לערוץ ה-NBA

eitan007

New member
והוא לא נבחר כי קבוצות ב-NBA

מעדיפות ללכת על כל מיני מילצ'יקים, פאבלוביצ'ים, פלאניצ'יצ'ים ואפילו זברות,אופס זברקפות (זברה שחוטפת כפות ?) במקום כל שחקנים מוכחים כמו ג'וש האוורד, מרקיז דניאלס, קרלוס בוזר (שנבחר בסיבוב השני למרות שלקח אליפות עם דיוק והיה אחד הטובים שם)... ואני יודע שזברקאפה מוכשר והכל, אבל היית מעדיף אותו על מרקיז או ג'וש האוורד ?
 

capsl0ck

New member
השתגעו לגמרי בNBA.

קח את סונגילה למשל. הבן-אדם כל כך גרוע, ועדיין מקבל 20 דקות למשחק בפלייאוף הראשון בקריירה שלו. אני בטוח ב500% שאם הוא היה אמריקאי, לא רק שהוא לא היה מקבל שניה, הוא בחיים לא היה מגיע לNBA. פשוט מעצבן.
 

eitan007

New member
אתה ממש צודק. יש בNBA- איזושהי גישה

שלפיה אירופאים (ולפעמים זה סתם נאמר על לבנים אמריקאים) יותר חכמים וגם אם הם תורמים פחות סטטיסטית הם משרים מחוכמתם על המשקח ותורמים באמצעות הראיית המשחק האירופאית שלהם... לא כל סונגיילה הוא לארי בירד. אבל יש מצב שזה גם נובע משיקולים כלכליים ועל זה אין לי מה להגיד. יכול להיות שדרייווש (הידעתם כי זה שקול לדריוס ?) סונגיילה יכול למכור הרבה יותר חולצות מאשר טוני מאסנבורג.
 

capsl0ck

New member
בטוח שהוא ימכור יותר,

את סונגיילה ספציפית דווקא מאוד אוהבים משום מה בסקרמנטו... אם כבר השוות אותו למאסנבורג, אז אמנם מאס' משחק יותר 5 וסונגיילה 4, אבל מאסנבורג ריב' יותר טוב, נותן יותר גוף בהגנה, ושחקן התקפה שווה לליטאי. בכל זאת מאסנבורג לא נרשם ברוסטר של הקינגס לפלייאוף, וסונגיילה מקבל 20 דקות למשחק. Go Figure...
 

eitan007

New member
אגב, זוכרים את קבוצת החשקנים שלא

נבחרו בדראפט שעשיתי פעם, אז מרקיז דניאלס הוא אחלה תוספת. תארו לעצכם את החמישיה : טרוי האדסון מרקיז דניאלס ברוס בואן ברד מילר בן וואלאס ספסל : קרלוס ארויו ראג'ה בל דיוויד ווסלי דריל ארמסטרונג ארון וויליאמס אדוניס האסלם כריס אנדרסן קבוצה לא רעה על פניו. מגיעה בקלות לפלייאוף במזרח.
 
היום ב10 וחצי הלייקרס

פוגשים את הרוקטס, ואין שידור! Radio Links: http://www.kvtaam1520.com/listenlive.asp http://marconi.in-con.com:8000/listen.pls http://www.warpradio.com/popTuner.asp?id=796
 
למעלה