הישרדות סמואה-הגמר!!!

../images/Emo58.gif

זה בדיוק כמו המקרה עם אריק בהישרדות ישראל- גם אריק היה יהיר, התייחס לכולם כנחותים ממנו ובכללי לכלך עליהם בלי סוף מאחורי הגב. ובכל זאת הם הצביעו לו בסוף ואף אחד לא התלונן על זה . להפך, כולם בירכו אותם על ההחלטה הנכונה שלהם. אז למה עכשיו הם לא חייבים להצביע למישהו יהיר שלכלך עליהם? עם כל הכבוד, זה לא שהם באמת כל כך סלדו מראסל, הם פשוט החליטו לעשות את הבחירה שתגרום לתבוסה שלהם להיראות הכי פחות משפילה.
 
../images/Emo58.gifדווקא בעיניי

אריק הוא דוגמא הפוכה לראסל, והוא הרבה יותר דומה לטוד בעיניי. כי למרות כל המהלכים שהוא עושה, התחמנות והתככים, עדיין אי אפשר שלא לאהוב אותו.
 

NP16

New member
אני חייב לומר כאן משהו ../images/Emo58.gif

מהרגע שג'ון וראסל נפגשו היה ביניהם דיבורים על ברית והם דיברו על להדיח את לורה עד שזכתה עוד באותה חסינות אישית ראשונה. אחרי זה אפילו, ואני זוכר היטב, ג'ון דיבר עם אריק על להדיח את מוניקה.. על בעצם להמשיך את התכנית של להפריד בין לורה ומוניקה. גם כשג'ון הודח, וראסל ניסה לגרום לו להאמין שמיק יודח, תאמיני לי שג'ון הוא לא בחור טיפש וזה די מפתיע שהוא לא סיפר ליותר מדי אנשים על האליל של ראסל שידע עליו באותו שלב ולפי ההצבעה נגד ג'ון של חברי השבט עצמו , הוא אפילו כנראה לא שיתף אותם בברית שלו עם ראסל. אז הוא לגמרי נפל בפח, למרות הכל, והוא ידע להשאיר את זה מאחורה ולהצביע לראסל כי הוא היחיד בוילת מושבעים שם שלא לקח את המשחק ברצינות רבה מדי.
 

ProzaC4387

New member
כל הדיון הזה ../images/Emo58.gif

מבחינתי הוא חסר סיכוי. לא ראיתי פה שום טענה עדיין למה ראסל לא היה צריך לזכות. מי שבעד נטלי זה סה"כ בגלל שהוא כל כך שונא את ראסל מההתחלה ולא מוכן להתגמש על כך. בסדר אין לי בעיה. אבל אל תתנו פה פתאום טענות מטומטמות למה היה מגיע לנטלי לנצח ולמה ראסל עשה טעות כלשהי במשחק. הוא הגיע לגמר. הוא שיחק פי 70 יותר טוב מ-2 המתמודדים לידו. הוא הסביר את עצמו לחבר המושבעים מצויין. ה-2 לידו הסבירו את עצמם כמו אמנדה/סטיבן. הוא היה צריך לנצח את הגמר. ראסל הוא לא האשם. חבר המושבעים הוא האשם. ראסל שיחק בדיוק אבל בדיוק כמו שצריך כשיש לידו 19 שאין להם מושג במשחק. אני בטוח שהוא ראה שלאנשים איתו אין מושג בכלום והם שם כדי להשתזף או "לחוות את החוויה" ועל כן שיחק בהם כמו בובות. זה שהם ממורמרים שיהיה להם בכיף. עמוק בפנים הם יודעים שראסל קרע להם את הצורה.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

כל הדיון הזה הוא חסר סיכוי, כי אתה ועוד כמה התאהבו בראסל ומבחינתם אף אחד אחר לא קיים. טענות למה ראסל לא היה צריך לזכות יש מלא, הבעיה שאתם מסרבים להבין את זה. - ראסל התייחס לכולם כאילו הם נחותים ממנו, הוא איים על אנשים, והוא התייחס לחבר המושבעים כאילו הם חייבים לו משהו. - ראסל לא יצר קשרים חברתיים עם אף אחד. בסדר, חוץ משאנון. נטלי עשתה את זה פי 100 יותר טוב ממנו. - ראסל שיחק כדי להגיע לסוף, ולא כדי לנצח. זה חלק חשוב מהמשחק. - הנאום שלו היה לחלוטין לא מיועד לחבר המושבעים שמולו, ובגלל שהוא לא טרח ליצור קשרים חברתיים, הוא גם לא ידע איך לדבר איתם. לעומת טוד שידע בדיוק איך לדבר עם כל אחד ואחד. הגישה של "אתם אפסים, אני הכי טוב!" היא לא גישה שתעזור לך לנצח. צריך להגיד למה שיחקת הכי טוב זה נכון, אבל להתייחס למושבעים כאילו הם אפסים שחייבים לך משהו היא אסטרטגיה לא טובה. - הוא הדיח את האנשים היחידים שהיה לו סיכוי מולם. חבר המושבעים הוא לא האשם, ראסל הוא האשם. זה שאתה, ראסל ועוד כמה אנשים ממורמרים, שיהיה לכם בכיף. העובדה היא שראסל הפסיד, ועמוק בפנים אתם יודעים שנטלי קרעה לו את הצורה. אתם רק מסרבים להודות בזה.
 

ProzaC4387

New member
../images/Emo58.gif אז מה שאת אומרת

שאתה צריך לעבוד על המושבעים כדי שיתנו לך את הקול שלהם? ואז בשאלות שלהם להתחמק וללכת סחור סחור בלמה הדחתי אתכם? ואז בריוניון להגיד להם "חה חה עבדתי עליכם, אתם סתם חבורת אפסים ואני שחקן יותר טוב ממכם"? ראסל אמר ללורה בדיוק מה שטוד אמר לג'אן רוברט. "הדחתי אותך כי את היית האיום הכי גדול". לטוד זה עבד לראסל לא. הוא אמר להם את האמת. שהוא שיחק הכי טוב. חד וחלק. אם הם מבינים את הראש של המשחק הזה הם צריכים להגיד לעצמם בראש - "אוקי, אני לא אוהב את הבחור הזה. הוא ממש מעצבן אותי. אבל אין מה לעשות הוא שיחק הכי טוב ועל כן אני אביא לו את הקול שלי". קשה לי להאמין שג'ון למשל אוהב את ראסל, אבל הוא היחידי שהצביע לבן אדם שזה הכי נכון להצביע לו. וג'ון הושפל בערך הכי הרבה בעונה הזאת אחרי שאמר "אין סיכוי שידיחו אותי אחרי שאני לוקח את העוגת תפוחים לעצמי". מול כל ארה"ב. ע"י ראסל! אז שיורידו את האגו שלהם למטה ויצביעו לבן אדם גם אם אתם לא רוצים להחליף איתו עוד משפט אחד בחיים שלכם.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

למה להם? משחק חברתי הוא חלק ממה שנותן לבן אדם את הניצחון. לטוד ונטלי היה את זה, לראסל לא. "אז שיורידו את האגו שלהם למטה" - הרגת אותי
זה בא מהפה של מישהו שמעריץ את אחד השחקנים היהירים ביותר אי פעם. ראסל התייחס לכולם כאילו הם נחותים מהם, וביום האחרון האגו שלו היה כל כך גבוה, הוא היה בטוח שהוא ינצח והוא התנשא מעל נטלי והמשיך להתייחס אליה כמו מטומטמת. ועוד באיחוד הוא סירב לתת כבוד לאף אחד ולהודות שהוא הפסיד, ואחת הבנות שהוא זילזל בהן ניצחה אותה. אבל לא, הוא יצא מפסידן עלוב וממורמר.
 

ProzaC4387

New member
../images/Emo58.gif

יש התנשאות שקשורה למשחק ויש התנשאות לחיים. ראסל לא חושב שהוא בן אדם יותר טוב ממישהו אחר. הוא חושב שהוא שחקן יותר טוב מכל אחד אחר שם והוא צודק. והעובדות מצביעות על זה. זה לא התנשאות, זה העובדות בשטח. לעומתו, לדוגמה, ג'ייסון חושב שהוא בן אדם יותר טוב מראסל. זאת התנשאות. כשלורה עושה פרצופים לראסל - זאת התנשאות. כל הג'יורי הזה מתנשא כאילו הם בני אדם יותר טובים מה"חלאת אדם" שנקראת ראסל.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

על זה אפשר להתווכח. לדעתי ראסל במשחק הוא ראסל בחיים. "אני ניצחתי, נטלי עלובה שכמוך את צריכה נאום יותר טוב כדי להגיע למקום 2. אני כבר ניצחתי!" איזה עובדות בשטח הוא בדיוק מתאר? אי אפשר לתאר את כמות היהירות והאשליות שיש לראסל. העובדה בשטח היא שהוא הפסיד, והוא יצא מפסידן ממורמר ועלוב, וסירב לת קרדיט לנטלי שהיא ניצחה אותו. אז למה לעזאזל הוא חושב שהמושבעים כן חייבים לתת לו קרדיט, למרות שהוא לא טרח ליצור איתם קשרים חברתיים?
 

ProzaC4387

New member
אמאל'ה ../images/Emo58.gif

התעייפתי כבר מהויכוח הזה
בקיצור אנחנו בעלי דעות שונות. לא נראה לי מישהו ישתכנע. (אני עדיין חושב שאת מגיבה עם דעות קדומות על ראסל בגלל הדברים שעשה לשבט שלו בפרקים 1/2. אבל אל תגיבי על זה כי אני חייב להיות זה עם המילה האחרונה!!!
)
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

אני יודעת שאני בטוחה בדעתי. אז אתה טועה, כי היחס המשפיל שלו לאחרים נמשך לאורך כל המשחק. זה שהעריכה שלו נהייתה יותר חיובית זה משהו אחר.
 

ProzaC4387

New member
לא נראה לי

זה מהמסיבת גמר. יש מיליון תמונות שלו עם מיליון אנשים מכל העונות בינהם: ג'יימס, בוו, ססטרינו, שוגר, קלי 17, ארל, אנת'וני ועוד כל מני. למרות שזה יכול להיות מגניב כי הם 2 אנשים כל כך שונים.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

בא לי להקיא. ודרך אגב, הם ממש לא 2 אנשים שונים. יש ביניהם הרבה דימיון.
 
למעלה