טוני?
 

Haunted

New member
../images/Emo58.gif

כן, פיל הוא הבוס של משפחת ניו יורק. הבוס המקורי היה קרמיין. אחרי שהוא נפטר החליף אותו ג'וני סאק, ואחרי שג'וני סאק נשלח לכלא ונפטר גם הוא, פיל החליף אותו. שתי המשפחות אף פעם לא היו ביחסים טובים. תמיד היו מחלוקות ובעיות פה ושם. בפרק שעבר טוני הכה מישהו מהאנשים של פיל, שזרק כמה מילים מעליבות למדו במסעדה. מבחינת פיל זה היה הקש ששבר את גב הגמל, ולאור כל היחסים בין המשפחות שלא הצליחו בעבר, הוא החליט למחוק את כל משפחת ניו ג'רזי.
 

GanGsTeref

New member
אבל הם לא הלכו לדבר

דפדפתי בפרק כי אני רואה מהתחלה חחח אזז ראיתי שבסוף טוני ועוד אחד הלכו לדבר עם מי שטוני ירביץ לו אבל הוא לא רצה לא חשבתי שבגלל זה הם רוצים לחסל אותם!!!! לדעתך נראה לך שבסוף טוני ינצח עם צוות קטן או ימות? ותודה על הסבררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Haunted

New member
ממ

שלילי. טוני וקרמיין הקטן הלכו לפיל כדי לבקש סליחה, ופיל לא רצה לראות אותם. ולא בגלל זה פיל החליט למחוק את כל המשפחה. בין שתי המשפחות תמיד שררו יחסים פגומים, בין אם זה אי הסכמות על עסקים, ובין אם זה חיסולים כאלה ואחרים. זה שטוני הרביץ לבחור שדיבר עם מדו במסעדה היה הקש ששבר את גב הגמל אצל פיל. מה יקרה לדעתי ? אין לי מושג, אני יכול רק לשבת ולקסוס ציפורניים עד יום ראשון הבא. מה שבטוח, אנחנו נראה הרבה דם בשבוע הבא.
 

GanGsTeref

New member
צודק אבל

בעונה שישית פיל ביקש מטוני שיקח בעלות על המשפחה בנתיים שהוא בכלא הוא לא יכל לסלוח לו טוני והוא תמיד עזרו אחד לשני
 

c l i f f o r d

New member
התשובה הכי פשוטה שיש

פיל לעולם לא סלח לטוני על רצח אחיו. שום סיבה אחרת, נראית לעין ולא נראית לעין, תתעלה על כך.
 

GanGsTeref

New member
נכון אבל זה לא טוני אשם

זה הבן דוד המפגר שלו!! אז מה הם רצחו לו את המפקד ההומו הזה איך שלא קרו לו!! ותכלס זה עבר עם הוא לא היה סולח הוא היה ישר מחסל לטוני מישהו חשוב או אותו אפילו!!
 

c l i f f o r d

New member
זה החטא הקדמון

לא משנה מי היה אשם- טוני או טוני ב, העובדה היא האחיו נרצח. רגשות הנקמה של פיל כבר קיימות מהעונה הרביעית, המון זמן במונחי הסדרה. הסיבה היחידה שטוני לא חוסל עוד לפני כן היא רק מניעים כלכליים על מנת לא לפגוע בפרוייקטים המשותפים של שתי המשפחות.
 

Doji

New member
620 ../images/Emo58.gif

טוב, מרגע לרגע ההכרה שזו העונה האחרונה הופכת ברורה יותר. זה הכה בי כשסיל נפגע, החייל האחרון הכי נאמן של טוני. לאורך כל הפרק חשבתי שבטח טוני מצטער שכריסי לא לידו עכשיו. נראה שידו של פיל על העליונה כל עוד הוא במחבוא, מעניין איך הסדרה הזאת עומדת להסתיים. מצחיק שמכל הצוות המקורי שהקיף אותו בעבר, בסוף מי שנשאר לידו זה פולי הדפוק. דיוויד צ'ייס מחייך.
 

dor dn

New member
פרק ענק!! ../images/Emo58.gif

פיל רוצה אשכרה למחוק את כל המשפחה... ואיזה פאשלה האיטלקים עשו שרצחו את האוקראינים המסכנים. סיל ובובי הלכו, שהם הקפטנים החשובים, הקפטנים החזקים שנשארו זה קרלו ופולי, פאטסי פאריסי בטח מתחבא איפשהוא ומחרבן במכנסיים מרוב פחד. אגב, לא הבנתי מה הקטע של החיסול ההוא בהתחלה, בגלל שאין תרגום בין היתר זה לא היה ברור הקטע הזה...
 

idogr

New member
נראה לי החיסול היה להראות את הנאמנות של סיל

ההוא שחוסל היה בשתי המשפחות גם של ניו יורק וגם של ג'רזי והציע לסיל להצטרף לניו יורק אז סיל הרג אותו
 

c l i f f o r d

New member
איזה פרק ../images/Emo58.gif

אני לא חושב שבכל הסדרה היה כזה פרק אינטנסיבי, זה היה כאילו כל הסדרה התנקזה לפריימים בודדים- בחיסול של בובי, בהתנקשות בסיל היה נראה שכל הסדרה עוברת לי מול העיניים, כנראה יש סיבה עלילתית שסיל לא נהרג. מלפי סגרה את הבסטה, הצליחו להפטר ממנה יפה יחסית. וטוני נשאר לבד עם פולי. מעניין אם עוד יראו את ג'וניור בפרק הסיום.
 

zekit

New member
תגידו מה זה היה הקרטון הזה ../images/Emo58.gif

בדמותו של סיל? שהחברה של טוני נכנסים לבית המחבוא בסוף הפרק,יש להם מין קרטון בדמות של סיל,זה נרא כמה איזה אביזר מהסידרה או משה 0.ם
 

קים19

New member
דעתי על הפרק ../images/Emo58.gif

בטח בין הפרקים הכי טובים שראיתי והעצובים בסידרה: קודם כול לכול אורך הפרק וזה כבר התחיל בפרקים קודמים ,נורא נורא ריחמתי על טוני , ודיוויד צ'ייס שיחק עם זה מיתחילת העונה ( ובעצם לכול אורך הסידרה)בצורה אכזרית וגאונית מבלתי ניסבל לאכזרי לפתטי ולמיסכן ופגיע,והמישחק הזה באופי שלו רק יהפוך את הפרק האחרון ליותר קשה. ומה שהכי עצוב זה עניין הטיפול ששם ממש ריחמתי עליו דוקטור מלפי הייתה אכזרית ויצא לי לחשוב מה יצא לו מהטיפול והתשובה זה כלום וזה מה שעצוב כול כך .פשוט פרק אדיר ואני ממש ,אבל ממש לא רוצה שיום ראשון יגיע. בקשר לדוד לא יראו אותו יותר, הסוף שלו היה מה שראינו באותו פרק יושב פצוע על כסא גלגלים .
 

zekit

New member
זה כן היה סיל ! ../images/Emo58.gif

גם קראתי על זה עכישו בפורום אחר,כתוב שם על הבית שבו טוני מתחבא והקטע של הקרטון של סיל מוזכר שם : "For the record, Tony's hide-out is not Junior's home, nor Livia's, but a random safehouse that the Family also uses to store old junk -- hence the cardboard cut-out of Silvio in the living room, haunting the scene like a ghost."
 

bulllli

New member
מעניין אבל

לא רואים את הפרצוף של דמות הקרטון. זו יכולה להיות גם דמות מהסרט "דיק טרייסי"... מה שכן, נראה שטוני נהנה לישון עם רובה כזה עצום. ידעתי שיש לו נטיות כלשהן
 
6.20../images/Emo58.gif

לא אכפת לי כבר אפילו שיחסלו את טוני... כל עוד הוא לוקח את ניו יורק יחד איתו לקבר.סוף טוב בטוח לא יהיה פה וצ'ייס הבהיר לנו את זה היטב. נ.ב רק לי נדמה שפולי הוא חפרפרת? הבנאדם היה תמיד תאב בצע ואנוכי והיו לו אף קשרים טובים עם ניו יורק בימיו של סאק.
 

אסף56

New member
../images/Emo58.gifנראה רע, נראה רע

בובי מת, סיל מחוסר הכרה, טוני מתחבא... איך הוא מצטער עכשו שאין לו לידו את כריסטופר ופוסי ואפילו ראלפי... עצוב אבל מדהים מעניין מאוד מה יהיה, מעניין מאוד
 
למעלה