צוות לחיות בהרמוניה
New member
הקמת צוות דיווח שיעורי נסיון
ברצוננו להקים צוות של כותבים מתוך הפורום, אשר יישלח מטעם הפורום לשיעורי נסיון בכל מיני דברים מעניינים. שיטת העבודה, אחרי שהצוות יוקם, תהיה: 1 - הוצאת "מכרז" גלוי בסגנון "מי רוצה ללכת מטעם הפורום לשיעור נסיון ב-X" (מקום מסויים שנבחר בו בכל פעם). 2 - מי שהתנדב ונבחר - הולך לשיעור הנסיון האמור, תוך לקיחת מירב הפרטים ממדריכי המקום. 3 - לאחר מכן הוא מדווח לכולנו בפורום על השיעור, משתף אותנו בחוויה ומספר לנו מה מדריכי המקום השיבו לשאלות שהוא הפנה אליהם. 4 - כולנו עורכים דיון קטן בנושא שבו בוצע שיעור הנסיון. 5 - הזמנת מדריכי המקום להיכנס לפורום, לעיין בדיווח, בדיונים - ולהגיב. אז קדימה, מי רוצה להיות בצוות הסוקרים של פורום לחיות בהרמוניה?
זה אומר, כפי שהבנתם, ללכת לשיעורי נסיון בנושאים שונים בתיאום איתנו - ולספר על כך לכולנו בפורום...
ברצוננו להקים צוות של כותבים מתוך הפורום, אשר יישלח מטעם הפורום לשיעורי נסיון בכל מיני דברים מעניינים. שיטת העבודה, אחרי שהצוות יוקם, תהיה: 1 - הוצאת "מכרז" גלוי בסגנון "מי רוצה ללכת מטעם הפורום לשיעור נסיון ב-X" (מקום מסויים שנבחר בו בכל פעם). 2 - מי שהתנדב ונבחר - הולך לשיעור הנסיון האמור, תוך לקיחת מירב הפרטים ממדריכי המקום. 3 - לאחר מכן הוא מדווח לכולנו בפורום על השיעור, משתף אותנו בחוויה ומספר לנו מה מדריכי המקום השיבו לשאלות שהוא הפנה אליהם. 4 - כולנו עורכים דיון קטן בנושא שבו בוצע שיעור הנסיון. 5 - הזמנת מדריכי המקום להיכנס לפורום, לעיין בדיווח, בדיונים - ולהגיב. אז קדימה, מי רוצה להיות בצוות הסוקרים של פורום לחיות בהרמוניה?