טוב משום מה נמחקה לי כאן הודעה....

בכל אופן אני מאוד אוהבת ומחבבת את צחי אירני בגלל שהוא כ"כ חמוווווודד ואני יגיד לך איך זה קשור בזה שהוא חמודדדדדדדד
זת'ומרת לא רק בבדיחות אלא גם בהתנהגות החמודה שלו שבאה לו בטבעיות אני לא מאמינה שהוא ערס - ואני מכירה ערסים..... צחי אירני איי
יו
 

NimaZ

New member
יש סיבה שנמחקה לך ההודעה!!!

דיי לפתוח הודעות כל פעם על צחי אירני ! בעיק שיש להן אותה פואנטה: צחי הוא חמוד כל אחד עם דעות שונות וןאני אפילו כבר לא אטרח לכתוב תגובה צלדעות שלך כי כתבתי את זה כבר פעמיים לעוד שתי הודעות כאלה שפתחת!!! כבר אני לא רוצה להגיב כולם פה יכולים לדקלם המה ייתי אומרת!
 

אסִי

New member
ההודעות כאן לא נמחקות סתם ככה. ../images/Emo13.gif

כבר שלחתי לך אזהרה במסרים, ומשום מה לא ענית לי...
3 הודעות דומות שכתבת כאן עברו בשתיקה. כולם כאן הבינו שאת מחבבת את צחי אירני, אבל למה להציף את הפורום כל הזמן
ההודעות האלה ההודעות האלו נחשבות כהצפה וגם פוגעות בחלק מחברי הפורום. קחי את זה לתשומת
 

סי15

New member
צחי../images/Emo31.gif

אני לא אומרת שהוא לא בנאדם טוב אבל המטרה של התוכנית היא למצוא את הקומיקאי הבא ולפי דעתי זה לא צחי. אני יודעת שהרבה אנשים אומרים שהוא טוב באילתורים ובפרקים בביפ אבל אני לא רואה מה הוא עושה שכל כך מצחיק חוץ מלעשות קולות שאף אחד לא מבין ואף אחד לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלהם. אם כבר, לפי דעתי טירן ממש טוב באילתורים והוא קורע אותי בפרקים של האקדמיה, במיוחד כשהוא עושה את צביקה ("טלי!!") וגם איך שהוא שבר את הכיסא- "מה אני אעשה שקפץ עליי כיסא?! התנפל עלי באכזריות!"חחחחחח ומה אם שבלול וטבלול? הקטעים האלה פי אלף יותר מצחיקים מהקטעים של צחי! יוסי וטירן אני מתה עליכם!!
 

DAND00SHY

New member
אמ...בקשר למפגש...

אולי אפשר לדחות את זה ביום...בבקשה!!! אני בחו"ל באותו זמן...כאילו אני חוזרת באותו יום!!! זה יהיה ממש באסה בשבילי לא לבוא! פלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייז!!!!!!!!!!!!!!!!!! אסי, תעשה טובה נשמה (מה קורה לי???) תדחה את זה ביום...
 

Ronush14

New member
../images/Emo32.gifלא יודעת אם זה מעניין מישהו../images/Emo3.gif

אבל נולדה לי היום בת דודה חדשה!!!
איזה כיף!! נראה לי שהיא האחרונה!
כי לכל הדודים שלי יש כבר שלושה ילדים ולא נראה לי שמישהו ירצה יותר!
חחחחחח אההה... וקוראים לה מאיה!
עוד לא ראיתי אותה... אבל אני מקווה שהיא חמודה!
 

אוש7יתי

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo70.gif

תצלמי ותראי לנו אותה בקשה
.... (אני אוהבת תינוקות...
)
 

Ronush14

New member
תודה../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif../images/Emo25.gif

כשאני אראה אותה אני אצלם אותה בטוח!!!
הגיוני שמחר ניסע לראות אותה!
 

NimaZ

New member
תמסרי לה ד"ש!!! ../images/Emo9.gif

מה שלומה?!
חחח רוני מזל"ט!!
 

Ronush14

New member
חחחחחחח ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

תודה!!!
מקודם חברה שלי התקשרה אז סיפרתי לה...
אז אני אומרת לה כזה: "יש לי בת דודה חדשה.... קנו לי אותה היום!"
 
טובבבבבבב

אז זהו אני לא יגיד יותר שצחי הוא חמווווווד זהו בחיים אני לא יגיד יותר שצחי הוא חמוווווד אף פעם אני לא יגיד יותר שצחי הוא חמוד נאבר אבר צחי חמוד וסורי על "ההצפות" פשוט התרגלתי בפורום של מיכאלה - כי שם מגיבים ממש הרבה יחסית לכאן אה ויש שם גם חופש ביטוי רחב יותר....
 

Ronush14

New member
אוףף! שוב הודעה חדשה? ../images/Emo46.gif

את אומרת שאת מצטערת על ההצפות ובכל זאת ממשיכה לפתוח הודעות חדשות!!
תשרשרי את זה! זה לא כזה חשוב בשביל לפתוח על זה הודעה חדשה!
 

NimaZ

New member
דיייייי ../images/Emo46.gif

אוף... ואם את רגילה במיכאלה אז אמורה גם להתרגל שפה זה לא מיכאלה!!! ואני חושבת שפה יש חופש ביטוי מעולה רק שאנחנו משרשרים... את מודעת לכך שאם היית משרשרת להודעה אחת לא היה קורה כלום!!!!!!!! לא חייבים לפתוח הודעות חדשות!!!!! במיוחד אם הםן על אותו נושא!!!
 

NimaZ

New member
ניצלוש חשוב ביותר!!! כולם להיכנס!!!

היום היינו בבריכה (השכבה שלנו וגם שכבת ח'...) ותץנחשו איזה ארטיק אכלתי......!!!??? המנחש הצודק יזכה ב
או ב
או ב
או ב
או ב|קוביות או ב
או ב
או ב
 
למעלה