אוי זה מעניין
New member
../images/Emo47.gifרעיון................
אני מציע/מציעה לערוך בפורום משאל מי הבודק/בודקת הכי שווה בטרמינל, אפשר להתייחס גם לרצים ומעלה............... אוי זה מעניין
אני מציע/מציעה לערוך בפורום משאל מי הבודק/בודקת הכי שווה בטרמינל, אפשר להתייחס גם לרצים ומעלה............... אוי זה מעניין