אוף

hadar_1

New member
../images/Emo46.gif אוף

כבר 4 חודשים לא היה לי מישהו..... וממממממש בא לי !! ואני יוצאת והכל אבל זה נראה כאילו פשוט אין איפה להכיר...
 

mahboba

New member
16 שנה לא הייתה לי מישהי !

את רואה אותי מתלונן חחח ! אל תדאגי הזמן יעשה את שלו !
 

hadar_1

New member
בעעעע זה לא אותו דבר

אם אף פעם לא היתה לך מישהי אז אתה עוד לא יודע מה אתה מפסיד וזה פחות נורא.... אחרי שתהיה לך מישהי יהיה לך יותר למה להתגעגע.... או משו כזה :)
 
חמדולה! בואי הנה!

ווי, אני כל כך מכירה ושונאת תהרגשה הזו ועוד יותר שונאת את המשפט: "אל תדאגי, את לא צריכה לחפש את זה, זה יבוא לבד" אבל שמעי, זה נכון. יש תקופות טובות+/טובות-/כו' ולפעמים את מפציצה ביציאות ומקווה למצוא תאביר הזה והוא פשוט לא בא ואז מתבאסים אז לכן ---> נסי תמיד לעשות חיים ולהנות בזכות מי שאת ובזכות החברים ולא לתת לדבר הזה להיות מרכיב שישפיע עלייך כל כך. חח, אני עוד נותנת עצות, בזכות... גרר :( שמעי אבל אני צודקת. תכל'ס אני הכרתי את חבר שלי במסיבה של אקס שלי בתקופה שעדיין הייתי בשלבי התגברות עליו, באבל, הייתי לבד חודש+ והרגשתי שהעולם מתמוטט סביבי ושבחיים אני לא אמצא אף אחד יותר.
 

hadar_1

New member
ביום שאני אכיר מישהו

דרך האינטרנט אני רק יכולה להגיד לך ש..... אין מצב אחותי ! תודה על העידוד :)
 

ZBlaster

New member
לי הייתה תקופת יובש של

שנה וחודשיים תתחילי להתרגל לרעיון...
Z-Blaster
 
מזה מתרגזים?

כל בחור שאני רוצה או שהוא תפוס, הוא שמישהי אחרת כבר רוצה אותו, עד שאני משגיה מישהו, הוא יתנהג בי בזילזול ויעיף אותי מהפרצוף שלו, תגידי תודה שלפחות יש לך קצת שקט.. אבל את תכירי מותק.. ברגע שהכי לא תצפי לו...
 
מכיר מכיר ת'הרגשה

אני עוד שבוע שנה עצוב:/ אבל מ'לעשות אני כבר בכלל נואשתי לי
 
למעלה