עובדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!
כןןןןןןןןןן נכון שהתגעגעתם אלי?! אתם לא יודעים איזה עינוי זה לשבת מול המחבש ולקרוא תגובות שלכם!!! בשלב מסוים התחלתי לצעוק את תגובות!!! "מה טלי ונוסבי עושים בערוץ של הכנסת?!" "דיי כבר עם ההודעות המפגרות על צחי!!!" "מזי מזל"ט" "רוני מזל"ט" אבל עכשיו אני כותבת הכללללל!!!