יוֹאב

New member
אבל זו לא אשמתו

הוא תינוק שנשבה! הוא קצת התפקח במרוצת השנים. הוא עבר ממכבי להפועל חיפה.
 

Oren G

New member
סכיזופרניה בהנהלה?

טוב יש לי וידוי.. אני ורז זה אותו בנאדם
 

Thierry Henry

New member
נכון.../images/Emo10.gif

אני סובל מתסמונת אורן מגיל 4. הוא רדף אחריי כל יום לגן,היה מושך בצמות לילדה שאהבתי..ואז היא הייתה מסתובבת ורואה אותי..מביאה לי סטירה..זורקת לי חול לעניים.. ניסיתי להיפטר ממנו..אבל הוא אכל אותי מבפנים..בבצפר שהייתי משחק כדורגל,הוא כל הזמן היה שם לי רגל..אבל זה היה נראה כאילו אני שם רגל לעצמי..קראו לי מזרחי..
שהגעתי לחטיבה זה ניהיה גרוע יותר...הוא התחיל לשלוח מכתבי אהבה מפגרים לכוסיות...אמרתי לו,אורן,מכתבי אהבה זה לילדים בכיתה ג..תעשה משהו חדש,אבל לא..הוא המשיך..והמשיך... ובתיכון,הכי גרוע..בעצם לא.
הוא ראה איזה כוסית,התחיל לחרמן אותה..פתחו לי תיק במשטרה..אבל זה היה שווה..ואז,הצלחתי להיפטר ממנו...ומאז הוא יושב פה וכותב לך בפורום תתת השם Oren G...תבלו.
 

Oren G

New member
למה סתם?

אתה אומר שלא שווה להיות אורן ג'י? חכה חכה נדב...
 
רז מתחיל לדמיין

" הוא ראה איזה כוסית,התחיל לחרמן אותה..פתחו לי תיק במשטרה..אבל זה היה שווה..ואז,הצלחתי להיפטר ממנו...ומאז הוא יושב פה וכותב לך בפורום תתת השם Oren G...תבלו."...... וזין קטן- למה לא אמרת לי שהשגת כרטיס? ואיך אני מביא לך את המצלמה עד יום חמישי?
 
או קי שלי....

"אם זה היה מנג'ר הייתי מחתים אותו כבר עכשיו לעונה הבאה" השחקן המצטיין:אבי נימני "מאיפה הוא הגיע?!" תגלית העונה:טל בן חיים "לצבוע בכחול ולזרוק לים" השחקן המאכזב:ברוך דגו "לא ייאמן שביזבזתי שעתיים מהחיים שלי על זה" המשחק העלוב:מכבי ת"א בני סכנין וביזבזתי 8 שעות "איפה אפשר להתחבא אחרי משחק כזה..." המשחק המבזה:מכבי ת"א מכבי חיפה בלי שום ספק "חייבים להתחיל לרשום יומן..." המשחק המרגש "וואו":הדרבי הראשון 2-0 השער היפה:מיכאל זנדברג רבע גמר גביע -הפועל ת"א "אפילו סבתא שלי הייתה שמה את זה" המחמיצן הכרוני:אנדראס פרוחננקובס "אין רגע דל" פרשיית העונה:פליקס והסמים "אפילו בשרב הכי כבד..." רגע של אופטימיות:שלוש דרבים למרות יכולת גרועה בשאר העונה....
 
למעלה