פרק 205 ../images/Emo58.gif
money money money money ! כל פרק אני מתלהב מחדש, הסדרה הזאת פשוט מצויינת וכל הפרקים מותחים, מעניינים, מרתקים וערוכים טוב! לא ראיתי את עונה 1 עדיין (רק 2 הפרקים ששודרו השבוע בערוץ starworld) אבל אני יכול להכריז כבר עכשיו שזו מבחינתי סדרת הריאלטי הטובה ביותר.
שמתם לב שבכל סוף פרק אחרי שטראמפ מפטר את מי שהוא מפטר, קרולין מלקקת לו את התחת? "לא היתה לך ברירה, מר טראמפ", "זו היתה החלטה נכונה", "החלטה מצויינת", "good, הגיע לו להיות מפוטר"... והפעם : טראמפ על פמלה : "היא החלטית מידי" קרולין : היא מאוד החלטית" טראמפ : "אבל היא טועה" קרולין צוחקת : "היא טועה לגמרי!"
אני שונא את הקבוצה של הבנות, את כולן, אחת אחת. פמלה באה ולראשונה עשתה סדר והאצילה סמכויות באופן שכל מנהיג קבוצה אמור לעשות והיא חילקה סמכויות בהסתמך על מה שהבנות אמרו לה כיוון שהיא לא ממש מכירה את העבודה שלהן. בבורד-רום הן השתמשו בעובדה זו כנגדה. אומנם סגנון הניהול שלה היה קשוח, אבל היא הרגישה שזאת הדרך לפעול על מנת להרים את קבוצת הבנות מהקרשים ולנצח. רוב ההחלטות שלה במהלך הפרק (גם ההחלטה להעיף את סטייסי המעצבנת מהחלק המשפטי של העבודה) היו נכונות וטובות. למעשה, היא לא ממש הפסידה, פער של 10$ זה לא רציני והדוגמא שג'ורג' נתן לא דומה למקרה הזה. דווקא לפטר את פמלה?? ועוד כשסטייסי יושבת שם לידה? אוף.
"תאגיד מוזאייק" מצויין! כל הבנים שם תותחים וממש יהיה חבל לראות אותם מפוטרים אחד אחד עד סוף העונה. מבחינתי כולם שם פייבוריטים.
הערה לפורום : לדעתי עדיף לא לציין מה ראיתם שיקרה בפרומו לפרק הבא (ההודעה של בוראן על זה שסבאל'ה ג'ורג' הולך להתעצבן) - בחלק מהקבצים שאנשים פה מורידים אין את הפרומו לפרק הבא וזה ספויילר קטן שעדיף שלא ייכתב. [משום מה ב- pdtv שאני מוריד אין את הפרומו וב- vcd שאני נמנע מלהוריד בגלל איכות התמונה יש את הפרומו!]