טוב משום מה נמחקה לי כאן הודעה....
בכל אופן אני מאוד אוהבת ומחבבת את צחי אירני בגלל שהוא כ"כ חמוווווודד ואני יגיד לך איך זה קשור בזה שהוא חמודדדדדדדד
זת'ומרת לא רק בבדיחות אלא גם בהתנהגות החמודה שלו שבאה לו בטבעיות אני לא מאמינה שהוא ערס - ואני מכירה ערסים..... צחי אירני איי
יו
בכל אופן אני מאוד אוהבת ומחבבת את צחי אירני בגלל שהוא כ"כ חמוווווודד ואני יגיד לך איך זה קשור בזה שהוא חמודדדדדדדד