NimaZ

New member
עוד ניצלוש...בנוגע למפגש פורום!

נצלשנית שכמותי... הנה מה שבטוח: בשמיני לאוגוסט בעזריאלי ניפגש ב_________ בשעה _______! אנא תשלימו!!! ותהיו כמה שיותר ספציפיים בנודע למיקום...
 

Ronush14

New member
אני אני אני! ../images/Emo3.gif

בשמיני לאוגוסט בעזריאלי ניפגש בגג (הסבר בשרשור על המפגש) בשעה ארבע בערך.... ונעמה.. ביררתי... והמסע חוף שלי יוצא בתאריכים 1-4.8 ככה שזה טוב! זה לא יוצא על זה!
 

NimaZ

New member
ייפי!

עכשיו רק אסי נשאר... אסי... מה קורה בסוף???
 

NimaZ

New member
בעעעעעעעעעעע

אולי נעשה את זה יותר מוקדם מראבע? אולי זה דיי מסובך לי להגיעב ארבע אבל בנתיים תתעלמו מההודעה הזאת.
 

NimaZ

New member
עובדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!

כןןןןןןןןןן נכון שהתגעגעתם אלי?! אתם לא יודעים איזה עינוי זה לשבת מול המחבש ולקרוא תגובות שלכם!!! בשלב מסוים התחלתי לצעוק את תגובות!!! "מה טלי ונוסבי עושים בערוץ של הכנסת?!" "דיי כבר עם ההודעות המפגרות על צחי!!!" "מזי מזל"ט" "רוני מזל"ט" אבל עכשיו אני כותבת הכללללל!!!
 

Ronush14

New member
יששששששששששששששש ../images/Emo9.gif

מה היינו עושים בלי נעמהה???
חחחחח זה כמו שאת מוציאה לשון כשאת עושה אייקון כזה:
 

אוש7יתי

New member
נעמעמעמעמעמעמעמעמעמה../images/Emo70.gif

חסרת לנו
היה כאן ממש שקט
ברוכה השווה
 

Ronush14

New member
מה הייתה התעלומה?מה קרה לה בעצם?../images/Emo12.gif

היא טיפטפה מיץ של
על המחשב?
 

H i L o L a

New member
רוני!../images/Emo49.gif

ונעמה (לא ניצן!) לכבוד חזרתך קבלי
(אגב-הוא סמיילי שולט ביותר,אני מסכימה!)
 
למעלה