לערוץ ה-NBA

kobster

New member
../images/Emo45.gif לערוץ ה-NBA

צריך גם לתת מילה טובה לערוץ ה-NBA (או למי שהחליט שלא להחשיך אותו בינתיים ...) היום בבוקר היה את השידור של רוקטס-לייקרס, וב-2 בלילה יש את מאבריקס-קינגס !
 

capsl0ck

New member
אוקיי, קודם כל היה ברור כשמש שדאלאס

לא הולכת להפסיד את המשחק הזה. במצב של 2-0 ליריבה והסידרה הולכת לבית של הקבוצה בלי יתרון הביתיות, אין מצב שאותה קבוצה לא לוקחת (ע"ע דנבר, יוסטון, דאלאס). דאלאס עלו חדורי מוטיבציה וכבר מהשניה הראשונה טחנו לסקרמנטו את הצורה. 0-9, 3-13, 7-17. סקרמנטו הצליחה לחזור עד לפיגור 2, אבל דאלאס חזרה לרוץ וסקרמנטו פשוט לא שיחקו. לא הגנה ולא התקפה. אחרי 2 הדקות הראשונות ברבע הראשון היה ברור לי שדאלאס מנצחים (וזה לא קשור [במקרה הזה] לפסימיות או לוזריות). סקרמנטו שמרה דווקא יחסית בסדר. זה שדאלאס עברה את ה100 לא אומר כלום, כי ההגנה הכללית של סקרמנטו היתה בסדר. נוביצקי, נאש ופינלי נסגרו די טוב. הבעיה היא, מי היה מאמין, בהתקפה. ביבי הראה בפתיחה שכנראה הפציעה בירך רק עשתה לו טוב, והפציץ 15 ברבע הראשון. אח"כ הוא נחלש והיה מאוד פאסיבי. קריסטי נתן את המשחק הכי חלש שלו בחודשיים האחרונים, פז'ה לא פגע בכלום, ולאדי ומילר כמעט לא קיבלו כדורים מבפנים, ורק וובר לקח את הכמות הזריקות הרגילה שלו (וכמות ההחטאות הרגילה - בהתאם). פילר וסונגילה (מספיק. מה הוא תורם לעזאזל?! אירופאי, יופי, אבל הבן-אדם פשוט לא נותן כלום) לא מכניסים מספיק אנגריות מהספסל, והעייפות הגדולה היתה ניכרת על קריסטי, ביבי ווובר. לנצח בדאלאס, הקבוצה הביתית ביותר בNBA, במשחק הבא נראה די רחוק אחרי התצוגה של היום, אבל זה בהחלט אפשרי. לסקרמנטו יש מין כזו תכונה להיעלם אחרי שהקבוצה השניה עושה ריצה. לא הגיוני שאחרי טיימאאוט מסדרים תרגיל לזריקה של פילר, או לשלשה של ביבי עם יד גרמנית בפרצוף. סקרמנטו צריכה לחפש את הדברים שהביאו אותה עד הלום. המון תנועה בלי כדור, פירגון, ובעיקר קבלת החלטות נכונה. למרות הכל אני אופטימי. משחק כזה בחיים לא יחזור שוב. אין מצב שסקרמנטו תתקיף בצורה כל כך אנמית, בלי קשר למשחק בית או חוץ. המשחק הבא הולך להיות צמוד. יש לי הרגשה שדאלאס תנצח, אבל לא ביותר מ6. אח"כ סקרמנטו תחזיר את הסידרה הביתה ותנצח 2-4. ג'ה בלס...
 

NK The man

New member
העדפתי לראות את "תעביר את זה הלאה"

אחרי תחילת המחצית השנייה כשהמאבס התחילו בבריחה הצפויה! נתחיל בסיכומון: 1. אני רואה עכשיו את "החמישייה הקאמרית" והם עצומים!!! 2. סונגליה? ברבע השני כשהקינגס שיחקו בהרכב שכלל אותו ואת מילר, הקינגס נראו טוב! ברגע שוובר נכנס הקינגס החזיקו מעמד עד 43 - 41 ומשם ההפרש רק גדל! 3. ביבי פצוע או לא נתן רבע ראשון טוב מאד ואחר כך נעלם לגמרי... 4. כריסטי ופז'ה לא היון במשחק וכך גם מילר ופילר שלא פוגעים בכלל בזמן האחרון! 5. משהו שעיצבן אותי - במחצית הראשונה היו לקינגס בערך 7 הזדמנויות להשוות את התוצאה או לעלות ליתרון ועדיין הם החמיצו הכל, כולל לייאפ די חופשי של כריסטי! 6. לסיכום, אני פסימי מאד!!! הקינגס התאמצו מאד בשתי משחקי הבית שלהם ודאלאס... פשוט טיילה אתמול! איזו שליטה באופנסיב ריבאונד, מדהים! לא יודע כבר מה לחשוב!
 

capsl0ck

New member
אני אופטימי...

סקרמנטו קבוצת ההתקפה הטובה בליגה (או שמא מקום שני?), ומדורגת שנייה באחוזי הקליעה מהשדה. שים לב לאחוזים היום: 2 - 37% 3 - 16% עונשין - 67% אין מצב שסקרמנטו קולעת באחוזים כאלה במשחקים הבאים. אין מצב שסקרמנטו, קבוצת האסיסטים הטובה בליגה, מוסרת רק 11 אסיסטים במשחקים הבאים. אין מצב שסקרמנטו מאבדת 26 כדורים (7 של וובר!) במשחקים הבאים.
 

NK The man

New member
אני אופטימי מטבעי אבל,

הפעם אני כבר לא יודע מה לחשוב כי... דאלאס בכל משחק שולטת מתחת לסלים... וכתוצאה מכך זורקת 10 זריקות לפחות יותר מהקינגס(היום 25!) פז'ה מתחילת הסידרה מציג יכולת בינונית וכך גם מילר ופילר... הפציעות!!! 37, 38 אחוז מהשדה זה בערך הממוצע של הקינגס בפלייאוף! אז זנה לא כזה מפתיע שהם קלעו 37 אחוז במשחק היום! וובר לא מסוגל לזוז... נוביצקי נותן סידרה מדהימה! נאש ופינלי עדיין לא נתנו משחק אחד ברמה שהם יודעים! קשה, קשה... לא אופטימי אבל מאמין ובעיקר מקווה!
 

capsl0ck

New member
הא?

רק שתדע, ההגנה היום של דאלאס, שעצרה את סקר' על פחות מ80 לא היתה מדהימה. זה היה בעיקר יום התקפי חלש של סקרמנטו. בהחלט משחק הגנתי מעל הממוצע למאבס, לא יותר מזה.
 

WorldCenter

New member
כן בנתיים שידורים ישירים

מהפלייאוף הערוץ מפציץ בשידורים טובים רק נקווה שגם ערוץ ספורט 5+ יעביר שידורים יותר טובים ומענינים מאשר ניקס - נטס...
 

NadavG

New member
../images/Emo45.gifמסכים. אגב, מי זה המרקיס דניאלז

הזה??? דאם, היז גוד. לא ממש עקבתי אחרי המבריקים השנה, מי יוכל לאמר לי כמה מילים עליו? בינתיים הוא עושה עבודה מדהימה כרגע במשחק מול סאקרמנטו (75-53 למבריקים!)
 

kobster

New member
נגמר 104-79 לדאלאס

והמצטיין כמובן הוא הרוקי מרקיזזזזז דניאלס עם 22 נק' (11 נק' ברבע ה-3 המדהים של המאבס שקלעו 34 נק' והחזיקו את הקינגס על 4 סלי שדה כל הרבע !)
 
ווואווו...מה פה קורה פה????

דאלס קרעו את סקרמנטו וברגעים אלה ממש מיניסוטה מובסת ע"י דנבר...20 הפרש, סוף הרבע השלישי
 

LeB

New member
אנשים לא מבינים

את חוק הברזל הפלייאוף לא מתחיל עד שאחת מהקבוצות מפסידה בבית
 

LeB

New member
כמו שכתבתי

הפלייאוף לא מתחיל עד שאחת מהקבוצות מפסידה בבית
 
דנבר מביסה אמ מינסוטה

107:86 כרמלו עם משחק מצויין 24 נקודות 10 ריבאונדים. קווין גארנט מצידו עם כמעט טריפל נוסף 24 נקודות 12 ריבואנדים 8 אסיסטים.
 
התכוונת 100-75 לדאלאס

בזריקות לסל מהשדה. אחזור שוב על הנתון, רק כדי להבין : ב-48 דקות דאלאס זרקו 100 פעמים .
 

capsl0ck

New member
undrafted rookie

לא נבחר בדראפט, הגיע דרך מחנה אימונים לדאלאס. מלך החטיפות בכל הזמנים של מכללת אובורן, שחקן עם ביצי שור. לא מפחד מכלום, גם לא מלשחק מול אחת הקבוצות הטובות בNBA בפלייאוף הראשון שלו. "ועושה את הכל חצי ישן..." ככה אמר עליו אתמול הפרשן (שאני כבר לא מצליח לזהות מי היה). אם יתחזק (הוא מאוד אגרסיבי כבר, אבל צריך להתחזק פיזית), ישפר את הקליעה (בעיקר מהעונשין ומה3) ויגדיר לעצמו איזה תפקיד הוא בעצם משחק, הוא יהיה שחקן נהדר. בהחלט פוטנציאל אולסטאר. הגנה כבר יש לו, כל הזמן אמנם מזכירים את ג'וש האוורד בהקשר של הגנה בדאלאס, אבל דניאלס הוכיח אתמול שוב שיש לו את זה. גם בהגנה. והפיק אנד רול של נוביצקי את נאש הפוך אט-אט לאחד הדברים הקטלניים בNBA. פשוט בלתי ניתן לעצירה.
 
למעלה