חמדולה! בואי הנה!
ווי, אני כל כך מכירה ושונאת תהרגשה הזו ועוד יותר שונאת את המשפט: "אל תדאגי, את לא צריכה לחפש את זה, זה יבוא לבד" אבל שמעי, זה נכון. יש תקופות טובות+/טובות-/כו' ולפעמים את מפציצה ביציאות ומקווה למצוא תאביר הזה והוא פשוט לא בא ואז מתבאסים אז לכן ---> נסי תמיד לעשות חיים ולהנות בזכות מי שאת ובזכות החברים ולא לתת לדבר הזה להיות מרכיב שישפיע עלייך כל כך. חח, אני עוד נותנת עצות, בזכות... גרר

שמעי אבל אני צודקת. תכל'ס אני הכרתי את חבר שלי במסיבה של אקס שלי בתקופה שעדיין הייתי בשלבי התגברות עליו, באבל, הייתי לבד חודש+ והרגשתי שהעולם מתמוטט סביבי ושבחיים אני לא אמצא אף אחד יותר.