על האש

New member
../images/Emo46.gif

שמישהו יגיד עכשיו משהו על אוהדיי הפועל. ועל המעשים החריגים שלהם,הזעם בי עכשיו כול כך גדול. יום שבת יום הדין. נבלות יש לי עוד מלא מילים קשות להגיד.. אבל אסור לומר על במה זאת את המילים הללו. הכול יפתר ביום שבת. אם עד עכשיו רק הייתי במתח עכשיו אני זועם
. לצאת נגד אלימות בספורט רציתם ..
. בדיחה אחת גדולה.


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
לא נעים, לא נעים

על האש, גם אנחנו, אוהדי הפועל לא הכי תמימים שיש אני אישית ביצעתי כמה מעשים לא הכי מתורבתים שיש! אבל! זה באמת עבר את טעם הכדורגל ואת טעם הגבול "הטוב"!!! פשוט בושה, כל אוהד מכבי היום צריך להתבייש בקהל שלו ובאוהדים שלו. כמו שאני התביישתי לשמוע ששני והדי הפועל סתם דפקו מכות לאוהד מכבי. למרות שאי אפשר להשוות בכלל בין מכות לבין שריפת מכוניות וכתובות נאצה! דווקא המקרה הזה קצת שימח אותי בצורה כלשהי, למה?! כי עכשיו אולי סוף וסף יתחילו לרדת מהגב שלנו(האוהדים) ויראו שהקהל של הפועל זה לא הקהל היחידי האלים, ולא הקהל היחידי שתמיד מגזים. בעזרת השם!!!!!! ובעזרת הקהל הכי בן זונה בארץ!!!! נזיין למכבי את האמאאאאא ונחזיר את הצבע האדום לעיר. אני קונה אחד אפס קטן, דקה 95 בתוך התוספת זמן, פנדל לא מוצדק לזכות הפועל..ואנחנו מנצחים אחד אפס.. אוף זה יהיה כל כך מתוק! על האש, שיר ענקקקקק יש לך בחתימה
 

על האש

New member
אולי באמת עכשיו ירדו לנו מהגב קצת..

אבל זה לא יעבור בשתיקה,בטח שהדרבי הזה לא יעבור בשתיקה. מה שהכי מצחיק אותי זה הניסיון להפסיק ת'אלימות בספורט. כבר מזמן צייניתי שזה לעולם זה לא יפסק. ועוד מעבירים עליי ביקורת שאני אפילו לא מנסה. אוטו אפשר להחליף אבל רק אם היו פוגעים במישהו. מה שהיה קורה שם... לא נורא יום שבת עומד להיות שמח (ואני לא מתכוון דווקא לשמח במובן החיובי),עם עד עכשיו הייתי בעיקר מתוח,זה עבר ברגע זה את כול גבוליי המתח האפשריים והפך להיות כעס גדול ושנאה מלאה לשמה.


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
קבל..

אמן שהדרבי לא יעבור בשתיקה, זה יהיה הנקמה הכי מתוקה שלנו. יותר מללכת ולשרוף מכונית! למרות הריגוש העצום שלראות למשל את האוטו של נימני נישרף..חח סתם. אבל באמת, עדיף לנו להתרכז בעידוד, בקהל, בטירוף שאנחנו הולכים לעשות, להרעיד את כל בלומפילד, לשכוח שיש שם בכלל צהובים!!! לא ניראה לי שמכות יפתרו לנו דברים ולא ניראה לי שיום אחרי שאני יקרא בעיתון אני יראה 10 אוהדי הפועל עצורים..ואולי גם כאלו שנפגעו. אני לא לגמרי נגד מכות, כן, זתומרת שעם אוהד מכבי יבוא ויתחיל מכות ברור שאני יחזיר(אני אישית לא כי אין לי כוח
) אבל להתחיל סתם לא כדאי. למרות שזה לא ישנה כי גם ככה יגידו שהפועל התחילה והפועל עשתה.. והפועל מופרעת!!..כל כך צפוי! בקיצור ולעיניין! עדיף לנו להתרכז בעידוד!!! כל המכות שיהיו(גם עם לא באשמת הפועל) בסוף יאשימו אותנו, אז עדיף לנו פשוט למנוע את זה! כל מי שתרם-כל הכבוד ומי שלא תרם, לא נורא, לפחות שיהיה גאה במה שהקהל שלנו אירגן. ואל תשכחו שמי שלא קופץ צהוב!!!!! ועל האש, אפשר לתת לשרשור כותרת : מ-ל-ח-מ-ה
 

על האש

New member
אני לא מתכוון ללכת סתם מכות

אבל אם אצטרך להגן על עצמי,זה בדיוק מה שאעשה,(מה גם שאני אמור לדאוג לבחורה שעימי) היא כזאת עדינה לא יודע איך היא תשרוד את הדרבי הזה,היא תהרוג אותי :). יהיה בדרבי הזה הרבה בלגן,גם בעידוד וגם מסביב,שריפת המכונית לא תעבור בשתיקה.


ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 
גם לי אין מושג

איך אני ישרוד את הדרבי הזה בשלום.....אבל באים איתי כמה חבר'ה אז יהיה סבבה..
 

Red Spirit

New member
גם לי אין מושג,איך אני אשרוד!

מה המצב עופר??? אתה זוכר שאני לא יכול לבוא,נכון? אל תדאג אני יבוא, מי ירחיק אותי מהדרבי? אפילו לא סאדאם! וקראתי שהפכת למאבטח בבלומפילד,פשש אחלה עבודה אחי!!!
 
מגנה בתוקף את מה שקרה...

וכמו שאמרתי לכם ממש לא מזמן יום יבוא וזה יהיה יותר גרוע... אני המום ממה שעשו לשמעון גרשון...ויוסי אבוקסיס.. גם אצלנו יש חוליגנים שבאים להרוס ולקלל ולא לעודד כמו שצריך לצערי. למרות שעדיין לא הוכח כלום...אבל אני מניח שאלה אוהדים שלנו... היות ואני מכיר אישית את יוסי אבוקסיס...גר לידי...ראיתי אותו אתמול והצטערתי בשם אוהדי מכבי הטובים והמסורים שלעולם לא יעשו דבר כזה. ושוב אני מצטער על מה שהיה כאן באמת עברו את הגבול...ומקווה שמי שעשה את זה יעצר...ויענש בחומרה רבה... ובקשר לדרבי...בואו לא נוציא דברים מפרופורציות.אין ספק שמחר יהיה משחק חם במלוא מובן המילה...אבל תמיד תזכרו שזה בסך הכל ספורט.ומחוץ למגרש כולנו יהודים ובניי אדם וחלקנו אף חברים. לגביי התוצאה אני לא בטוח כל כך בניצחון שלכם.במיוחד שאתם לא נראים טוב לאחרונה בכלל.למרות שאתם מובילים את הליגה.אבל אני מאמין שזה זמני.והחל ממחר ועד סוף העונה מכבי בזק ת"א תוביל את הליגה... ותיקח את האליפות ואולי גם דאבל...אל תשכחו שמבי נמצאת בכושר הטוב ביטותר בארץ כיום...אם ההתקפה הטובה ביותר בליגה... ונא לא לזלזל בזה...כי ביום טוב שלנו וזה מה שקורה בזמן האחרון שאנחנו יכולים למחוץ כל קבוצה...אבל אני מסתפק באחד אפס קטן ומתוק שער של אנדראס פרוחננקובס. שתהייה לכם שבת נפלאה...
 
מקסיקו תקשיב..

אני בצד האדום, שלא תבין לא נכון רגע... אבל לא רק שמכבי בכושר הכי טוב כיום. יש להם את הסגל הכי כשרוני גם... נניח תעמיד אותם מול השחקים של הפועל - אחד על אחד מכבי ה-ר-ב-ה יותר כשרוניים..אין מה להשוות בכלל! אבל עדיין ננצח אתכם
 

pentagon89

New member
לא איכפת לי

*כבר יחטפו על מה שהם עשו לגרשון.. אל תגידו שאני מעודד אלימות (אולי אני מעודד
) אבל זה לא יעבור בשתיקה. שום אוהד *כבי לא יגע בי... הם שרפו לו את האוטו!! אני לא חוליגן ששורף מכוניות אבל הם יקבלו בראש.. הנקמה תבוא
 

XSuperKi11erX

New member
נאצים../images/Emo47.gif

הם מקנאים שתל אביב תהיה אדומה שוב. הרכב קצת מוזר הייתי אומר: אלימלך, חליס, הלמאי, חלפון, אנטבי(?), אבוקסיס, לוז(?), אפק, קלצ'נקו(?????), אודי(!) אבל לדעתי היה צריך להיות כך: שביט, רמי, הילל, חלפון, אייל בן עמי, אבוקסיס, הלמאי, אפק, בלילי, אודי. בהצלחה לשדים האדומים!
 

XSuperKi11erX

New member
No Way!!!../images/Emo47.gif

אם מישהו יכבוש זה רק רודיגול ולא פרוחננקובס! ותל אביב תהיה שוב אדומה!!!!!!!!!!!!
 
למעלה