רעיון................

../images/Emo47.gifרעיון................

אני מציע/מציעה לערוך בפורום משאל מי הבודק/בודקת הכי שווה בטרמינל, אפשר להתייחס גם לרצים ומעלה............... אוי זה מעניין
 

ANGIE STARDUST

New member
מרפי כבר הציע את זה פעם

יותר נכון הוא הציע לערוך תחרות מלכת יופי של המגזרים, כולל עובדיות אבל משום מה זה לא יצא לפועל.
 
משום מה...

נו באמת... נראה לכם הגיוני לציין פה שמות של אנשים שאולי אפילו לא מודעים לקיום של הפורום הזה? לא כיף לדעת שמדברים עליך ככה "מאחורי הגב". אז רק שלום, אחווה ואהבה.
 
וואלה...

תפוז בעצם... ברוכה השבה. העיקר שאת מרגישה טוב יותר. ועדיין, זה לא נראה לי במקום לעשות כזאת תחרות. במקום זה הצעתי סקרים :) אגב, חיוך זאת באמת לא באמת מילה גסה
 

שלידיז

New member
ראית מה זה ואפילו הבוקר

היה לי תמך תמך ועבר חלק, מהר כי אתה יודע אחרי כמה שבועות של קורס+דלקת ריאות בוקר זה לא הכי הכי שיש...
 

מרפי1

New member
הבנות רק ישמחו מזה, בכל מקרה

1.נעמה רז 2.הר"מית הבלונדינית שאין לי מושג מה השם שלה. 3.טכנית חמודה שדומה לשדרנית בערוץ 10 שמגישה את החדשות בתכניות הבוקר.
 

עומרי 200

New member
בלי הפורום הזה לא הייתי מגיע לעבודה

הזו, ועוד הייתי מוצא את עצמי בקבלן או במועדפת.
 

עומרי 200

New member
בתחילת מרץ נפתח מאפיינים.

שבוע הבא נפתח גם משהו אבל נדמה לי שזה השלמה לר"צים
 
למעלה