הקמת צוות דיווח שיעורי נסיון

ברצוננו להקים צוות של כותבים מתוך הפורום, אשר יישלח מטעם הפורום לשיעורי נסיון בכל מיני דברים מעניינים. שיטת העבודה, אחרי שהצוות יוקם, תהיה: 1 - הוצאת "מכרז" גלוי בסגנון "מי רוצה ללכת מטעם הפורום לשיעור נסיון ב-X" (מקום מסויים שנבחר בו בכל פעם). 2 - מי שהתנדב ונבחר - הולך לשיעור הנסיון האמור, תוך לקיחת מירב הפרטים ממדריכי המקום. 3 - לאחר מכן הוא מדווח לכולנו בפורום על השיעור, משתף אותנו בחוויה ומספר לנו מה מדריכי המקום השיבו לשאלות שהוא הפנה אליהם. 4 - כולנו עורכים דיון קטן בנושא שבו בוצע שיעור הנסיון. 5 - הזמנת מדריכי המקום להיכנס לפורום, לעיין בדיווח, בדיונים - ולהגיב. אז קדימה, מי רוצה להיות בצוות הסוקרים של פורום לחיות בהרמוניה?
זה אומר, כפי שהבנתם, ללכת לשיעורי נסיון בנושאים שונים בתיאום איתנו - ולספר על כך לכולנו בפורום...
 

transformation

New member
בשמחה!

אם תרצו שאלך לבדוק כל מיני מקומות בתל-אביב רק תגידו. ואני מבטיח לחזור ולדווח איך היה. חשבתי אבל אולי שיהיה יותר נחמד ואוקייבטיבי אם לכל מקום ילכו שניים מטעם הפורום ואז נקבל דיווח משתי זוויות ראיה שונות! אז מי בא איתי?
 

deep ocean

New member
אני מתנדבת!

אני קבעתי עכשיו שיעור נסיון ליום חמישי הזה 12.09.02 בתל אביב. בשעה 18:45 הם מתחילים את השיעור. זה נקרא קונג-פו ISAI (בקישור יש פרטים) שאלתי את המדריך קצת שאלות, ודיברנו, אבל אין כמו התנסות בפועל. יאללה מי בא איתי? transformation אתה בא?
 

_alon_

New member
אני ישמח לדווח מהשטח

רצון יש, זמן אני מקווה שיהיה...
 

שרונהה

New member
צוות דיווח

שלום, אני אמנם חדשה פה , אבל מעניין אותי להצטרף לצוות הסוקרים של פורום לחיות בהרמוניה. מוכנה להופיע לשיעורי נסיון בחיפה ולדווח בפורום זה על השיעור והחוויה, המדריכים והמקום, האווירה והתחושות. בתודה שרונהה
 

deep ocean

New member
יההה איזה כיף ../images/Emo23.gif

תבחרי שיעור בתחום מסוים שמעניין אותך (יוגה, טאי צ´י, קונג פו, צ´י קונג, פיסול וכו´) ותירשמי לשיעור נסיון. וברוכה הבאה
 
למעלה