נט-סל זבל של אתר

ציף27

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifההשפלה נמשכת../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif

רוצים לשמוע את ההמשך
אתמול בשיחה שערכתי בשעה 18:00 ביקשתי שנציג בכיר יתקשר, הבטיחו "זה לא יהיה היום אבל תוך 24 שעות בטוח" רוצים לנחש אם הוא התקשר
כמובן ש-ל-א התקשרתי עכשיו אליהם, כמובן שהם עונים ו"מיד חוזרים אלי" ריטואל קבוע, 40 דקות מתקשרת אלי מישהי "שלום זה מהנטסל" שאלתי אותה למה היא לא מזדהה בשמה היא שתקה, שאלתי אותה מה שמך בבקשה באסרטיביות, סוף סוף יש לי שם, ליאת
(הלוליה, יש למישהי שם שם) יותר מזה, הצלחתי להוציא ממנה כי תיעדו 2 שיחות שלי במחשב ומסתבר שדיברתי עם מיטל ואורית. (הללויה, יש תיעוד ואפילו יש שמות) ליאת התפלאה למה אני עצבני, הסברתי לה שאין טעם כי אחזור על כל הסיפור ורק רציתי לברר למה הבטיחו שיחזרו אלי היום ומשום מה ממשיכים להתעלם ממני ולהתכחש לקיומי, שהם ידעו יופי לגנוב ממני את הכסף אך לא לספק את כל מה שהתחיבו לו. את המשפט הנ"ל לקח לי יותר מדקה להשלים היות וליאת לא למדה לסגור את הפה כשלקוח מדבר אליה, אני לא מגזים, היא לא נתנה לי להשלים מילה א-ח-ת רצוף, איך נותנים לאנשים כאלה להיות בשירות לקוחות אם אפילו להקשיב ללקוחות הם לא יודעים
תשובתה היתה "האחרית לא יכלה להתפנות אליך היום, היא תחזור אליך מחר" אמרתי לה שאני לא מאמין לה, שהיא כנראה מורחת אותי כמו שמרחו אותי אתמול ושיהיה לה ערב טוב וסגרתי את הטלפון. מילא להתעלל בי במקרה, בטעות, קורה, אבל אחרי שהתעללתם ככה בלקוח (ושזו לו עוד ההזמנה ה-ר-א-ש-ו-נ-ה) לפחות תזהו את זה ותתנהגו בהתאם
בקיצור הסיפור עוד רחוק מסיום וכולה בגלל הזמנת משקאות.
 

T r i l i a n

New member
../images/Emo46.gif נשמע גרוע ומוכר

אני גם מחכה מכמה שירותי לקוחות ש"יחזרו אליי" עד שיהיה לי שוב זמן להתקשר בעצמי ולהמתים 20 דק' על הקו. יחזרו אליך זה שם קוד ל"מי רוצה לדבר איתך בכלל" בחלק ניכר ממוקדי שירות.
 

Nיה

New member
ואני חושבת שקשרי הלקוחות דרך email

היא פשוט מזעזעת בארץ. כבר יצא לי לכתוב לכמה חברות, לפי ה-Email שמצוין באתר שלהם או על המוצר. בחלק מהאתרים אני מקבלת תגובה אוטומטית שקיבלו את המייל שלי, ויענו בהקדם. לא קיבלתי תשובה עד היום. בשאר המקרים אני לא מקבלת הודעת שגיאה - אז אני מניחה שהמייל הגיע ליעדו. אני מדברת על גופים כגון Hot, חברת "ורד הגליל", עיריות שונות ומשונות ועוד. לא נוח לכם לענות ב-Email ? אל תפרסמו אותו בכל מיני מקומות. תבססו את השירות על טלפונים בלבד.
 

שקדייה

New member
מה האובססיה הזו עם השם?

אני רואה שאתה עצבני טיל, ועוקבת אחרי השתלשלות הענינים בימים האחרונים- דבר אחד לא הבנתי... מה האובססיה הזו לדעת את השם? לי ממש לא מפריע שכמתקשרים ואומרים שלי שמדברים מ-X או מ-Y. מה אפכת לי אם זו אירנה או ילנה? ליאת, יפעת? שולה או חוחית? אגב, לא לא אומרת שאתה לא צודק, אבל לא נראה לך שאתה מגזים קצת ומבזבז קצת יותר מידי אנרגיה על 4 כוסות? די, את השתייה שהזמנת- קיבלת. את המתנה לא- שידחפו אותה ל.... רד מזה- חבל על העצבים. אל תזמין מהם יותר ודי.
 

ציף27

New member
../images/Emo41.gifהעניינים ממשיכים להתפתח ../images/Emo41.gif

התקשרה אלי לימור מנט-סל הראתה ה-ב-נ-ה, כןכן היא הבינה ששיגעו אותי, כל הכבוד, שלב א הוכתר בהצלחה הם הבינו שהם שיגעו אותי. היא ניסתה להסביר לי למה זה קרה ואפילו התנצלה על זה, הסברת לה שלמה זה קרה ברור לי, שאני שמח שסוף סוף מישהו מתנצל על מה שקרה (באמת!) ושאני מעוניין לדעת אם זה תמיד דרך הפעולה שלהם, היא אמרה שזה מה שקרה והיא מתנצלת (ז"א אין פה מצב של למידה ושיפור, זו הדרך שלהם לשגע לקוחות) היא מצאה כוסות איפה שהוא בסניף אחר ומחר כנראה יתאמו איתי אספקה שלהם צינתי גם בפני שבקבוק מים אחד נשפך בדרך והיא לרגע לא חשבה להגיד לי שיביאו אחר (לא דרשתי את זה במפורש אני עדין מחכה שיפול להם האסימון בנושא) לסיכום היא אמרה לי שפעם הבאה היא מזכה אותי בדמי משלוח LOL !!! הרי ברור שאני כרגע במצב כלכך פגוע מכם שאני לא ממש מתכוון להזמין עוד פעם ללא פיצוי א-מ-י-ת-י - ו-ה-ו-ג-ן זה הכי טוב שאתם יכולים
 
למעלה