שרשור ציוד

annie d

New member
נעליים משומשות

שלום, רציתי לדעת האם יש מניעה אורטופדית להשתמש בנעליים משומשות במצב מצויין (של בן משפחה אחר) לפעוט בן שנה וחצי - שנתיים? יש אנשים שאומרים שאין שום בעיה, מצד שני שמעתי שבגלל שלכל בן אדם מדרך משלו - זה מאוד לא מומלץ, בייחוד בגיל הזה מה דעתכם?.
 

ThaliaArt

New member
אני שאלתי את האורטופד בזמנו

את אותה שאלה והוא אמר שאין עם זה שום בעיה. נ.ב באמת לא הייתה עם זה שום בעיה. עד עכשיו היא הולכת עם הקרוקס שהועברו אליה מקרובת משפחה
 
קודם כל מזל טוב../images/Emo65.gif

מנוי לבכריה מנוי להצגות תיאטרון ,אם אתן בעניין<זאת אחת המתנות שביקשתי לעמית-הוא מאד מאד אוהב> אם יש מקום,בית בובות גדול אם יש חצר<אם אני זוכרת נכון אז יש לך>משחקי חצר גדולים אצלנו נורא בעניין של צעצועי עץ-קוביות למינהן מטבח עם כל המוצרים בובות שונות
 

annie d

New member
אבל האם הדבר רלוונטי לגבי כל סוגי הנעליים?

קרוקס היא מעין כפכף, כלומר לא מחזיקה את הרגל הכי טוב. הנעליים שאנחנו קיבלנו הן נעליים סגורות - מגפיים קטנות וטימברלנד (אגב - זה לא רלוונטי עדיין כי זה מידה 21 - 22 והילד היום בן 6 וחצי חודשים אז רק רציתי לדעת האם יש טעם לשמור אותן).
 
לדעתי דווקא לא מומלץ

אצלי לפחות רק מהטעם של "מישהו נעל אותן קודם" ולא,אני לא סטרילית.
 

annie d

New member
זאת בדיוק הנקודה../images/Emo13.gif

גם אני ובעלי חושבים 10 פעמים האם לקבל פריט כלשהו שמישהו לבש (או נעל במקרה הזה) קודם (וגם אנחנו לא סטריליים
) במקרה הזה החלטתי לשמור כי הן נראו לי כמעט חדשות ומכיוון שעלות הנעליים היא מאוד יקרה בייחוד בהתחשב בעובדה שזמן השימוש בנעליים בגיל הזה הוא מאוד קצר כי מחליפים מידות בקצב מהיר. השאלה שלי מתמקדת באספקט האורטופדי (האם זה יכול להזיק) ולא בקטע של "אני לא רוצה כי מישהו כבר נעל אותן".
 
כן,הבנתי את הנקודה

אגב,זמן השימוש שלהן הוא עונה,לא פחות בדרך כלל. הרגל אמנם גדלה אבל לא בקצב המסחרר שאנחנו חושבים. אני קניתי בתחילה מידה 22 כשהוא היה מידה 21 וזה שימש אותי עונה שלמה<חורף של גיל שנה>. הזינוקים הגדולים במידות באים כבר אחרי גיל שנתיים,לפחות אצלנו.
 
../images/Emo124.gifמתן...

אתה שומע? אצלנו הסנדלים משנה שעברה היו טובים עוד בתחילת הקיץ הזה ואז פתאום...קפץ ב2 מידות. איש איש ורגליו...
 

ThaliaArt

New member
הרופא דיבר על כל סוגי הנעליים

אם הנעליים במצב טוב, אז חבל לא לקחת. במיוחד לאור העובדה שלא רק שזו תקופה קצרה, הוא גם בקושי ינעל את הנעליים כי עדיף שהוא יהיה יחף, אז חבל על הכסף. בכל מקרה, את יכולה למצוא נעליים יחסית זולות באדידס עודפים. יש להם נעליים מעולות בכל הגדלים ויש להם מבצע של שניים ב- 250 ש"ח. אז את יכולה לקנות את המידה העכשווית=מידה הבאה (זה מה שאנחנו עשינו) אחלה נעליים, מחזיקות מצויין את הרגל, מומלץ מאוד. זה נמצא באזור התעשיה חולון
 

פולספגן

New member
מבצע של שניים ב- 250 ש"ח - זה בכלל לא זול../images/Emo70.gif

ועוד בעודפים
ניתן למצוא נעליים טובות במאה ש"ח ואפילו מותגים.
 

ThaliaArt

New member
לא כל מותג גם טוב לרגל

אני לא מצאתי שום נעל ב- 100 ש"ח בתחילת עונה. אני רק שמעתי על "מבצעים" של זוג אחד ב- 160 ש"ח. זה יקר בטירוף. הנעליים האלו טובות, נוחות ומחזיקות את הרגל מצויין (רגל אחת שלה עדיין נוטה טיפה פנימה, כמו פלטפוס). איפה ראית נעל טובה ב- 100 ש"ח? אולי אני אקנה שם בקיץ. בהאנגר, למשל, ראיתי נעליים באמת זולות, אבל זה היה רק ממידה 24 או 26, והיא מידה 22......
 
מה זה "מידה הבאה" ?

בכמה מידות את מניחה שהרגל תגדל ? הייתי רוצה לקנות לו גם לשנה הבאה, אבל איך אדע איזו מידה לקנות לו ?!!
 

ThaliaArt

New member
נעל ספורט אפשר לשים גם בקיץ וגם בחורף.

אם עכשיו המידה שלו היא נגיד 22, אז לא משנה אם תקני לו 23 להמשך החורף (הרגליים שלהם גודלות מהר) או 24 לאח"כ. מתישהו הוא ינעל אותם בטוח
 
למעלה