למה זה צריך לקרות?!!!!

חני 61

New member
אופס סליחה

טעיתי תדרוך לנחיתה כל כדור הארץ .... יש גם ספר תדרוך לנחיתה על הירח ...
 
חני

תדרוך לנחיתה על כדור הארץ צריך להגיע אליי בכל יום , הוא מתעכב הזמנתי אותו ממישהו שמוכר בסימניה, אבל אני מכירה 3 ספרים שלה רק, את אומרת שיש עוד? מה זה תדרוך לנחיתה על הירח?
 

חני 61

New member
שפירית

לא אין לה יותר מ3 ספרים שאלתי על הספר קורס בניסים והוא אזל אין להשיג אותו בסטימצקי ... את יודעת איפה אפשר להשיג את הספר ?
 
חני

אפשר לשאול את טליה, דרך הפורום עושים שוק או שנשלח לה מסר, אבל נראה לי שהוא לא יהיה כזה זול , לפי דעתי אין בעיה להשיג אותו אני היום בערב יחפש, אני פשוט בדיוק סיימתי ניקיון ואת כל סידורי השבת . רשמתי לך למטה משהו, לפני חצי שעה.
 

אסף טל1

New member
../images/Emo6.gifהיי שפירית ....

תגידי-את פיית טבע בעברך?..במהותך? בעיקרון הכי נמשכתי והתחברתי ל- ילדי האינדיגו והקריסטל,ברוכים הבאים הביתה,משואות האור,האתר של אור ואהבה.. ספר הידע עיינתי בו והוא חיבר קצוות אבל- ארגז כלים שקיבלתי והועבר לי שאסור לי להגיד כאן כי חלק לא יאהבו ... לכן כרגע זה ספר מאוד מאוד אישי !(שמאוד עוזר לי בחיים) לפי הבנתי גם אם את פייה מומחית,ואני אולי הייתי חוצן או יישות קדמונית ..המטרה שלנו היא התפתחות אנושית ...להשתפשף בחוויות אנושיות ....כך הבנתי האישית...
 

אסף טל1

New member
שפרירית-

ששאלתי את עצמי- איך יש כאלה שכבר יודעים לגדל ילדים?...יש להם את זה כבר בפנים.את האבהות או האמהות...,או שנולדים כבר מיומנים ובוגרים בתחומים אחרים? עכשיו אני מבין שזה קשור לתקופות חיים ואם נשתפשף בתחומים האלה זה יהיה גם חלק מאיתנו בפנים....כבני אדם... הבנתי שאת עכשיו כבר אמא !...בגלל זה נתתי תדוגמא הזאתי... יום טוב ...
 
איזה מצחיקול וחמוד אתה..

תאמת נראה לי שאני אמא אחרי המון גילגולים שלא הייתי, ואף אחד לא נולד ממש מיומן זה משהו נרכש. ואני אמא כבר די הרבה זמן לשתי בנות מדהימות, אני מבינה שחשבת שרק בזמן האחרון נהייתי אמא?, עשיתי את המסלול הקבוע של צבא לימודים חתונה ילדים וכל החרטא, למרות שמאוד הייתי רוצה לטייל בעולם עם עצמי, כנראה שבחיים האלו שמו לי סטופ, ונתנו לי חבילה יפה של "מישפחתיות"... אסף אני מנסה לעשות סקר קטן על משתתפי הפורום איזה מזל אתה?
 
אסף

אני מקווה שלא נפגעת בקשר לקובץ? בן כמה אתה?, אני מקווה שזה לא שאלה מעצבנת, איזה ספר הכי עשה לך את זה?
 
אסף אל תצחק..

אין לי מושג איפה רואים את המסר, שבעלי יחזור אני אשאל אותו, או שאתה תוכל לכוון אותי, מה לעשות אני גרועעעעה במחשבים ואלקטרוניקה, תמיד מתחשמלת והורסת מכשירים..
 

אסף טל1

New member
בסדר שפרירית...

יש סימן מעטפה איפה שהכותרת תפוז פורומים ומתחת יש -"שפירית 12....וסימן מעטפה(דואר נכנס)" יש ללחוץ על המעטפה ואז את רואה את הדואר שקיבלת ויכולה להגיב!..
 

שמוצקין

New member
צריך להסתגל לעובדה שזה לא צריך לקרות

ככל שנקדים להיגמל מהקשקשת שמה שקורה זה מה שצריך לקרות כן יייטב .
 

neophile

New member
לא כל מה שקורה צריך לקרות

כמו ששמוצקין כתב . לדעתי , זה במובן שיש צירופי מקרים או "תאונות" ללא כל משמעות נלוות . וגם אם אתם מתעקשים לומר שיש משמעות לכל דבר , אני אומר שלא מדובר במשמעות גבוה בהכרח , אלה דווקא במשמעות "נמוכה" במובן שיש למציאות רובד מכאני לחלוטין או "קליפתי" על פי תפיסת הקבלה . אז יש כאלה שקוראים לכל התאונות וצירופי המקרים חסרי המשמעות "מלאכי חבלה". על פי השיטה שאני עובד איתה , על אדם לברוח ממצב שבו הוא נתון לצירופי מקרים חסרי משמעות - למצב גבוה יותר אבל בשונה ממה שרוב מורי הניו אייג' מטיפים אני לא חושב שזה נעשה רק באמעות מחשבה על זה שלכל דבר יש משמעות . זה לא מספיק ומי שנתקע במצב הזה שהוא מחפש משמעות רוחנית לכל דבר תקוע ונתון לצירופי מקרים בדיוק כמו מי שלא עושה את זה ואולי אף במידה גדולה יותר לפעמים . מצבים רבים לא טומנים בחובם משמעות רוחנית אבל הם כן יכולים לשמש כחומר לעבודת האדם על עצמו - כחומר להתבוננות האדם בעצמו , התבוננות ללא מסקנות ושיפוט , שמאפשרת לאדם לראות איפה הוא לא מאוזן.
 

A M S T A F1

New member
הידעת ששבוע אחרי התאונה של אבי כהן -היתהפך

אופנוען בן 42 בשומרון זהו שאת זה אף אחד לא זוכר מה לעשות מה שלא קרוב ללב האנשים רחוק מהדימעה פשוט אין אפשרות פיזית להכיל את כל העצב למשל נברתי באינטנט וגיליתי לצערי שרבים מהשחקנים הבריטיים שאני מעריץ מסדרות סיטקום מצחיקות כבר ניפטרו מזמן וממש כואב לי הלב אבל אי אפשר להכיל אין מה לעשות
 
העולם הזה הוא לא בדיוק המקום הכי נעים...

סבל ועוולות מתרחשים פה כל הזמן, לדעתי בעיקר בגלל חלק מהאוכלוסיה האנושית פה. כל אחד מאיתנו צריך לשאוף להשפיע ככל יכולתו, כדי להפוך את העולם הזה לטוב יותר עבור כולנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהרבה התנסויות נבחרו ע"י הנשמה בטרם התגשמותה בגוף פיזי, לא כולן התנסויות נעימות, אבל יש להן סיבה ומטרה -- אין זאת אומרת שאנחנו אמורים להשלים עם עוולות, אבל חשוב לנסות להבין את הדברים גם מהבחינה הזו. אני לא מוצאת הבדל בין סבל של קשישים לסבל של צעירים או בין סבל של אנושיים לסבל של חיות אחרות -- הגורמים הם אותם גורמים והכאב הוא אותו כאב. לדעתי, חלק מהותי מהעניין הוא לעורר אותנו לפעול נגד גורמי העוול, לגרום לנו לפעול על-מנת לבצע פה שינוי לטובה שישפיע על כולם -- במילים אחרות, זה נועד להניע אותנו לכיוון של התפתחות קולקטיבית. אם סבל של האחר מפריע לך, זה סימן מובהק לכך שאתה מתקדם בכיוון הנכון
.
 
למעלה