נט-סל זבל של אתר

ציף27

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifנט-סל זבל של אתר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif

בעקבות דיון שהיה פה עשיתי הזמנה ראשונה ו-א-ח-ר-ו-נ-ה שם להלן מכתב שישלח מחר לחברת נטסל : ----------------------------------------------------------------- במוצאי שבת 26.6 ביצעתי הזמנה באתרכם, ההזמנה כללה שתיה קלה בלבד על מנת לבדוק את רמת השירות שלכם לפני שאני מזמין דברים שדורשים קצת יותר השקעה מצידכם. משלוח נקבע לשעות 13-15. בשמונה וחצי בבוקר יום א צלצלתם לסרוגין חמש פעמים ברציפות לטלפון בבית ולטלפון הסלולרי שהשארתי לכם ללא הבנה בסיסית שאולי רק אולי יש לאנשים דברים יותר חשובים לעשות מאשר לענות לכם. לאחר שהערתם אותי משנתי נבחתם עלי "שלום, מדברים מנטסל, של מי הכרטיס אשראי שהשארת באתר?" עניתי כי הוא שייך לאשתי והיא זו שתהיה בבית לקבל את המשלוח בדיוק כפי שנכתב באתרכם, "ביי" נבחתם בשנית לטלפון, על "תודה שיהיה לך יום טוב" או כל נימוס אחר לא שמעתם, לא נורא אנחנו חיים בארץ ישראל, זו פעם ראשונה חשבתי לעצמי, נוותר לכם. לא עברה שעה וצילצלתם לאישתי בטענה שאין לכם דיאט קולה ואם אפשר לספק את המשלוח בין 16-18, אישתי אישרה לכם לבצע את השינוי. ב 12:00 התקשרתם אלי ושאלתם האם ניתן לבוא בין 13-15, אני שבאותה שעה היתי בעבודה אמרתי כי זה המועד שנקבע מראש וכי אני לא מבין מה הבעיה. מיותר לציין שלא הוסבר לי כי התקשרתם לאישתי ושיניתם את המועד. אני באמת מתנצל שאין לי קשר תלפטי עם אישתי. במקרה לקראת שעה 13 דיברתי עם אישתי והיא אמרה לי כי היא לא בבית, התפלאתי על הנושא והתברר כי מסרתם לכל אחד מאיתנו שעות שונות, עכשיו אישתי היתה צריכה להתקשר אליכם להבהיר לכם כי היא מבקשת שהמשלוח יגיע בשעה שתואמה איתה (תזכורת 16-18). לקראת השעה 18,כאשר המשלוח לא נראה באופק נשברתי והתקשרתי לנטסל לברר את כל מהלך היום המוזר הזה, נענתי כי אנשים לא קוראים את חוקי האתר ולא נמצאים בעת קבלת המשלוח הראשון (ולכן היה כלכך חשוב להתקשר אלי 5 פעמים ברציפות בבוקר עד שאקום מהמיטה כן כן...) וכי חוסר התיאום בקבלת המשלוח הוא אשמתי (סליחה באמת שאני קיים !!!) וכי השליח, שניה נברר, הא, השליח תוך פחות מ 10 דקות אצלך. השליח הגיע ב 18:25 (תזכורת הובטח כי עד 18:10 המשלוח כבר אצלי בבית) בשעה 20:00 כאשר הגעתי הביתה הבחנתי כי 4 כוסות אשר אמורים להיות מצורפים למשקאות חסרים. שוב הרמתי טלפון לחברתכם, הובטח לי כי מיד חוזר אלי נציג. עוברות 40 דקות. חוזרת אלי נציגה ומסבירה לי שרק מחר יבררו מתי יגיע מלאי כוסות חדש לסניף ויבררו אם ניתן לספק לי אותם, בכל מקרה זה לא יהיה היום. עכשיו אני רוצה לשאול, ידעתם שחסרות כוסות (עובדה שהנציגה שלכם מייד אמרה לי שמחר יתברר מתי מגיע מלאי חדש בלי להתבלבל) לא ציינתם בפני או בפני אישתי את הדבר, לא בטלפון, לא באספקה, לא בכלל האם חשבתם ששיטת מצליח תעבוד כאן ? האם חשבתם שאתעלם מהנושא היות והכוסות מתנה ? האם אתם מתעקשים להפוך אותי למטומטם ? האם משלוח פשוט של שתיה קלה ונפוצה אמור לעשות כלכך הרבה בלאגן ??? בנוסף לכל האמור בכל שיחות הטלפון שלכם, והיו הרבה, בין אם נוזמו על ידי או על ידכם לא שמעתם על הצורך להזדהות בשמות "שלום זה מנטסל" ללא ציון שם המדבר, ממש מעורר חשק ואמון לדבר איתכם כשאתם לא מוכנים להזדהות בשמות. אני באמת מתנצל שחשבתי ששימוש באתרכם יקל עלי את החיים אני מבטיח לא לעשות את זה יותר. כל מה שאבקש זה לשלוח לי את 4 הכוסות אותם אתם חייבים לי בהקדם האפשרי תודה ולא להתראות. --------------------------------------------------------------------- זה המכתב. מזל שלא הזמנתי משהו יותר מסובך כמו ספרייט, מי יודע אם זה היה מגיע בכלל לאותו יום... ד"א בנוסף , מברור מידי באתר גאמבו עולה כי המחירים שם בריצפה לעומת נטסל, נקווה ששם עובדים אנשים נרמאלים.
 

מופנמת

New member
קראתי בעיון ומה שיש לי להגיד זה ../images/Emo123.gif

יש משהו במדינת ישראל שלא מאפשר לתת שירות טוב. אולי זה המזג אוייר או משהו במים אבל לא משנה אפה, אתה מרגיש שעושים לך טובה שנותנים לך שירות. אפה בוקר טוב? תודה? סליחה? במה אפשר לעזור? למה תמיד שאני נכנסת לחנות אני מרגישה כאילו אני מפריעה למוכרת האמצע שיחה מאוד חשובה בטלפון? בקיצור, אני אתך.
 
../images/Emo2.gif או בעצם ../images/Emo122.gif

לגמרי מבינה לגמרי מזדהה לגמרי הייתי שם. אין מה לעשות במדינה הזאת. לשנס מתניים, לקחת בעלול ולסחוב יחדיו 2 ארגזי דיאט קולה לימון מהאיי.אם.פי.אם הסמוך.
 

ציף27

New member
יש גם הפתעות

מידי פעם אני נתקל בשרות מדהים כמי שעבד בתחום השרות אני מספק לאותו נותן שירות פידבק על היותו מדהים ואת הערכתי הכנה בנושא (למשל האחרונים שעשו בשבילנו כלכך הרבה היו הצוות של גן הפקאן בחתונה, כל הכבוד להם, היה מדהים, ולא התביישתי להגיד להם) סתם ידע כללי, בסקרי שביעות רצון שהוצגו בפני מתברר כי לקוח ממורמר יספר בממוצע ל 24 מחבריו על ההתנסות הרעה, לקוח מרוצה יזכיר זאת רק ל 5 מהם.
 
מבינה את הכעס, בכ"ז הנסיון שלי ../images/Emo127.gif

גם עם נטסל וגם עם סופרנט (ג'מבו)- גם ברמת שירות וגם ברמת משלוח. שתי החברות עמדו בזמנים, סיפקו סחורה טובה (כולל לפי בקשה ותאריכים רחוקים) וטלפונית היו אחלה. ספציפית עם סופרנט היו לי כמה שיחות בנוגע להחלפת מוצרים והחזרתם והיחס היה מעולה. אני לא מנסה להצדיק את היחס שקיבלת - אני רק אומרת שיש גם התנסות טובה איתם. לגבי מחירים- בעיקרון זה נכון שמחירי סופרנט יותר נמוכים (ג'מבו) אבל, וזה אבל גדול, צריך לקחת בחשבון עוד שני דברים. א. המשלוח שלהם יקר ב-10ש"ח (רלבנטי אם אתה חוסך פחות מזה בקניה אצלם) ב. לפעמים יש מבצעים מעולים אצל המתחרים ששווה לבדוק. אתן לך דוגמה מהיממה האחרונה: הייתי צריכה משלוח עם כמה דברים דחופים (מוצרי חלב וכו') וכמה דברים פחות דחופים. הלכתי לבדוק דבר ראשון אם יש מבצעים שמעניינים אותי בשני האתרים- הסתבר לי שבנט-סל היה מבצע של שמפואים וקונדישנרים (2 ב-16, יענו אחד ב-8). הלכתי וקניתי בוחטייה מהמבצע, ומהרשימה קניתי רק את הדברים הדחופים, שבמילא הפער במחירים עליהם אינו גדול. את מה שלא קניתי אדחה לקנייה הבאה בסופרנט. כלומר בעיניי לא צריך להינעל על אתר אחד- צריך לראות מי נותן לך כעיקרון דיל טוב יותר על סל הקנייה שלך (ותכל'ס כולנו נאמנים לאותם 20-30 מוצרים כל הזמן), ודרך מועדוני הלקוחות לעקוב אחר מבצעים ספציפיים הרצויים לך. ככה יוצא שנכון שבאינטרנט יותר יקר, אבל אפשר לצמצם הוצאות.
 

ציף27

New member
היה חם היום

אולי אין להם מזגן והפרעתי להם לנפנף... עבדתי בחברת סלולר 3 שנים, אני יודע מהו ישראלי שחושב שמגיע לו הכל, למדתי איך זה להיות בצד השני, זה עשה לי בית ספר לחיים, היום נשברתי, סובלני סובלני והשתדלתי לא להוציא כלום על הנציגים שדיברו איתי (ס"ה אני מכיר את המעמד, אתה כולה עושה מה אמרו לך לעשות) אבל נשברתי, חובבניות לשמה עוד לא הזכרתי את העניין שבקבוק מים אחד נזל והיתי צריך לנגב את כל חבריו לארגז ולהשמיד בקבוק אחד. בנוגע למחירים, הזמנתי 24 בקבוקים של משקה טיפה פחות נפוץ (תה קר, לא נעשה לו פרסומת), כל אחד 7.5 ש"ח בנט סל בגמבו 5.95, הנה חסכתי 36 ש"ח ברוטו ו 24 שקל בלחיצת עכבר, אני עדין לא עושה 24 שקל בדקה וחצי (הזמן שלקח לי להשוות את המחיר היום אחרי שגיליתי את האתר של גאמבו) בקיצור הנזק לא נורא בהתחשב בהתנסות, רוב השתיה אצלי פה ולמדתי את הלקח. מילא היה לי עוד נסיונות איתם, אבל נסיון ראשון כזה, לא תודה. (ושוב, אני מכיר אישית את אלה שרוצים הכל ורק מחפשים על מה להתלונן, אני הבטחתי שאני לא אהיה אחד מהם ואני לא חיפשתי היום על מה להתלונן, זה פשוט נפל עלי כמו גשם...)
 
כמו שאמרתי - מסכימה לחלוטין

אכן הסיפור שאתה מתאר הוא נורא, מזלזל ופוגע, ואכן המחירים בג'מבו זולים בתחומים האלה (משקאות, חומרי ניקוי וכו') ברמות היסטריות... אין לי ויכוח עם כל אלה, וכאמור אני מזמינה מג'מבו הרבה. ההסתייגות היא כפולה ברמה של: א. לציין שהיו לי גם התנסויות חיוביות עם נט-סל. ב. לציין שחשוב לעקוב אחרי מבצעים (קל מהאינטרנט) ואם יש משהו טוב, לנצל אותו.
 

ציף27

New member
אז אנחנו מסכימים ../images/Emo13.gif

גם אני שמעתי על לקוחות מרוצים רק חבל שאני לא זכיתי ולו פעם אחת להיות בינהם
 

ronchikit

New member
מצטערת אבל לא מסכימה איתך בכלל!!!

אנחנו כמו שכבר אמרתי מזמינים מנטסל זמן רב גם הורי, אחי ואחותי מזמינים וכולנו ממש ממש מרוצים! מעולם לא דיברו אלי בגסות! תמיד ההזמנות הגיעו בזמנים שנקבעו! ההזמנה הגיעה תמיד כמו שצריך! עם המחירים אין לי שום בעיה! בקיצור אנחנו נורא מרוצים מהם עד כמה שידוע לי ההזמנה שאתה עושה דרך האתר נשלחת לסניף בקרוב לביתך והם אלה שמארגנים את ההזמנה, אז אולי יש בעיה בסניף ספציפי, וצריך עליהם להתלונן. ומה זה בכלל קשור לאתר שלהם? האתר שלהם מצויין, לרוב המוצרים יש תמונות, המבצעים מעודכנים שם כל הזמן בקיצור מצטערת ממש לא מסכימה איתך וחבל שהנסיון שלך איתם לא צלח לא נורא, אז תעשה קניות בעצמיך...
 

ציף27

New member
אין פה לא להסכים

זה מה שקרה לי, המקרה לא נתון לויכוח, הפרשנות אולי כן... האם דיברת איתם בטלפון ושמת לב שהם לא מזדהים
לי זה צורם באוזן. המחירים לסל ממוצע שלי בהשוה מידית שעשיתי זול יותר בגאמבו, גם זה לא משהו שנתון לויכוח, זה סיכום מתמטי פשוט, הסל שלי יוצא שם זול יותר, אולי אנחנו לא קונים אותם מוצרים, גם זה מותר
בנוסף אני לא בלש פרטי, יש אתר יש שם טלפון, אני צריך לדעת איך קוראים לאורזת הקרטונים שלהם
(פרשנות, אני לא הולך לברר איזה סניף בעיתי וואיזה לא נט סל שרופים אצלי גם אם אעבור דירה להונללו
) בקיצור, שמעתי עליהם הרבה דברים טובים, אני לא מכחיש, אני בא לקבוע את דעתי אחרי משלוח אחד פשוט שביצעתי מולם ופרשתי בפניכם את נסיוני כלקוח שנכווה, זה לא סותר אפשרות ללקוחות מרוצים.
 
תנשום עמוק... בלי עצבים, ולא לוותר

לצערנו יש לנו נטייה לשכוח דברים ולהעביר הלאה אז אל תותר...
 
גם אצלי תמיד הזדהו ובדיוק היום

קיבלנו משלוח. כרגיל אנחנו מאד מרוצים! אפילו צילצלו לשאול אותנו לגבי התוקף של מוצר מסויים שהזמנו, כלומר, אם אנחנו מעדיפים אותו בכל זאת או סוג אחר.. לגבי ציף27, נשמע שהיה נסיון רע - מאד חבל לי לשמוע...
 

ronchikit

New member
במקרה שלי הן תמיד מזדהות בשם

למעשה יש שם 2 או 3 בחורות קבועות ככה שהשמות כבר מוכרים לי יש ילנה אחת שאותה אני זוכרת ועוד 2 אחת אני חושבת אילנה והשלישית לא זוכרת... באמת נראה לי שנפלת על יום רע... חבל...
 

ציף27

New member
השאירו לי הודעה על המשיבון עכשיו

ויש לי את זה מוקלט "שלום מדברים מהנט-סל רצינו ל......" שום שם.
 

uti

New member
צודקת יש שם בנות קבועות תמיד,

אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות שלהם. לא קראתי את ההודעה הארוכה, אבל כל מקרה לגופו, אין שום גוף נותן שירות מושלם מדובר בבני אדם! וכבני אדם אנחנו מועדים לטעויות ולטעות
כל העצבים האלו לא ממש מועילים לא עדיף לשתות איזה שייק קר ולטפל בזה באופן שכלתני? בכל מקרה, אני כבר זמן מה איתם ומאוד מרוצה, ובעבודתי הקודמת שנים הזמנתי דרכם עוד לפני האתר אלא דרך הפקס
אני לקוחה מרוצה!
 
למעלה