shnaps girl

New member
מה יהיה?

טוב.. אז נורא משעמם. החלטתי לפתוח שרשור של "מה קורה?" כל אחד יספר חוויה ביזארית\מצחיקה שעברה עליו בזמן האחרון. :)
 

NimaZ

New member
שיהיה...+../images/Emo32.gif+../images/Emo32.gif

האוף הראשון: ראיתי היום את הזסרט השלישי של הארי פוטר! איכסההההההה!!! באמת גועל נפש!!! אני בטוחה שאם אל הייתי חורשת על הספרים לא הייתי מבינה מילה!!! עבודה גרועה של המפיק אבל לפחות הרמיוני לא כ"כ פאקצה כמו שהיא ניראית בטריילירים ובכל הסירטונים.... הם שינו טונות דברים והרסו המון דברים וגם שינו סדר של המווון דברים (דוגמה א': הארי מקבל את אש המחץ יחסית בתחילת הספר ואז לוקחים את אש המחץ למחקר... דוגמה ב': טרלוני אמורה להגיד את הנבואה בזמן המבחנים [שאגב לא הוזכרו] וגם לא ציינו בכלל שזאת השנה האחרונה של ווד ושסוף כל סוף גריפנדור זכו בגביע הקווידיץ' אחרי מיליון שנה!!!) אוף שתיים: איון לי מושג מה קרה אבל לחצתי על משו מזמן ועכשיו אני רואה אצת כל ההודעות בכתב גדול ומודגש... מה לעשות כדי להחזיר את זה לנורמלי?
 

muglag

New member
בסרגל למעלה

תלחתי על קובץ-תצוגה-גודל טקסט ותבחרי בגול מתאאים בהצלחה
 

NimaZ

New member
תודה רבה...

מי שלא תהיה...
בעעעע פשוט אין לי מושג איךף קוראים לך... מצאתי ראת זה בסוף ב: view>text size תודה רבההההההה!
 

muglag

New member
אין בעד מה שמחתי לעזור ../images/Emo22.gif

וד"א קוראים לי עדי ואני בת. אני בת 24(13.7 25)
 

אוש7יתי

New member
3 ../images/Emo32.gifים (דבילים אבל משעמם לי....)

1.יש לי כיתה של מפורסמים
יש לי בכיתה ילדה אחת שדומה לדורין ממיכאלה
ילד אחד שדומה שתי טיפות קולה לשי גבסו
ילדה אחת שדומה לאגם רודברג
וסיגל שחמון
(שיגל שחמון יותר) וילד אחד שהוא בידייייייייייייוק צחי
(רק חסר לו שפיץ.......)
2.היום שמתי
שעל הפח שנימצא ליד הבית שלי כתוב 933....(מוכר לכם
)
3.ראיתם בגיא פינס שרצו להיתנקש |מאיפה המילה הזאת באה לי
) ברוני
(לא רוניייייי
רוני סופרסטאר
)
 

אסִי

New member
אפרופו 933,

משעמם לי בטירוף. אני משעה 16:00 מסתכל על הפורום, ולא זז כלום.
 

אוש7יתי

New member
כה אה....

אני חשבתי שרק אצלי זה לא מיתעדכן....
ארררג..... עד עכשיו עשיתי עבודה אז לא שיעמם לי אבל מה אני יעשה עכשיו
אוף.....
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
אבטיח
הסמל של פורום ביפ
רואים כמה אני משועממת לא
 

אוש7יתי

New member
ללאאאאאאאאא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|../images/Emo70.gif../images/Emo2.gif

אל תזכיר את זה
אנחנו נידרוש מ-
ש-
יהפוך ליהיות פרי שאוכלים גם בראש השנה
בסוכות
בשבועות |זר|(חחח) בחנוכה
ובכל החגים
והוא יהפוך ליהיות קבוע
שימחה רבה שימחה רבה אביב הגיע אבטיח בא...
 

Ronush14

New member
הוא לא יגמר בחיים! ../images/Emo3.gif

אני ונעמה נדאג להזכיר לכם אותו כל דקה ודקה!
 

NimaZ

New member
NEVER!!!

האבטיח תמיד יהיה איתונ... גם אם הוא לא יהי כאן באופן פיזי... רוחו תמיד תהיה כלואה בפורומינו הקט!!!
- אנחנו אוהבים אותך!
 

Ronush14

New member
נכון../images/Emo70.gif ../images/Emo11.gif

ואני ונעמה כבר החלטנו לדאוג לכך שלא תשכחו אותו גם במפגש
כל שאר המידע חסוי!
 

Ronush14

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

מי יודע
אבל אל תדאגו... בכל זאת זה קניון... ומבחוץ אנחנו נראות טיפה נורמליות...
אבל רק טיפה!
 

NimaZ

New member
שיט עלית עלינו!!!../images/Emo176.gif

סתאאאאם... חיחי אבל אל תדאגו!
 
אממ בקשר לרוני...

בת דודה שלה לומדת אצלנו בבצפר והיא סיפרה לי את זה מזה ממזמן
ובהתחלה הם לא רצו לספר את זה לרוני כי הם לא רצו שהיא תרד בלימודים ותדאג כל הזמן..
 
למעלה