../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifההשפלה נמשכת../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo70.gif
רוצים לשמוע את ההמשך
אתמול בשיחה שערכתי בשעה 18:00 ביקשתי שנציג בכיר יתקשר, הבטיחו "זה לא יהיה היום אבל תוך 24 שעות בטוח" רוצים לנחש אם הוא התקשר
כמובן ש-ל-א התקשרתי עכשיו אליהם, כמובן שהם עונים ו"מיד חוזרים אלי" ריטואל קבוע, 40 דקות מתקשרת אלי מישהי "שלום זה מהנטסל" שאלתי אותה למה היא לא מזדהה בשמה היא שתקה, שאלתי אותה מה שמך בבקשה באסרטיביות, סוף סוף יש לי שם, ליאת
(הלוליה, יש למישהי שם שם) יותר מזה, הצלחתי להוציא ממנה כי תיעדו 2 שיחות שלי במחשב ומסתבר שדיברתי עם מיטל ואורית. (הללויה, יש תיעוד ואפילו יש שמות) ליאת התפלאה למה אני עצבני, הסברתי לה שאין טעם כי אחזור על כל הסיפור ורק רציתי לברר למה הבטיחו שיחזרו אלי היום ומשום מה ממשיכים להתעלם ממני ולהתכחש לקיומי, שהם ידעו יופי לגנוב ממני את הכסף אך לא לספק את כל מה שהתחיבו לו. את המשפט הנ"ל לקח לי יותר מדקה להשלים היות וליאת לא למדה לסגור את הפה כשלקוח מדבר אליה, אני לא מגזים, היא לא נתנה לי להשלים מילה א-ח-ת רצוף, איך נותנים לאנשים כאלה להיות בשירות לקוחות אם אפילו להקשיב ללקוחות הם לא יודעים
תשובתה היתה "האחרית לא יכלה להתפנות אליך היום, היא תחזור אליך מחר" אמרתי לה שאני לא מאמין לה, שהיא כנראה מורחת אותי כמו שמרחו אותי אתמול ושיהיה לה ערב טוב וסגרתי את הטלפון.
מילא להתעלל בי במקרה, בטעות, קורה, אבל אחרי שהתעללתם ככה בלקוח (ושזו לו עוד ההזמנה ה-ר-א-ש-ו-נ-ה) לפחות תזהו את זה ותתנהגו בהתאם
בקיצור הסיפור עוד רחוק מסיום וכולה בגלל הזמנת משקאות.