../images/Emo46.gif
שמישהו יגיד עכשיו משהו על אוהדיי הפועל. ועל המעשים החריגים שלהם,הזעם בי עכשיו כול כך גדול. יום שבת יום הדין. נבלות יש לי עוד מלא מילים קשות להגיד.. אבל אסור לומר על במה זאת את המילים הללו. הכול יפתר ביום שבת. אם עד עכשיו רק הייתי במתח עכשיו אני זועם
. לצאת נגד אלימות בספורט רציתם ..
. בדיחה אחת גדולה.
ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
שמישהו יגיד עכשיו משהו על אוהדיי הפועל. ועל המעשים החריגים שלהם,הזעם בי עכשיו כול כך גדול. יום שבת יום הדין. נבלות יש לי עוד מלא מילים קשות להגיד.. אבל אסור לומר על במה זאת את המילים הללו. הכול יפתר ביום שבת. אם עד עכשיו רק הייתי במתח עכשיו אני זועם
ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?