../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifנט-סל זבל של אתר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif
בעקבות דיון שהיה פה עשיתי הזמנה ראשונה ו-א-ח-ר-ו-נ-ה שם להלן מכתב שישלח מחר לחברת נטסל : ----------------------------------------------------------------- במוצאי שבת 26.6 ביצעתי הזמנה באתרכם, ההזמנה כללה שתיה קלה בלבד על מנת לבדוק את רמת השירות שלכם לפני שאני מזמין דברים שדורשים קצת יותר השקעה מצידכם. משלוח נקבע לשעות 13-15. בשמונה וחצי בבוקר יום א צלצלתם לסרוגין חמש פעמים ברציפות לטלפון בבית ולטלפון הסלולרי שהשארתי לכם ללא הבנה בסיסית שאולי רק אולי יש לאנשים דברים יותר חשובים לעשות מאשר לענות לכם. לאחר שהערתם אותי משנתי נבחתם עלי "שלום, מדברים מנטסל, של מי הכרטיס אשראי שהשארת באתר?" עניתי כי הוא שייך לאשתי והיא זו שתהיה בבית לקבל את המשלוח בדיוק כפי שנכתב באתרכם, "ביי" נבחתם בשנית לטלפון, על "תודה שיהיה לך יום טוב" או כל נימוס אחר לא שמעתם, לא נורא אנחנו חיים בארץ ישראל, זו פעם ראשונה חשבתי לעצמי, נוותר לכם. לא עברה שעה וצילצלתם לאישתי בטענה שאין לכם דיאט קולה ואם אפשר לספק את המשלוח בין 16-18, אישתי אישרה לכם לבצע את השינוי. ב 12:00 התקשרתם אלי ושאלתם האם ניתן לבוא בין 13-15, אני שבאותה שעה היתי בעבודה אמרתי כי זה המועד שנקבע מראש וכי אני לא מבין מה הבעיה. מיותר לציין שלא הוסבר לי כי התקשרתם לאישתי ושיניתם את המועד. אני באמת מתנצל שאין לי קשר תלפטי עם אישתי. במקרה לקראת שעה 13 דיברתי עם אישתי והיא אמרה לי כי היא לא בבית, התפלאתי על הנושא והתברר כי מסרתם לכל אחד מאיתנו שעות שונות, עכשיו אישתי היתה צריכה להתקשר אליכם להבהיר לכם כי היא מבקשת שהמשלוח יגיע בשעה שתואמה איתה (תזכורת 16-18). לקראת השעה 18,כאשר המשלוח לא נראה באופק נשברתי והתקשרתי לנטסל לברר את כל מהלך היום המוזר הזה, נענתי כי אנשים לא קוראים את חוקי האתר ולא נמצאים בעת קבלת המשלוח הראשון (ולכן היה כלכך חשוב להתקשר אלי 5 פעמים ברציפות בבוקר עד שאקום מהמיטה כן כן...) וכי חוסר התיאום בקבלת המשלוח הוא אשמתי (סליחה באמת שאני קיים !!!) וכי השליח, שניה נברר, הא, השליח תוך פחות מ 10 דקות אצלך. השליח הגיע ב 18:25 (תזכורת הובטח כי עד 18:10 המשלוח כבר אצלי בבית) בשעה 20:00 כאשר הגעתי הביתה הבחנתי כי 4 כוסות אשר אמורים להיות מצורפים למשקאות חסרים. שוב הרמתי טלפון לחברתכם, הובטח לי כי מיד חוזר אלי נציג. עוברות 40 דקות. חוזרת אלי נציגה ומסבירה לי שרק מחר יבררו מתי יגיע מלאי כוסות חדש לסניף ויבררו אם ניתן לספק לי אותם, בכל מקרה זה לא יהיה היום. עכשיו אני רוצה לשאול, ידעתם שחסרות כוסות (עובדה שהנציגה שלכם מייד אמרה לי שמחר יתברר מתי מגיע מלאי חדש בלי להתבלבל) לא ציינתם בפני או בפני אישתי את הדבר, לא בטלפון, לא באספקה, לא בכלל האם חשבתם ששיטת מצליח תעבוד כאן ? האם חשבתם שאתעלם מהנושא היות והכוסות מתנה ? האם אתם מתעקשים להפוך אותי למטומטם ? האם משלוח פשוט של שתיה קלה ונפוצה אמור לעשות כלכך הרבה בלאגן ??? בנוסף לכל האמור בכל שיחות הטלפון שלכם, והיו הרבה, בין אם נוזמו על ידי או על ידכם לא שמעתם על הצורך להזדהות בשמות "שלום זה מנטסל" ללא ציון שם המדבר, ממש מעורר חשק ואמון לדבר איתכם כשאתם לא מוכנים להזדהות בשמות. אני באמת מתנצל שחשבתי ששימוש באתרכם יקל עלי את החיים אני מבטיח לא לעשות את זה יותר. כל מה שאבקש זה לשלוח לי את 4 הכוסות אותם אתם חייבים לי בהקדם האפשרי תודה ולא להתראות. --------------------------------------------------------------------- זה המכתב. מזל שלא הזמנתי משהו יותר מסובך כמו ספרייט, מי יודע אם זה היה מגיע בכלל לאותו יום... ד"א בנוסף , מברור מידי באתר גאמבו עולה כי המחירים שם בריצפה לעומת נטסל, נקווה ששם עובדים אנשים נרמאלים.
בעקבות דיון שהיה פה עשיתי הזמנה ראשונה ו-א-ח-ר-ו-נ-ה שם להלן מכתב שישלח מחר לחברת נטסל : ----------------------------------------------------------------- במוצאי שבת 26.6 ביצעתי הזמנה באתרכם, ההזמנה כללה שתיה קלה בלבד על מנת לבדוק את רמת השירות שלכם לפני שאני מזמין דברים שדורשים קצת יותר השקעה מצידכם. משלוח נקבע לשעות 13-15. בשמונה וחצי בבוקר יום א צלצלתם לסרוגין חמש פעמים ברציפות לטלפון בבית ולטלפון הסלולרי שהשארתי לכם ללא הבנה בסיסית שאולי רק אולי יש לאנשים דברים יותר חשובים לעשות מאשר לענות לכם. לאחר שהערתם אותי משנתי נבחתם עלי "שלום, מדברים מנטסל, של מי הכרטיס אשראי שהשארת באתר?" עניתי כי הוא שייך לאשתי והיא זו שתהיה בבית לקבל את המשלוח בדיוק כפי שנכתב באתרכם, "ביי" נבחתם בשנית לטלפון, על "תודה שיהיה לך יום טוב" או כל נימוס אחר לא שמעתם, לא נורא אנחנו חיים בארץ ישראל, זו פעם ראשונה חשבתי לעצמי, נוותר לכם. לא עברה שעה וצילצלתם לאישתי בטענה שאין לכם דיאט קולה ואם אפשר לספק את המשלוח בין 16-18, אישתי אישרה לכם לבצע את השינוי. ב 12:00 התקשרתם אלי ושאלתם האם ניתן לבוא בין 13-15, אני שבאותה שעה היתי בעבודה אמרתי כי זה המועד שנקבע מראש וכי אני לא מבין מה הבעיה. מיותר לציין שלא הוסבר לי כי התקשרתם לאישתי ושיניתם את המועד. אני באמת מתנצל שאין לי קשר תלפטי עם אישתי. במקרה לקראת שעה 13 דיברתי עם אישתי והיא אמרה לי כי היא לא בבית, התפלאתי על הנושא והתברר כי מסרתם לכל אחד מאיתנו שעות שונות, עכשיו אישתי היתה צריכה להתקשר אליכם להבהיר לכם כי היא מבקשת שהמשלוח יגיע בשעה שתואמה איתה (תזכורת 16-18). לקראת השעה 18,כאשר המשלוח לא נראה באופק נשברתי והתקשרתי לנטסל לברר את כל מהלך היום המוזר הזה, נענתי כי אנשים לא קוראים את חוקי האתר ולא נמצאים בעת קבלת המשלוח הראשון (ולכן היה כלכך חשוב להתקשר אלי 5 פעמים ברציפות בבוקר עד שאקום מהמיטה כן כן...) וכי חוסר התיאום בקבלת המשלוח הוא אשמתי (סליחה באמת שאני קיים !!!) וכי השליח, שניה נברר, הא, השליח תוך פחות מ 10 דקות אצלך. השליח הגיע ב 18:25 (תזכורת הובטח כי עד 18:10 המשלוח כבר אצלי בבית) בשעה 20:00 כאשר הגעתי הביתה הבחנתי כי 4 כוסות אשר אמורים להיות מצורפים למשקאות חסרים. שוב הרמתי טלפון לחברתכם, הובטח לי כי מיד חוזר אלי נציג. עוברות 40 דקות. חוזרת אלי נציגה ומסבירה לי שרק מחר יבררו מתי יגיע מלאי כוסות חדש לסניף ויבררו אם ניתן לספק לי אותם, בכל מקרה זה לא יהיה היום. עכשיו אני רוצה לשאול, ידעתם שחסרות כוסות (עובדה שהנציגה שלכם מייד אמרה לי שמחר יתברר מתי מגיע מלאי חדש בלי להתבלבל) לא ציינתם בפני או בפני אישתי את הדבר, לא בטלפון, לא באספקה, לא בכלל האם חשבתם ששיטת מצליח תעבוד כאן ? האם חשבתם שאתעלם מהנושא היות והכוסות מתנה ? האם אתם מתעקשים להפוך אותי למטומטם ? האם משלוח פשוט של שתיה קלה ונפוצה אמור לעשות כלכך הרבה בלאגן ??? בנוסף לכל האמור בכל שיחות הטלפון שלכם, והיו הרבה, בין אם נוזמו על ידי או על ידכם לא שמעתם על הצורך להזדהות בשמות "שלום זה מנטסל" ללא ציון שם המדבר, ממש מעורר חשק ואמון לדבר איתכם כשאתם לא מוכנים להזדהות בשמות. אני באמת מתנצל שחשבתי ששימוש באתרכם יקל עלי את החיים אני מבטיח לא לעשות את זה יותר. כל מה שאבקש זה לשלוח לי את 4 הכוסות אותם אתם חייבים לי בהקדם האפשרי תודה ולא להתראות. --------------------------------------------------------------------- זה המכתב. מזל שלא הזמנתי משהו יותר מסובך כמו ספרייט, מי יודע אם זה היה מגיע בכלל לאותו יום... ד"א בנוסף , מברור מידי באתר גאמבו עולה כי המחירים שם בריצפה לעומת נטסל, נקווה ששם עובדים אנשים נרמאלים.