למה זה צריך לקרות?!!!!

אסף טל1

New member
אומרים שהבריאה -

נדפקה קצת ברגע שהתחילו להשתמש לרעה בכוח ... (משל סיפור חטא גן העדן הקדום) הייתה כוונה מקורית עבורינו שקצת הרבה נדפקה... ומאז הכוחות הפועלים ביקום הם רוע וטוב... גאולה ראשונה התחילה במתן תורה -ויציאת ישראל מהרשע המצרי... גאולה סופית ומלאה -שיבה להיות תודעות מלאות של אור כמו בכוונה המקורית עבורינו!!...תקרה עכשיו בעזרת השם ... הכוונה המקורית של הבורא הייתה אדם בצלמו-חיובי,יוצר,נצחי....מה לעשות שעץ הידע גם טוב וגם רע מסוגל לעשות... לכן אני חושב שלא כולם ראויים לעידן החדש...העולם הבא הוא העידן החדש והזהוב....רק הראויים ייכנסו אליו...כאלה שבחיים לא ישתמשו לרעה בכוח שיש להם...
 

neophile

New member
קודם כל הבריאה לא נדפקה

אתה משליך את המצב שקורה פה בכדור הארץ על פני הגלקסיה וכל הגלקסיות (הייקום) וזאת טעות . ככל הנראה אתה גם משליך את החולשה האישית שלך על כל הבריאה כולה ..."שימוש לרעה בכוח" אתה מסוגל להשתמש בכוח שלך לטובה בכלל ? או שאתה מוותר על שימוש בכוח בגלל שהוא גם יכול לשמש לרעה? האם זה הליכה על פי תכלית הבריאה ? מצרים לא מסמלת רשע , יציאת מצרים מסמלת יציאה מהאגו ( לפי פרשנות מסויימת) גם האגו הוא לא רשע , הוא חלק מתוכנית הבריאה . זה מצחיק אותי שאתה מדבר על זה שבעוד כך וכך זמן , נצא מהמצב הנוכחי של מלחמה בין טוב ורע וכו' ובכן - אני כבר יצאתי מהמצב הזה , אז למה אתה נשאר תקוע בו ? אתה מחכה שמישהו יושיע אותך מעצמך ?
 

neophile

New member
איזה שטויות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם קראת את מבשרי השחר אז למה את מתייחסת לכוחות האלה כמו איזה נוצרית או מוסלמית בורה - "כוחות האופל" נו באמת ... עצם זה שאת מתייחסת ליישויות האלה בכזה "כבוד" של לקרוא להם כוחות האופל - זה להעצים אותם ולהחליש את עצמך . זה הורג אותי שבתור אנשים "מודעים" שקוראים את כל ספרי התקשור והמודעות - אתם עדיין משתמשים בפארדיגמה של "טוב ורע"
 

neophile

New member
למה נראה לך שבעידן החדש לא נצטרך זעזועים ?

ובכלל , מה הקשר לעידן החדש ? על איזה עידן חדש את מדברת ? העידן האסטרולוגי דלי מתחיל בעוד 360 שנה .
 
עידן הדלי נפתח ב-2012 ...גם רע וגם טוב נחוצים

ואתה צודק בקטע של אין טוב או רע, לכן צריך בזמן המדיטציה לבקש שכל היישויות יגיעו אל האור=ידע, והרע נחוץ בדיוק כמו הטוב לולא "הרע" לא היתה התפתחות, ולכן שניהם נבראו. אנחנו דיברנו בכללי על אפלה, כי יש דבר כזה פשוט , לא צריך לייחס לו חשיבות יותר מדיי, אף אחד לא צריך להתעצבן מאף אחד, כל אחד פה בא בתום לב וכוונות טובות. כרגע אנחנו בתפר בין דגים לדלי, אבל בשנת 2012 רישמית נהיה בעידן הדלי (לא אני קבעתי אלה העולם), זה שייקח 360 שנה, זה אולי נכון כי לא ישר לומדים אנרגיה מסויימת, בישביל זה יש 2012 שנים. שנה טובה לכולם.
 

neophile

New member
ישועה

אני לרוב לא מצליח לקרוא את מה שאת מרגישה , יהיה נחמד אם תעשי מאמץ לבטא יותר את מה שאת מרגישה כי לקורא מהצד זה נראה כאילו הראש שלך בעננים לא רק מנותק מהאדמה אלה גם מה
. "ואתה צודק בקטע של אין טוב או רע, לכן צריך בזמן המדיטציה לבקש שכל היישויות יגיעו אל האור=ידע, והרע נחוץ בדיוק כמו הטוב לולא "הרע" לא היתה התפתחות, ולכן שניהם נבראו." זה אחד מהמסרים שהפליאדיאנים מדגישים הרבה מאוד וזה שיעור חשוב במיוחד עבור האנשים של "תנועת הניו אייג'" אם אחרים לא מסוגלים להרגיש חמלה , אז זה תפקידנו להרגיש במקומם - למען כדור הארץ ....ואין מה להתלונן על אף אחד . אבל למה אני מפנה טענות כלפייך אם כך ? מאיזה סיבה ? מהסיבה שבתור מישהי שכן אומרת שהיא רוצה להיות חלק מהשינוי וכו' - אז אני מצפה שתקחי יותר אחריות וזה מתבטא , איך שלא תסתכלי על זה - בסבל מודע . אין מספיק אהבה בעולם ? אז קחי לליבך את כל הסבל ותתמירי אותו . התמרה זה לא משהו שהולך להשתנות עם העידנים - תמיד נהיה מתמירים פעם לאנרגיה כזאת ולפעמים לאחרת , תנסי להפתח ולדמיין את העידן ההפוך שהיה ושיהיה - עידן אריה . אז יצאנו מ"חגורת הפוטון" ותסתכלי על ההסטוריה מאז ...מציווילזציות מפוארות המצב רק הדרדר והלך , אנשים הפכו ליותר ויותר בורים . אז פעם בתקופה הזאת של סוף "תור הזהב" האנשים המפותחים יותר הם אלו שזיהו את המצב והכינו תוכנית להתמודד עם זה בכלים הפשוטים של הממד השלישי . וכולם התסכלו עליהם וקראו להם טיפשים ו"מפגרים" ומה לא ... אבל רק הידע שלהם שרד , כי הם התכוננו לחיים בממד השלישי , בלי ה"טכנולוגיה" של הממדים הגבוהים יותר . הם אפילו חרטו באבן ( וכמה אבסורדי זה נראה לנו היום עם כמות המידע שאנחנו מעבירים בקלות אחד לשני) העניין הזה הוא מחזורי ...וזה שלא נתמודד ונמצא כל מני סידורים מתוחכמים להתמודד עם האנרגיה שיש עכשיו ורק נחכה לישועה , לא ישנה את זה שבעוד 26000 שנה נהיה שוב באותה השפעה ונצטרך להתמודד עם זה . והרי עבור הנשמה זה זמן קצר , אז עכשיו את מרגישה סבל ורוצה שיגיע השינוי , אבל האם זה מה שהנשמה רוצה ? הישועה הזאת שאת מבקשת - היא עבור הגוף או עבור הנשמה ? ואם כך - האם היא טובה או רעה?
 
התמרה...

לא ממש הבנתי איזה עוד אחריות אני צריכה לקחת חלק בה? אתה גם לא יכול להבין באמת מי אני על סמך התכתבות יומית פה, וגם אני לא מתיימרת לנתח אנשים פה, מלקרא את ההודעות שלך אני מבינה רק שאתה אדם עם ידע גדול ותובנות מעניינות אבל אני לא באמת יודעת מי אתה, מה אתה רוצה לדעת איך אני מרגישה? אז ככה אני אדם שרב הזמן חי בשאלות על החיים, אוהבת ידע מהסוג המתקדם והחיובי, ומיכוון שאני חיה את זה אז נהפכתי לאדם יותר אוהב, יותר חומל יותר מבין, יותר אובייקטיבי. לקחת סבל של העולם זה לא ממש רצוי לבת מזל דגים, אז במקום זה אני מבינה שכל אחד יוצר את האשלייה שלו. והזמן פה ללא ספק שונה, אני יודעת שזה כהרף עין לנשמה עידן אחד, ואני לא מרגישה שום סבל (בקשר למה שרשמת) "אז עכשיו את מרגישה סבל", נהפוך הוא אני אדם מאושר במה שיש לו, ושמחה על כך שניתנה לי הזכות לקבל את כל הידע שקיים סביבי, אם מספרים מורים וכו... ללא ביקשתי ישועה "הישועה הזאת שאת מבקשת" התבלבלת עם ההודעה של משמרותי? הנשמה שלי מושלמת רק אנחנו אלה שלא מושלמים, אבל לולא כך לא היינו לומדים כלום... שמחה "לדבר" איתך בפורום קרן אור
 

neophile

New member
דווקא בתור דגיגה

את מאוד מוכשרת בלקחת סבל של אחרים , למעשה דגים זה בדיוק הטיפוס שגם עושה מזה קריירה , כמובן שמדובר במזל דגים ג'נרי כשהוא עולה . באיזה בית ומזל השמש שלך ? את באמת חושבת שהנשמה באה כדי ללמוד ? מה היא באה ללמוד ? נניח , על דגים אומרים שהוא המזל הכי מפותח מבחינה רוחנית , הסוף של הזודיאק אבל משום דגיגים רבים נתקלים במצב שהם יותר מדי בביטול עצמי בלי שזה תורם או מזיק לנשמה באופן ספציפי - זה פשוט מציב אתגר גדול יותר בחיים אבל מה שמציב את האתגר הכי גדול - זה לברוא הרמוניה משותפת . מזלות אחרים נתקלים באתגרים מסוג אחר ... אבל כולנו ביחד בוראים משהו משותף וזה רק ביחד ... לבד אפשר ליצור אבל אי אפשר לברוא . אז בתור בת מזל דגים ( עם השפעות נוספות אני מניח , אבל נניח שבאופן אידיאלי)- התרומה שלך לחברה זה לעשות את מה את טובה בו , גם אם זה לא זוהר במיוחד ...
 
נכון, ואני באמת מתכוונת לעסוק בזה..

אני לומדת אסטרולוגיה , לא בישבילי רק, ובטח שלא לנשמה שלי, אלה בשביל להאיר לאחרים את דרכם, ע"י כך שהם יעשו את העבודה העצמית, להאיר להם דברים בצורה אחרת. ובאמת ישנם מלא סוגי דגים, בדיוק כמו בים, אבל המהות לא משתנה עדינות והזדהות , רב הדגים לא יכולים לחיות בתור קדושים שזה מה שהרכיטיפ שלהם מדבר עליו, הם איכשהו צריכים לחיות ולהתקיים, אז לכן הם ייקחו מאפיינים ממזל אחר במפה שלהם. אני לא מעוניינת לקחת סבל של אחרים , אלה לעזור להם להבין שאין כלום בחייהם שהם לא יצרו..ושרחמים עצמיים לא מקרבים אותנו לאלוהים, ובסך הכל אני מדגישה תמיד שהעולם יפה, תלוי באיזה עיניים רואים אותו. אצלי במפה השמש בבית 12, למה זה מעניין אותך?
 

neophile

New member
שמש בדגים בבית 12?

זה דגים כפול ! גם אצלי השמש בבית ב12 ושליט בית 12 מרקורי .
 
כן, דגיגה כפולה..

אז אני מנחשת שאתה תאומים עם אופק סרטן, או שאני טועה? אצלי מרקורי בדגים בית 12, צמוד לו לשמש, הייתי שמחה לקבל מרקורי בדלי... לפחות יש לי משהו בדלי, זנב דרקון בדלי, בבית 11. מה לך בדלי? אני שואלת כי נראה לי שלרב הפורום פה יש משהו בדלי.
 

neophile

New member
שמש בבתולה עם אופק מאזניים

מה , לא הרגשת את הבתוליות ?
 
לא נפתחת לי ההודעה שלך? כנס...

זה היה הניחוש השני. אבל מכיוון שאני למדתי שמרקורי הוא שליט מישני של בתולה, ואילו כירון שליט ראשי חדש) שלו. אני מאוד מתחברת לזה שכירון הוא השליט הראשי, חשבתי על זה שגם טלה בבית שבע מתאים לך, כי שאלתי את עצמי איפה הטלה? לי יש סטליום בבתולה בבית שש (מכיוון שאני אופק טלה) אז כל המזלות כמובן בביתם הטיבעי, והשליט כירון "המקסים" בבית ראשון.
 

neophile

New member
אני לא מתחבר לחידושים האלה של האסטרולוגיה

אני בקטע של אסטרולוגיה מסורתית - בלי פלוטו ועם התייחסות משנית לאוראנוס ונפטון ( כשליטים משניים בלבד)
 
לא נפתחות ההודעות משום מה אז אפשר לראות במסר.

דווקא לא הרגשתי בתוליות , לומר את האמת הרגשתי טלאיות, מכיוון שגם הבת שלי אופק מאזניים, שמש בתולה, אז אצלה מרגישים סדר ניקיון ונימוסים,אבל גם את הטלה שבבית שבע. בתולה בבית 12 משדר לי חיים נזיריים בעבר, או חיים מלאי הקרבה, אני מתכוונת חיים קודמים.
 

neophile

New member
היתה תקופה שהיו לי נימוסין ../images/Emo13.gif

סתם , אני מאוד מנומס בחיי היום יום . אבל סדר וניקיון אף פעם לא , אולי כי גם ונוס נמצאת בבית 12 , ( זאת אומרת - שליט בית 1(ונוס) ושליט בית 11 (שמש) ושליט בית 12 ( מרקורי) נמצאים בבית 12 )
 
אני לגמרי בעד כירון שליט בתולה..

ואסטרולוגיה חדשנית, מכיוון שהזנב שלי בדלי, אני חושבת ששבע השליטים המקוריים מספיקים על מנת לנתח מפה, אבל לא בישבילי... אז לך יש סטליום בבית 12, ולי בבית 6, רק החלפנו מזלות בבתיפ שם חחח.. יש לך אוראנוס בבתולה, ביחד עם שמש, ואופק מאזניים, כיף לך אתה כנראה מאוד אנליטי ובעל תפיסה חדה, וזה מתבטא בתחום הזה מכוון שזה בבית 12.
 

neophile

New member
שליט בית 11 שלי זה השמש

כי אני אופק מאזניים ..(לא טלה) בתור מישהו שחקר את נושא האסטרולוגיה דיי לעומק מבחינת שיטות שונות וכו' אני יכול לומר שאם את רוצה בסיס לאסטרולוגיה ( או בכלל לעבודה עם הדגם של השניים-עשר כפי שהפליאדיאנים ממליצים) אז מומלץ ללמוד אסטרולוגיה מסורתית , אחרת הכל יתבלבל לך ... למשל תיאור השמש במזלות השונים מבוסס על אסטרולוגיה מסורתית , אם את מוסיפה עוד פלנטות אז את מושכת את השטיח מתחת לרגליים שלך , ממוטטת את הבסיס שאת עומדת עליו .
 
מכוון שהעולם מתקדם, כך גם האסטרולוגיה.

ובאיזה ספר של ברברה מרסיאניק קראת שרק 7 פלנטות נחוצות? יש לי פה, 3 ספרים שלהם (ונראה לי שאין עוד) תפנה אותי לאיזה מהם? אלה אם התכוונת לברברה הנד קלו שגם היא מתקשרת אותם "התוכנית הפליאדית"). ועכשיו שאני מסתכלת בו גם היא מציינת את "שלושת האלים".
 
למעלה