נכון.../images/Emo10.gif
אני סובל מתסמונת אורן מגיל 4. הוא רדף אחריי כל יום לגן,היה מושך בצמות לילדה שאהבתי..ואז היא הייתה מסתובבת ורואה אותי..מביאה לי סטירה..זורקת לי חול לעניים.. ניסיתי להיפטר ממנו..אבל הוא אכל אותי מבפנים..בבצפר שהייתי משחק כדורגל,הוא כל הזמן היה שם לי רגל..אבל זה היה נראה כאילו אני שם רגל לעצמי..קראו לי מזרחי..
שהגעתי לחטיבה זה ניהיה גרוע יותר...הוא התחיל לשלוח מכתבי אהבה מפגרים לכוסיות...אמרתי לו,אורן,מכתבי אהבה זה לילדים בכיתה ג..תעשה משהו חדש,אבל לא..הוא המשיך..והמשיך... ובתיכון,הכי גרוע..בעצם לא.
הוא ראה איזה כוסית,התחיל לחרמן אותה..פתחו לי תיק במשטרה..אבל זה היה שווה..ואז,הצלחתי להיפטר ממנו...ומאז הוא יושב פה וכותב לך בפורום תתת השם Oren G...תבלו.