עידכונים מהבית -יום96- 13.3

יונתנסקי

Well-known member
אם זה רק לעמיר ולא לנופרידה - מבחינתי

זה לא אסון. אבל אני אתקן את טעותך ואשלח לה יותר מסמס אחד.
 
ספרדי, אתה לא שם לב להרבה דברים. עמיר כלל

לא עמד להדחה לא במספר 5 ולא בשום מספר.רצית סיון יצא נופר, רצית לכתוב נופר יצא לך עמיר. מה קרה שתית בשבת יותר מדי??
 

אליק 31

New member
עצה להפקה: היפטרו מהר ככל האפשר מעמיר

אתם לא רוצים לראות אדם עילג, כבד פה, בור ובער, מצח נמוך, בבון, יוצא מנצח מהאח הגדול, הוא יביך אתכם נוראות, תכניות "האח הגדול" בעולם יצחקו עליכם.
 

D h a l i a

New member
זה ג'קי, לא? ../images/Emo8.gif אחח... דלות החומר העונה...

אבל ייתכן שזה מתכון לניצחון, פה ובעולם כולו. אחד טמבל מקסים שכולם אוהבים כי אין בו רוע.
 
מי מסמס לסיוון בחורים חרמנים

שלא מחפשים עומק כמו שנה שעברה שכל הבנים החרמנים היו בעד איילה לפחות לאיילה היה קצת עומק למרות שלא אהבתי אותה,סיוון מגעילה יום רביעי הביתה בדוק
 

עד כלות1

New member
השאלה על איזה סוג עומק אתה מדבר ואתה

בכלל יש לך מושג מה זה עומק? שרלטן. עומק אלאק
 
יש כאן פורום יוצורים הפכפכים בדיוק כמו עמיר

רואים לאן הרוח נושבת ומיד מתהפכים,אז לא פלא שבעמיר תומכים. עמיר לא ביקש מחבריו לסמס אלה מחברי סיוון ומשפחתה ורק כשהיה לידה ולא לבדו. כי המצלמות הרי כל הזמן מצלמות ,אך ניסה רק להרשים אותה בכאילו שאיכפת לו. עובדה הבוקר הבין שטעה לגביה ,ויש לה קהל אוהדים בפני עצמו. גם אלירז טועה ומסיט כל פעם את אוהדיו לגבי דעתו השלילית על סיוון ,שמסתמנת אולי להיות מחליפתו העתידית? זה דווקא טוב שהוא מראה את קינאתו הבפראסיה כלפיה,כי זה לא מוסיף לו הרבה אלא ההיפך מסמסים לה יותר! רק לא ברור לי מי עוד מסמס לליהיא הדבר הכי דוחה שם כעת!!!!
 
אני לא סימסתי לסיון אבל הרבה בנות 16

שאוהבות טלנובלות -ומזדהות עם הזוגיות של עמיר וסיון -בטוחים שזה עוד פרק בסידרה עמיר וסיון יחסינו לאן...(ואם הכוכבת הראשיתץ סיון חושבת כך כמו שאמרה לא פעם לדנה שזה מעניין את הצופים שיום ברוגז ויום שולם!!אין שום סיבה שבנות טיפש עשרה לא יתאהבו בדרמה הזאת!)
 
האחות א היית פחות אובססבית היית רואה

שהגבתי לספרדי כפול לגבי אוהדי עמיר שסימסו לסיון-שאכן הרבה בנות 16 שמעריצות את עמיר משוכנעות שעדיף לו עם סיון מאשר בלעדיה .זה שאת בת 80 או בת 19 ומעריצה את סיון לא קשור למה שכתבתי
 

svtar25

Well-known member
אני לא מכירה את סיון,אבל מסמסת כי מזדהה

טוב אז כל אחדמסמס למישהו מזדהה איתו לדומה לו. אני לא מזדהה עם אלעד, חכם, חמוד כמה שלא יהיה, הוא לא מעניין אותי לא מרגש אותי. תודה רבה לך אלעד, אתה חמוד והכל, אבל הספיק לי ממך! לעמות זאת סיוון דומה לי: 1. אמא שלה עלתה מאוקראינה כמוני, שזה כבר מאוד חשוב ( אני תמיד אתמוך באנשים משלנו- בני עולים מחמ"ע- זה כלל ברזל - גם בכוכב נולד ובכל התחריות אני תומכת בבני המוצא שלי!) 2. אנחנו מאוד מאוד דומות באופי. 3. שנינו התאהבנו בחיינו בחמורים ( אני כבר מצאתי מישהו נורמאלי וגם סיוון תמצא. בקיצור כל אחד מזדהה ע אדם הדומה לו. אני גאה להיות דומה, מבחינת אופי , לסיוון אברהמי! אני מועת לכך שיש לה חיסרונות וגם לי יש חסרונות. אני עובדת עליהם.
 
גם לי יש קרובת משפחה קרובה ביותר שמזכירה לי

את אופיה של סיוון. בתוך השקט הנפשי שלהן,חבויה פייה טובה שבסוף תיפרוץ,רק שהיא אומנם ביישנית ושקטה אך יותר סלקטיבית בקשר לבחורים שהיא ממש כמעט בגילה ,יפיפיה כמוה אך עדין את בחיר ליבה גם לא מצאה ולא עושה מאמצים לשם כך, אך אני מקווה שהיא לא תחווה עוגמת נפש מבחורים צבועים כמו עמיר,הן בסוף תמצאנה את שלהן.
 

יונתנסקי

Well-known member
גם אני אוהבת את האיפוק שלה, העדינות שלה

ההקשבה והנימוס שלה.(והיופי שלה זה רק בונוס). אז לא למדה לרחוץ כלים. גם בתי היתה כזאת, כי גדלה בבית כנסיכה, והיום היא אחלה בלבוסטה, ובעיקר אחלה אמא.
 
למעלה