620 - ההתחלה של הסוף

Haunted

New member
../images/Emo128.gif

סיל מחוסר הכרה. כשטוני הגיע הביתה וסיפר לכרמלה על החדשות, הוא אמר שבובי מת, וסיל בבית חולים. איזו סיבה יש לו להיות בבי"ח אם הוא מת ? אולי הוא ימות מפצעיו בפרק הבא, אבל כרגע הוא חי.
 

kipod האחד

New member
לא אמרו שסיל מת אמרו שהוא בקומה יענו לתמיד

וסיל זה הדמות שאני הכי אוהב שם תמיד נאמן מילדות לטוני ולמשפחה מייעץ כמו שצריך לא עושה שטויות משחק הכי טוב הוא וטוני.......שחקן ענק!
 

bulllli

New member
אוי קשה קשה

בסוף היחידה שתשרוד תהיה אחותו המגעילה של טוני. לי היה מוזר שפתאום בובי, שהוצג כטמבל נוראי בעבר, הפך ליד ימינו של טוני. כנראה שסופם של כל הסוציופטים הוא חיסול. התאוריה שהצגתם כאן לגבי אנדריאה בהחלט מסקרנת. עכשיו אני מבולבל לגמרי
 

קים19

New member
דרך אגב....

הפרק האחרון הוא שעה,זה לא מעט מידיי ליסגור את כול הקצוות?
 

GD5

New member
סוף סוף צפיתי בפרק..

מסכן בובי, כמו שטוני אמר הוא היה בחור טוב... אולי טוב ונחמד מדי בשביל העסק הזה. המשפחה באמצע מלחמה מול משפחה גדולה וחזקה יותר מניו יורק כולם משני הצדדים עסוקים בלמצוא מקום מסתור והבנאדם יוצא לקנות רכבות..ולמרות שהוא גם אחת המטרות בשל היותו קפטן הוא אפילו לא לקח שומר ראש, מה שמראה לנו שלמרות שלקראת סוף הסדרה בובי כביכול התקדם בסולם ההיררכי של המשפחה הוא עדיין נשאר אותו בובי תמים ומגושם שאנחנו מכירים מתחילת הסידרה. מסכנה גם ג'ניס..אחרי שעברה את ריצ'י אפריל וראלפי ומצאה סוף סוף משפחה טובה ואושר חוזרת כנראה לנקודת ההתחלה ומסכנים עוד יותר הילדים לא רק שנשארו יתומים אלא נשארו יתומים עם אמא חורגת כמו ג'ניס... לגבי פולי..בניגוד לרוב פה אני לא חושב שפולי הוא בוגד(או שזה הלב מדבר ולא הראש כי פולי תמיד היה הדמות האהובה עליי) הבן אדם הוא מאפיונר מהאסכולה הישנה..היה חייל נאמן של אבא של טוני עוד מלפני שטוני נולד..אמנם היו לו יחסים טובים עם ג'וני סאק אבל סאק כבר מת ואיתו מתו היחסים הטובים של פולי עם ניו יורק...ולגבי הטענה שפולי הוא בוגד בגלל שהוא היחידי מהצמרת שפיל לא רצה לחסל..לי דווקא יש הסבר אחר, אם התכנית של פיל אכן הייתה מצליחה וטוני,סיל ובובי היו מתים מי הכי טבעי שיהפוך לבוס?..נכון פולי כי הוא היחיד מהבכירים שהיה נשאר ואנחנו הרי יודעים שפולי הוא בחור די טיפש, חרא של איש עסקים, חמום מוח וממש אבל ממש אין לו תכונות של בוס וגם פיל יודע את זה...ואולי זאת הסיבה שפיל רצה שכולם יעלמו חוץ מפולי כי על אחד כמו פולי פיל יכול לעבוד בעיניים ולעשות מה שהוא רוצה..מקווה שאני צודק ופולי הגדול הוא לא בוגד.. מחשבה שעברה לי בראש כשראיתי את הסצינה האחרונה שבה טוני שוכב לבד בחדר החשוך שחוץ מפולי אף אחד מהחבר'ה הישנים לא נשאר איתו....בטח עכשיו הוא מתגעגע לקפטנים המשוגעים שהיו לו פעם כמו כריס, ריצ'י אפריל ואפילו פסיכופטים כמו ראלפי ופיץ' לה מאנה חבר'ה שלא היו רואים ממטר את ניו יורק...ומי נשאר לו עכשיו?.. פטסי וקרלו... דבר אחרון...מקווה שסיל יגמור את הסידרה הזאת בחיים ובהכרה...לדעתי אם היו רוצים שהדמות שלו תמות אז כבר היו גומרים את הסיפור בפרק הזה ולא היו מושכים את זה לפרק הבא.
 
למעלה