שרשור עונה 6 פרק 4

טיי 1

New member
אגב, כשאני אומר "פיצול" זה לא בהכרח אומר

פיצול ממשי של צירי זמן (בהנחה שאנחנו הולכים לכיוון הזה), מבחינתי לקו העלילה ה"עכשווי" , הוא יכול להיות קו עלילה של "מה אם". מין קו דמיוני כזה של - "מה היה קורה אם המטוס לא היה מתרסק" , שמראים לנו היוצרים - בלי קשר לעלילה . או עם קשר שאנחנו עוד לא מודעים לא כרגע. אני לא בהכרח חושב שמדובר פה על התפצלות ממשית של זמן. ואולי כמו שכתבו כאן - אולי בזמן הפיצוץ נוצרו שני עתידים בו זמנית ? ולכן אנחנו שומעים פעם אחת את ג'ולייט אומרת "זה הצליח" , ובפועל נראה כאילו זה "לא הצליח".
 
הפצצה התפוצצה....

מה שגרם לה לא לגרום לכזה בום מסביב שהרי אחרים בכ"ז קמו ממנו קשור למקור האנרגיה המושכת שבתחנת הברבור. הן *כנראה* ביטלו אחת את השניה. כנראה... מה שניסיתי לומר הוא שזה לא שהמציאות המקבילה היא קו דמיוני - היא אכן המציאות האחרת - רק שנקודת הפיצול וזו ההדגשה, אינה הפצצה. אית'ן בחוץ, גם בן בחוץ. אולי זה יודגש יותר טוב בפרק הבא....
 

too addictive

New member
אני אומרת הפוך ../images/Emo58.gif

נקודת הפיצול היא כן הפצצה- אי שם בשנות השבעים. משם זה מתחיל להתנהל אחרת.
 

shanytopper2

New member
המפיקים היו מאד ברורים לגבי זה

נקודת הפיצול היא הפצצה לא צריך לפתח תאוריות שסותרות משהו שהמפיקים דיברו עליו מפורשות
 

JohnLocke

New member
הם דווקא אמרו

שזו תעלומה שאנחנו צריכים לחשוב עליה, ושהיא המרכז של העונה. הם אמרו משהו כמו "זה נראה כאילו היה פיצול ב1977 בגלל הפצצה", עם דגש על "נראה". זה בדיוק נושא שבו תאוריות הן רצויות.
 

shanytopper2

New member
זה לא נכון

הם היו מאד ברורים לגבי זה הם אמרו שהיו שתי אפשרויות מה קרה בעקבות הפצצה אפשרות 1- לא קרה כלום והם רק הגשימו את מה שהם תמיד עשו. אפשרות 2- הפצצה גרמה ל"איפוס" של קוו הזמן, ומאז היום של הפצצה דברים התפתחו בצורה שונה. אנחנו מקבלים את שתי האפשרויות האלו. כשאנחנו צריכים לתהות באיזה משתי מהאפשרויות הפצצה התפוצצה ובאיזו לא. (למרות, שאם הפצצה התפוצצה, הצמחיה מסביב צמחה מחדש באורך קסום ומופלא, ולכן יותר הגיוני שזו האפשרות בה הפצצה לא התפוצצה) הקטע המעניין הוא ששני קווי הזמן האלו כנראה "מתקשרים" בצורה כזו או אחרת, ואנחנו הולכים לגלות איך.
 

יפעת777

New member
כבר מרוב בלבולי מוח מה המפיקים אמרו

כשכל אחד אומר שהם אמרו משהו אחר, הפורום הזה כבר נהיה סדרת אבודים בפני עצמה חחח
 
"נראה" - כי הם בעצמם לא יודעים

נראה לי שהמפיקים נכנסים לפורומים - קוראים תאוריות ומשם מחליטים לאן להתקדם
 

austin1

New member
בבקשה לינקים למה שהם אמרו בשבועים האחרונים

שפרסמתי פה לפני שבוע אבל משום מה אף אחד לא קרא הרבה הרבה מידע מעניין http://spoilerslost.blogspot.com/search?updated-max=2010-02-09T07:31:00Z&max-results=6#axzz3lUtpw9uZ ועוד לינק מאוד מאוד מעניין http://spoilerslost.blogspot.com/2010/02/latest-from-docjensen-damon-and-carlton.html בנוסף בקשר להודעה שלי למטה בקשר ללחישות הם אמרו ברעיונות קודמים שבעונה הראשונה הם תכננו שהלחישות באמת יהיו של האחרים אבל החליטו לשנות את זה אז כל מי שעדין חושב שהלחישות קשורות לאחרים פשוט טועה כבר מהעונה השניה הלחישות החלו להופיע שהמפלצת הופיעה כוולט
 

טיי 1

New member
טוב, המשפט האחרון שכתבת הוא קצת שנוי במחלוקת

כל הסידרה והפורומים על הסידרה הזאת מבוססים על ספקולציות שאולי רק 20 אחוז מהם הם הכוונה המקורית של היוצרים. ו 80 אחוז הם פרשנויות של הצופים ,לקיחת התיאוריות כל אחד לתחום חייו (אמונה , דת, שינוי, גלגול נשמות וכו' וכו'). וחיפוש רמזים על רמזים - שאפילו ליוצרים עצמם לא הייתה כוונה אליהם - (לדבריהם עצמם) בתכלס , לא לפני סיום העונה הראשונה הבינו היוצרים את הכאוס שיצרו - והתחילו לנסות להיזהר יותר בדברים שהם זורקים. עד אז , בראיונות איתם עצמם - הם אמרו שגם להם לא ברור בדיוק מה הם המספרים , אבל בגלל שנוצר כזה באזז סביבים , גם יוצרי הסידרה נאלצו לטקס עצה ולמצוא פתרון כלשהו שלא יגרום להם לצאת באור לא טוב. בכל מקרה, כל הקהילתיות סביב הסידרה - היא חלק בלתי נפרד ממנה - וזה חלק מהכוח ופריצת הדרך שבה.
 

shanytopper2

New member
זה נכון כל עוד דברים מעורפלים

אבל ברגע שהם אומרים בצורה מפורשת מה ההסבר למשהו אז לא צריך להגיד שאולי ההסבר הוא משהו אחר זה כאילו שמישהו עכשיו יגיד שאולי סמוקי ולוק המזוייף הם לא אותו דבר, כאשר הם בצורה מפורשת אמרו שהם כן אותו דבר.
 
במידה ואתה צודק ../images/Emo58.gif

אז הפצצה התפוצצה ב 1977 ובן באותו הזמן היה במקדש.... אם כן, איך יכול להיות שהוא מורה במציאות המקבילה? המציאות המקבילה היא רק אחת. והן תוצר של איזו נקודת זמן אחת שהיתה שווה בשני העולמות.
 

אילנית99

New member
יתכן

שהפיצוץ לא השקיע את האי מיידית, והם הספיקו לצאת ממנו (לפחות חלקם)
 

אבי1985

New member
פרדוקס הזמן

אם הפצצה גרמה שלא תהיה התרסקות, סעיד לא ירה בבן ולכן הוא לא היה במקדש. מאוד יכול להיות שהוא בכלל לא הגיע לאי.
 

אבי1985

New member
יותר מזה

אם הם לא היו שם אולי הפצצה הגרעינית התפוצצה יותר מוקדם כי דניאל לא אמר להם לקבור אותה וזה מה שגרם לאי לשקוע
 

JohnLocke

New member
הראו מתחת למים את הבתים של דארמה

ככה שדארמה כן הגיעו בשנות השבעים לאי במציאות הזאת, וצריך לזכור שהפצצה ב1954 הייתה בדיוק באותו מקום שבו הבתים ישבו ב1977, כמו שאלואיז אמרה ("בנו כפר שלם מאז"). אז לא נראה הגיוני שבמציאות הזאת הפצצה התפוצצה ב1954 בגלל שפראדיי לא היה.
 

אבי1985

New member
הם קברו אותה מתחת לכפר של דהרמה

יכול להיות שמכיוון שדניאל לא היה הם לא הזיזו אותה עד שדהרמה הגיעו ואז אירוע הפיצוץ. השורה התחתונה אם העבר השתנה והם לא היו באי אולי בן לא נפצע ולכן עזה את האי מוקדם יותר או אולי בכלל לא הגיע לשם.
 
הוא הגיע לאי עם אבא שלו לפני הפיצוץ.

הוא היה על האי בכל מקרה במקדש או בדארמה. זאת הסיבה שזה ברור שהאי לא שקע מיד עם הפיצוץ. השאלה היא מה אם כך גרם לו לשקוע.
 
למעלה