שרשור עונה 6 פרק 4

../images/Emo58.gifאיזה פאטים אנחנו../images/Emo58.gif

יכול להיות שכל התשובות הן כאלה פשוטות? יכול להיות שאין שום משמעות רוחנית סביב כל הסדרה הזאת? יכול להיות שנקבל את כל התשובות אבל נשאר עם תחושה ריקנית?
 

kslv

New member
כבר היו שאלות של רוחניות

ותחושות של רוחניות אתה כבר לא יכול להישאר ריק מהסידרה הזאת שעסקה בשאלות ובאמונה
 
../images/Emo58.gif פרק טוב יותר לעומת הקודמים....

קודם כל יש קטעים מצחיקים: לפידוס עם ההערה שלו על הדברים של בן ובן משעשע פעמיים - בהלוויה של לוק ובחדר המורים. מחשבות בעקבות הפרק:
בן שבחדר המורים: הוא שם כי אבא שלו עזב יחד איתו את האי בזמן? בהנחה שאביו פגש את הוראס בכביש לנסות להציל אימו.... הממממ ?!
בן הוא היחיד בפלאשהצידה שהיה באי לפני ההתרסקות.
סמוקילוק מרמה את סוייר. (1) הוא יוצר איתו מגע בהעברת הלפיד וגם (2) מוחק את השם שלו. בנוסף (3) הוא מציין שהם צריכים לצאת מהאי ביחד. לוק כנראה צריך נשא, מישהו מהעולם האמיתי כדי לצאת איתו החוצה. השמות המחוקים הם אנשים שנפסלו כנראה במהלך הזמן. גם ליטלטון מחוקה ויש גם מספרים שהם בני שלוש ספרות. קייט לא מופיעה, כמה שהצלחתי לראות. האם כל המועמדים הם רק גברים? במידה וכם אז ליטלטון מייצג את אהרון. סוייר כנראה כבר לא יהיה מועמד השאלה היא כמה זמן הוא עוד יחיה - (א) כי הוא נמחק מהרשימה (ב) בגלל שהוא בחברת סמוקילוק.
האם קייט לא מופיע כי היא אישה או כי היא נפסלה ע"י ג'ייקוב למרות שהוא זימן אותה לאי?
אנשי המקדש הם אנשיו של ג'יקוב. הרלי ראה את רוחו של ג'ייקוב והניחוש שלי שעכשיו מתחזק הוא שג'ייקוב נכנס לסעיד כדי לתפוס את גופתו. סמוקי לעומת זה יכול לתפוס גופות מחוץ למקדש. ג'ייקוב צריך את המקדש כדי לפרוח מחדש ולהתקיים. גלולת הרעל היא להגנה.
הרלי - הדמות שלו כ"כ מתוקה וטובת לב. איך הוא יורד על רנדי THE DOOSH גדול. למרות המזל הרע שהוא טוען שנדבק אליו, "בעבר", הדמות שלו תמיד, גם על האי אחרי ההתרסקות וגם כאן - טובת לב ונעימה.
היה כיף לראות שוב את הלן אבל מאד מכעיס אותי שהיא קרעה את כרטיס הביקור. הלך המפגש המחודש של ג' ולוק... או שאולי רק בשדה התעופה זה היה אמור לקרות.
 

A m o s 2 9

New member
הערה../images/Emo58.gif

גם איתן היה באי לפני ההתרסקות. לוק לא מחק את סוייר מהרשימה, הוא מחק את לוק.
 

בהלםם

New member
נראה לי שחלק מהאנשים פה קצת מתבלבלים

שיש 2 מציאויות בעצם או שאני טועה ואני בכלל לא הבנתי ואתבדה אחר כך מה שקרה עם בן ואבא שלו זה במציאות שעל האי שיש לה בנפרד = עבר הווה ועתיד משל עצמה ומה שקורה בחדר מורים עם לוק ובן זה מציאות שונה לגמרי שגם לה יש = עבר הווה ועתיד משל עצמה ואין שום קשר בין השניים! זאת אומרת - ישר קשרעצום מאוד שזה בעצם כל מהות הסידרה אבל אני רואה פה בכל השרשור מלא הודעות שכאילו אתם מערבבים מלא קטעים במציאות אחת ובגלל זה ההגיון של הסדרה לא מסתדר לכם לא שלי הוא מסתדר אבל שכאילו אתם לא מבינים שהעבר של בן עם אבא שלו זה לא העבר האמיתי שראינו היום וזה בטח לא ההמשך של בן הקטן שראינו בעונות הקודמות זה נמצא בעולם אחר\מקביל או אני לא יודע איך להגדיר את זה
 

JohnLocke

New member
אתה צודק ../images/Emo58.gif

שאי אפשר לקחת שום דבר במציאות השנייה כמובן מאליו. הכל יכול להשתנות. אנשים מתבלבלים כי בהתחלה זה נראה כמו "מה היה קורה אם הטיסה לא הייתה מתרסקת", ועכשיו אנחנו מגלים שיש כל-כך הרבה שינויים, שמדובר במשהו אחר. אנשים גם מתבלבלים כי בכל זאת יש המון דברים דומים בשתי המציאויות (כחלק מהתמה של "גורל"), ועדיין לא ברור למה דבר א' השתנה ודבר ב' לא השתנה.
 

too addictive

New member
אבל זה כן ../images/Emo58.gif

מה היה קורה אם הטיסה לא היתה מתרסקת: בגלל שהטיסה לא התרסקה, הם לא חזרו אחורה בזמן, בן לא נורה, האי פונה בחלקו בגלל הקדיחה והפגיעה בכיס האנרגיה, שקע בחלקו וכו וכו. זה בדיוק הקטע, שההגעה שלהם לאי שינתה לא רק את העתיד שלהם, אלא גם את העבר שלהם ושל כל יושבי האי בעצם.
 

JohnLocke

New member
ברור, ../images/Emo58.gif

פשוט התכוונתי שלא מדובר פשוט ב"מה היה קורה אם ב2004 הטיסה שמוכרת לנו, עם שאנון ובלי דזמונד וכו', לא הייתה מתרסקת". אנחנו לא רואים גירסא של הארלי חסר-מזל שלא מתרסק על האי, אלא כזאת עם המון שינויים, שנגרמו כנראה מחוסר המסע בזמן ואולי גם מחוסר המעורבות של ג'ייקוב.
 

Skywalker7246

New member
להפך, אנחנו רואים את מה שקרה בזכות המסע בזמן.

אבל בגלל חוסר המוערבות של ג'ייקוב.
 

גלזניקו

New member
אני דווקא חושב שזה בכלל קשור למשהו שקרה..

לפני המון המון שנים. המאזניים מסמנות משהו (שיווין בין סמוקי לג'ייקוב?) וברגע שהן לא מאוזנות , הכל משתנה.
 

בהלםם

New member
הכנתי שרטוט קטן ../images/Emo58.gif

מה שמבלבל לי את כל התיאוריה זה העובדה שבפרק הפיילוט עונה 6 ראינו את האי קבור בתוך המיים זה מה שהורס לי את כל ההבנה של הסדרה יש 2 מציאויות עולם -אמיתי- בו הטיסה מעולם לא מתרסקת לא היתה מתרסקת ולא תתרסק (בעולם האמיתי) כל מה שקורה בעולם האמיתי יש לו השלכה עצומה ולהפך על מה שקורה בעולם המקביל לזה אין לי עוד הסבר במציאות המקבילה קרו המון דברים בעבר שלה שראינו בכל העונות כמו בן ואבא שלו.. אנשי הדארמה (במציאות האמיתית אין אנשי דארמה!) ואין צוהר ואקו מעולם לא התרסק לאי הזה צ'רלי לא באמת מת כי העולם הזה לא באמת קיים אולי זה ניסוי מוח משותף או משהו התופעה הזו של נדידת תודעה לעולם מקביל שאפשר להתקיים בו בתנאים לא מציאותיים וכמובן העבודה שאפשר לנוע במציאות המדומה הזו בזמן.. מי שמת שם לא באמת מת ומי שחי שם לא באמת חיי כי זה לא עולם אמיתי זה כמו סוג של עולם דמיוני או תודעה דמיונית אני לא יודע מי אחראי לניסויים האלה בעולם האמיתי
 

בהלםם

New member
סליחה על עומס ההודעות שלי ../images/Emo58.gif

הוספתי משהו לציר זמן של 2 העולמות שנראה לי קצת חשוב להבהיר בשביל להבין את השתלשלות האירועים המוזרים
 
(../images/Emo58.gif?) מתי ריצ'ארד

פגש את לוק על האי כילד? הוא םגש את בן הילד על האי. ריצ'ארד פגש אותו כשלוק היה קטן והראה לו 6 חפצים... ממזמן, בביתו של לוק. המצפן.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif וההוכחה הכי טובה היא רוז, לא ?

רוז- אפשר להניח הנחה שנגיד , ברגע ההתרסקות המציאות התפצלה לשתי מציאויות - מה היה קורה "אם המטוס לא היה מתרסק" והפוך. (אני בכלל טוען שאולי - המציאות ה"אמיתית" היא שהמטוס לא התרסק. וכל השאר זה "מה היה קורה אם הייתה התרסקות מטוס"). עכשיו, לגבי רוז - מבחינת מה שראינו הפרק, כשהוגו הגיע לנק' התרסקות המטוס - הוא לכאורה הכיר את רוז (כי הוא היה הבוס שלה) אבל אם המטוס היה מתרסק והם היו מגיעים לאי - שם הוא לא הכיר את רוז. כלומר , זה לא מציאות המשכית. כמו שכתתב - לכל מציאות יש עבר הווה ועתיד משלה , שלא מתערבבים. בכל מקרה , אני בכלל לא בטוח שהתשובה שאנחנו מובלים אליה -ה"שתי מציאויות" היא מה שיתברר בסוף... מוליכים אותנו שולל בדרך הזאת.
 

shanytopper2

New member
ההתפצלות היא לא בזמן ההתרסקות

אלא בזמן פיצוץ הפצצה. אמנם לא ידוע איזו גרסא אומרת שהפצוץ הצליח ואיזו לא, אבל לא להתבלבל ולחשוב שהפיצול הוא רק מהיום של ההתרסקות והלאה
 
למעלה