עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

BEAUTY האחת

New member
וואו קפרי סליחה אבל כשאין לך מה לאמר את פולטת

טונה של בולשיט מצטערת אבל לפעמים עדיף לא לאמר כלום כשאין מה לאמר
 

אפרילA

New member
ליוסי ועינב היתה סיבה לא לאהוב את שיפרה וצבר,

הם הרי החרימו אותם. לשיפרה לא היתה שום סיבה לא לאהוב/להיות צבועה לונסה. אבל נכון, אף אחד בבית הזה לא מלאך. ואני לא רואה שם לא נאורות ולא פשטות.
 
אף אחד לא מלאך את צודקת - זה חלק מהמשחק

אך לא צריך סיבה מיוחדת לא להתחבר לונסה. גם אני לא הייתי מתחברת אליה. היא המונית וולגרית. סקסית מאד לדעתי, אחלה חברה נאמנה. אך זה עניין של אופי אם להתחבר אליה.
 

אפרילA

New member
היא לא חייבת להתחבר אליה. אבל זה מגעיל לזלזל

בה ולהתנשא עליה, וזאת בזמן שהיא משדרת לה שהיא מחבבת אותה. בניגוד ליוסי ועינב (או החדשים אח"כ), שלהם היא מראה יפה מאוד מה היא מרגישה כלפיהם.
 

צאטמן14

New member
אפריל ,חמד, כנסי

יוסי ועינב לא שונאים איש לא את שיפרה לא את צבר,, עובדה שהם היו מתים לשבת איתם הזוג "המלוכתי" לא קיבל אותם יוסי לחץ יד של שי במשימה ואמר לו "גם אני אוהב אותך " זה ההבדל בין שפרה צבר-יוסי ועינב
 

צאטמן14

New member
לא נכון

יוסי לא שונא איש,,,לראייה לחץ יד לשי ואמר "גם אני אוהב אותך" לא לסלף,,קפרי
 
אפריל - אני לא מוצאת את הקשר

בין לאהוב מישהו לבין לומר עליו שהוא מטומטם, למרות שלדעתי זו פליטת פה, כי בינינו, כולנו יודעים שונסה לא חכמה במיוחד, לו הייתה חכמה הייתה מתנהגת אחרת. שיפרה אמרה לה 'הדדי'. כי זה היה מתבקש. זה לא מעיד על רוע. היא לא אמרה לה 'אני אוהבת אותך', (גם אם הייתה אומרת זה לא מעיד על רוע, רק על שקר. אני לא מסכימה עם השקר הזה אך זה היה מתבקש.... ונסה חיכתה לתשובה. עינב חיבקה את שי כאילו לא הצביעה לו כשהוא עזב.... ואומרת לכולם 'מתה עליך'. חושבת שהיא באמת מתה שם על כולם? לא נראה לי. אבל זה לא מעיד על רוע. אלא על 'לזרום'. לא זכור לי ששיפרה הצביעה לונסה. (צבר כן, שיפרה לא). אגב- גם צביעות לא מעידה על רוע.
 

אפרילA

New member
הרוע הוא בזלזול בונסה, ויחד עם זאת לשחק אותה

כאילו חברה שלה . אני לא אומרת שונסה בחורה חכמה במיוחד, אבל שיפרה אמרה לרנין שונסה מטומטמת בטון של בוז וכעס (וזאת כאמור מבלי לבדוק ולראות שונסה היא הצודקת במקרה שהיה). מה גם שונסה בחורה חמודה ולא עשתה רע לאף אחד, וביום ההדחה שיפרה הסתכלה למצלמות ואמרה בכעס והתנשאות: מי אתם מעדיפים שיישאר "זה"? (והצביעה על רשל"צ) או זה?!! והצביעה על ונסה ויוני. זו פשוט חוצפה! מה הופך אותה ואת צבר ליותר טובים מונסה שהיא אדם אמיתי? להתיחס בכזה בוז וזלזלול וצביעות לונסה שחיבבה אותה ונישקה אותה בחיבה, זה רוע. שיפרה אכן לא הצביעה לונסה, אבל לדעתי זה נבע מסיבות אחרות, היא הרי השמיצה את ונסה כשהיתה מועמדת להדחה איתה. לדעתי לשיפרה היתה מעין תחרות אישית עם ונסה, בגלל שבתחילה שניהן היו מעוניינות בצבר וצבר לפחות בתחילה נמשך יותר לונסה והיא קינתה בה (וקשורה לכך השיחה שהיתה לה עם ונסה שבו אמרה לה שהגברים בחוץ מתים עליה והיא לא מבינה למה צבר לא מעוניין בה), והיא לא רצתה להראות כמי שהצביעה לה בגלל זה או תרמה לזה שהיא מועמדת להדחה. היה לשיפרה איזה ענין של אגו לנצח את ונסה והיא אמרה כמה פעמים שבכל העניין של ההדחות מעורב אגו שלה, שנפגע לה האגו אם תודח לפני מישהו שהיא רואה כפחות ממנה. ואכן כאשר ונסה הלכה, שיפרה אמרה: "אני מבחינתי כבר ניצחתי". היה חשוב לה לראות שמה שהיא מייצגת שווה יותר ממה שונסה מייצגת. ובאשר לכך ששיפרה אמרה שהרגשות שלה הדדיים לשל ונסה - שיפרה יכלה לשתוק, כמו שצבר שתק. באשר לעינב - למה תמיד כשמישהו כותב משהו על שיפרה ישר מניחים שהוא בעד עינב ויוסי? אני במקרה לא בעד אף אחד בבית, אני מוצאת חסרונות בכל אחד מהם ואין לי פייבוריט מובהק. (כמה שזכור לי, עינב אמרה "אני מתה עליך" רק לליאון, ולפני שהוא הפך להיות חלק מקבוצת רשל"צ)
 
את האמת לומר לך

אני לא רואה בכך רוע. אבל אני לא יכולה לחלוק עלייך אם זו התחושה שלך. במהלך התכנית אני מנסה יותר להתמקד במה שיפה שם ופחות במה מעצבן אותי, כי זה סתם לא מועיל. כמו שכתבת. בכולם יש חסרונות, מהסיבה הפשוטה שכולם בני אדם, אף אחד מאיתנו לא מושלם. אנו בדרך כלל מתחברים למי ש'מדבר' אלינו, למי שמעורר אצלנו רגש חיובי, ולא בגלל שהוא מושלם. אגב- אני מגדירה 'רוע' כמשהו אחר לגמרי
 

אפרילA

New member
לא כ"כ קורים דברים יפים כדי להתמקד בהם,

אבל אני בהחלט שמה לב גם אליהם. את צודקת שאנחנו מתחברים למי שמעורר אצלנו רגש חיובי, וכשיש לי משהו נחמד להגיד על מישהו גם אותו אני אומרת. בכל אופן האנשים שהכי חיבבתי כבר אינם: ונסה ואשר.
 

קפרי

New member
אם היא מסתירה רוע (ככתיבתך) בחיוך, יוסי מסתיר

במבטים בניגוד לבת שלו שמפגינה אותו. כמה רדודה הודעתך!
 

קפרי

New member
לא שואלים אותי כמובן, אבל אישית מעדיפה מי

שהועיל בכל דרך לקיומו בווילה (הקהל לא הוכיח את עצמו כאוביקטיבי), ומי שלא מאיים על סגירת המכללות והאוניברסיטאות להגיע להצלחה ....קצת מזה-הרבה מההוא, זו דוגמא מעולה לנוער.
 

PRINCESS GINA

New member
שפרה היא הבן אדם האמיתי היחיד שם!

והיות וכל המשחק מכור, לצערנו בבוליל הוולגרי האב ינצחבגלל שאלו הפנים המכוערות של המדינה שלנו..אנחנו לא מדינה של משכילים, אנשי חוכמה וידע (כלומר: שפרה, צבר, רנין, לאון, איתי), אנחנו מדינה פרימיטיוית, עם אנשים חסרי השכלה, חסרי כושר ביטוי בסיסי, חסרי חוכמה וידע (מלבד איך לדרוך על אנשים אחרים), ובעלי פרופיל שלילי! כן, תצביעו לבובליל..שהבינוני ינצח, הרי אלו באמת הפנים שלנו! בושה....
 

צאטמן14

New member
שיניתי לך שמות ראי מה יצא :)

יוסי היא הבן אדם האמיתי היחיד שם! תוכן: והיות וכל המשחק מכור, לשמחתנו בבוליל היקר האב ינצחבגלל שאלו הפנים היפות של המדינה שלנו..אנחנו לא מדינה של משכילים, אנשי חוכמה וידע (כלומר,יוסי,עינב), אנחנו מדינה פרימיטיוית, עם אנשים חסרי השכלה, חסרי כושר ביטוי בסיסי, חסרי חוכמה וידע (מלבד איך לדרוך על אנשים אחרים), ובעלי פרופיל שלילי! כן, תצביעו לבובליל..שהטוב ינצח, הרי אלו באמת הפנים שלנו! בושה....
 

PRINCESS GINA

New member
לא התכוונתי להישמע מצחיקה...

ומה שיצא מהשינויים שלך זה דבר מאוד שלילי! רק שדור העתיד לא ילמד דבר וחצי דבר מפרא האדם הלא מלומד הזה.
 

Yoav120

New member
mzmaya - אני אסביר לך, זה נורא פשוט

אנשים רעים, מחפשים רע - אז הם רואים רק רע! אנשים טובים - מחפשים טוב - אז הם רואים רק טוב. ככה זה, מה שמחפשים, מוצאים.
 
צפרא טאבא למלכת הלבבות שלנו שפרה ואוהביה

המשך יום משימה מדהים ומרתק, תחי הוד מעלה המלכה שפרה, אוהבים אותך,
 
צפרא טובה גם לך, איזה כיף לראות שהרבה אנשים

פה בפורום, כל הזמן טוענים ששפרה שנואה והיא נשארת שבוע אחר שבוע - עד המיליון! שפרה (כפרה) מלכת הלבבות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה