פשוט לא יאומן.
אתה בכלל טורח לקרוא מה שאנשים אחרים כותבים כאן? או שסתם נהנה לומר את מה שאתה חושב לאורך כל הדרך, בלי לתת לעובדות לבלבל אותך? פעם אחרונה שאני מנסה. אתה, מצדך,נסה להפנים. גם לבלוק שמחליק על הרצפה יש העברת משקל. בשניה שהבלוק נתקל, נניח, בשפיץ של הנעל שלך, חלקו התחתון נעצר. מרכז הכובד שלו ינסה להמשיך הלאה. בגלל שמרכז הכובד נמצא מ-ע-ל הנקודה בה גורם חיצוני מנסה לעצור את הבלוק. אם המהירות היתה מספיק גדולה, הבלוק יתהפך לפנים (יענו, יעשה סטופי ויתהפך קדימה). OK עד כאן? התופעה הזו ישנה, בלי קשר למיתלים או לא מיתלים, ב-כ-ל גוף בו מרכז הכובד מעל נקודת המגע עם הקרקע. ביום שבו תמצא הטכנולוגיה שתוריד את מרכז הכובד בזמן בלימה (וזו, כפי שאתה מתאר לעצמך, צריכה להיות וואחד טכנולוגיה) - סבבה. בינתיים, בוא נגיד שהצלחת למצוא טכנולוגיה שמזיזה את מרכז הכובד אחורה. כמה אחורה? אל מאחורי הגלגל האחורי? שוב, וואחד טכנולוגיה. עדיין, תהיה תופעה של העברת משקל. בוא נעזוב את ה"איך" רגע; כשאמרת "מיתלה שיעביר משקל לכל כיוון כמעט" - היה לך בראש משהו? או שסתם זרקת את זה? נסה לראות בנפשך מין פטנט כזה. מערכת שמזיזה את כל האופנוע לאחור, יחסית לגלגל הקדמי שלו... או אולי לא את כל האופנוע. אולי איזה משקולות שמוזזות לאחור בזמן בלימה? כן? זה מה שהיה לך בראש? פשוט שנדע. כי זו כבר לא שאלה של האיך, אלא של המה. מה אמורה לעשות הטכנולוגיה המסתורית הזו שאתה מדבר עליה, ולאיזה צורך. ומה יושג בזה. ועכשיו, המלצה ידידותית. אין לך מ-ו-ש-ג על מה אתה מדבר. רד מזה. בלי לכעוס. טל