עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

Crazy Midget

New member
"סער עלה עליה"?!?

הוא כבר חודש מחזר אחריה כמו חתיכת חרמן, מסתכל עליה כשהיא ישנה ומחייך כמו סוטה, גורם לה להתכרבל איתו במיטה כשהם קשורים עם חיבוק וכו'. כל הזמן מנסה להכניס אותה למיטה. צאו מהסרט, סער לא תמים בשיט. איילה היא לא הבחורה התפוסה שם.
 

shouldistay

Active member
בדיוק ככה! סער אדם לא מודע לעצמו

מתוסבך, עצבני, נלחם בבחורה שהתאהבה בו.
 
היא יזמה את רוב האינטראקציות האלה

גם עם אלירז היא לרוב יוזמת... משחקת עם כולם בקטע הרגשי או המיני
 

Crazy Midget

New member
מה-את-אומרת

It Takes Two To Tango. לסער יש חברה והוא צריך לשלוט בזה. להגיד "קשה לי קשה לי" ואז להיכנס איתה למיטה יום למחרת.. הוא היחיד שאשם פה! היא לא עושה שום דבר עם אלירז, וגם אם היא תנסה הוא פשוט יעמיד אותה במקום בשנייה. סער לא מצליח לעשות את זה והוא היחיד שאשם.
 

Princess Lotta

New member
די,די,די! אף אחד מהם לא טלית שכולה תכלת

שניהם נהנו מהמשחק עד ששניהם הפסידו. עכשיו שניהם משחקים מלוכלך וממשיכים עם ההצגות תוך שהם מערבים אנשים אחרים. שניהם נכנסו למיטה חולה ומתפלאים שקמו עם שפעת חזירים.
 
טעות גדולה בידך, איילה נמשכת לשילוב הבא:

טעות גדולה בידך, איילה נמשכת לשילוב הבא: מראה כמו של סער חברה כמו של אביב ללא הקונדסיות וחיזורים כמו שאלירז יכול לתת כממו למשל להילחם על הבחורה שלו , לכבד אותה וכו. מה לעשות המראה הוא הדבר הראשון שהיא נתקלה בו בסער והוא עוד חיזר וחיזר אביב היה לה כאוזן קשבת ואת אלירז היא לאט לאט הכירה
 

Crazy Midget

New member
../images/Emo45.gif

מעמיד את סער במקום. סער טוען שהיא נדבקת לאלירז כי הוא חזק, גואל קוטל אותו ופשוט בפנים אומר לו שהוא טועה.
 

בטהובן22

New member
אלירז נכנס באיילה ואומר לה

תפסיקו לעשות הצגות אתם רוצים לריב אז תדברו אחד עם השני..אל תשלחו אנשים.וכרגיל איילה בוכה בוכה..
 

s7m42

New member
התשובה בגוף השאלה

הוא בנה לעצמו קבוצה מלוכדת של אנשים שלא מסוכסכים עם שאר הדיירים כולל אותו. כמובן שחברי הקבוצה קרובים ולא יצביעו אחד לשני. עכשיו הוא מרגיש שזה נהרס לו.
 
בתכלס

חלק פה מגיעלים אותי מהשנאה אליה היא בוכה והקול שלה רועד , הבחור רמס אותה קרע אותה לחתיכות אל תכתבו פה הודעות תמיכה מספיק עם הרעל הזה אבל הבחורה לא מפסיקה לבכות תעזבו אותה בשקט כבר
 
למעלה