קצת עזרה...
כל אופנוע מגיע עם המלצות היצרן לגבי יחסי ההעברה הרצויים,אך ניתן לשחק במקצת על מנת להגיע ליחס הרצוי בהתאם לדרישות הרוכב ולאופי הרכיבה. היחס הוא - שן אחת בגג"ש הקדמי שווה לשלוש שיניים בגג"ש האחורי, בגג"ש האחורי ככל שיגדל כך הכוח של האופנוע יגדל אך יאבד את המהירות הסופית שלו,הורדת שן בגג"ש הקדמי תיתן יותר כוח אבל תאלץ להעביר הילוכים באופן יותר אינטנסיבי,ומכאן שתמיד מומלץ להישאר עם המלצות היצרן. באשר לשרשרת = RENTHAL זהו שם היצרן ו520 הוא המידה שלה (גודל החוליות) כמו כן אמורות להיות כתובות אותיות נוספות אשר מסמלות את הדגם ( למשל SO= שרשרת O-RING , וXSO=שרשרת בעלת X-RING אשר חזקה יותר ומקבלת גירוז יותר רציני) כמו כן היצרן מספק המלצות גם לגבי השרשרת(מידה וחוזק) מקווה שהצלחתי לעזור קצת...