עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

אז ככה,

סער ואיילה התגרשו אז היא עכשיו גרושה ממורמרת שמנסה לגרום לאקס לקנא מהמירמור, היא אכלה מלא שוקולד והטרנינג הורוד לא עולה עליה יותר.
 
בוקר טוב מה שלומך?

בנצי, עוד פעם הודיע היום על כוונתו לפרוש. נקווה שלא יפרוש,כי אחרת נצטרך לסבול את שרה עוד שבוע. שרה, כרגיע חפרה היום, מסכנים הדיירים שצריכים לשמוע את החפירות שלה. יהיה רצון ששרה תעמוד על הגריל השבוע.
 

laVita

New member
הם שרדו את המאכלים של פוטנה הם שרדו את החומוס

כשפוטנה הכינה להם חומוס ושאר מאכלים הם אמרו פעם אחר פעם שזה ממש לא טעים להם.. אולי סתסם חשבו שהחומוס לא משהו..האמת אין סיבה שישחשדו בטח היה סתם לא טעים.. הם אכלו מרק גרוע של גואל שאביב לא היה יכול להרוס אותו יותר..אז זה קטן עליהם
 

tint1

New member
שום דבר, חומץ בחומוס זה לא מוחשי כי...

1. לאחר השרייה של החומוס שוטפים אותו (אז גם החומץ נשטף) 2. לחומוס מוסיפים המון לימון.. אז אם יש את טעם החומץ זה מתמזג עם הלימון. 3. מסקנה: כשרוצים לעשות קונדס צריך לעשות בטעם ועם ידע כדי שיהיו תוצאות.. אבל יצא לטובה.. פשוט לא קרה כלום:)
 

laVita

New member
סער אמר לאיילה לא לדבר איתו עד יום שלישי

יש מצב שיש לו ביצים והוא יצביע לה?? דרך אגב אני מאוד מקווה שהסיבה שיוסף נשאר זה משנאת המן(אביב) ולא מאהבת מרדכי(יוסף)
 

laVita

New member
ההדחות שמהן הוא ניצל...

הדחה ראשונה הדחה כללית של 11 אנשים דלית הייתה הכי משעממת - הכי פחות קולות... 10 נוספים ניצלו לא רק יוסף. הדחה שניה 5 מועמדים.. חשבנו שאלה שאהבו את ג'י יצביעו לה כנראה שטעינו בהנחה...אבל כנראה אלה שלא אבו את ג'י כן סימסו לשאר.. לכן הוא נשאר..ולא רק הוא אלה גם אביב שעף עכשיו(וחשב שהוא פיינליסט בגלל שניצל מאותה הדחה) הדחה שלישית 3 מועמדים.. ארז נגע ללב הצופים באותו שבוע.. ואביב שאנשים לא יכלו לסבול אותו על המרקע על כן הצביעו למתמודדים האחרים... ראינו כמה הודעות היו פה להצביע ליוסף כדי להעיף את אביב.. לכן אני מאוד מקווה שהסיבה שהוא נשאר זה רק בגלל שלא אהבו את השאר.. כי הוא הוא אישית לא טורם לתוכנית בכלל
 
נכון הוא ממש ממש ממש ממש ממש משעמםם

ואללה עישי אני יכול ללמד את ההפקה הזאת כמה דברים חובבנים
 

o א ג ה

New member
אפשר לשער אלף ואחת השערות..

עצם זה שהוא שרד 3 הדחות, מראה שאוהבים אותו יותר מאשר את אלה שהודחו. ואני לא מופתעת, כי אחרי הפרק הראשון כתבתי פה שלא אתפלא אם יגיע לגמר. הוא שונה מאחרים ויש דברים שהוא מתבלט בהם. יש לו המון יכולות שאין לאחרים שם, בדומה לאלירז. רק שהם שונים.
 

laVita

New member
זאת הייתה ההשערה שלי..

אני אתפלא אם הוא יגיע לגמר.. עם כל הכבוד ליכולת ורואים שיש לו יכולת.. הוא לא מראה אותה! ההעמדה אמנם גרמה לו להתכנס בתוך עצמו אבל בשורה התחתונה הבן אדם לא מספק את הסחורה.. הוא בקושי מדבר וכשהוא כן מדבר הוא לא אמיתי(מכיוון שהוא חושד בכולם) הוא חזק על חלשים כמו אלין וסתיו אבל לא על השאר.. אי אפשר לשחק עם הקלף של המסכנצ'יק עד הגמר.. אם אין תועלת שילך הוא וכל השאר שלא מועילים כמו בנצי(למרות שהוא אדם טוב)
 
למעלה