עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

JennaJ

New member
wishful thinking

אלירז לא הולך לשום מקום. נכון שאח שלו מתחתן השבוע, אבל הוא בשום שלב לא אמר בבית שהוא הולך לעזוב או אפילו שוקל את זה. הוא אפילו לא מצפה מהאח הגדול לראות משהו מהחתונה, אתמול פותנה אמרה לו לדרוש ולהזכיר לאח הגדול לגביי זה, והוא אמר שאין מצב ושהאח הגדול כבר יודע ויעשה מה שיראה לנכון.
 
כי הוא לא מעניין יותר מדי נחמד והוא לא רב

בכלל. וחוץ מי זה נמאס מההצגות הזולות האלה של הפרישה כל יום. אני במקום האח הייתי מטיס משם כל מי שרוצה לפרוש.
 

laVita

New member
איילה תמכה בהחלטה שלו ללכת ועוד..

וכששינה את דעתו היא לא מבינה ושואלת למה התחרט... כאילו בכח רוצה שילך... בניגוד לשאר שאכפת להם שישאר.. אתמול אלין אמרה לבנצי שישאר ושהילדים שלו בטח ירצו שישאר..אז איילה הפסיקה אותה ואמרה שאם כך הוא מחליט צריך לכבד את זה.. היא שמה *** ע ל כולם שם כמו גואל.. כמו שאמרה אתמול בשיחה..היא מנותקת ריגשית מכולם
 

ריתמיק

New member
שבנצי לא יפרוש! הוא ושרה הכי חביבים עלי שם

שניהם המבוגרים הכי מצחיקים בבית! זה יהיה מאוד משעמם אם אחד משניהם ילך.
 
גואל פשוט ישב ושיכנע אותו אתמול לפרוש

אמר לו שאם הוא היה במקומו, בכלל לא הייתה כאן שאלה, והוא היה חותך הבייתה.
 

אופירה67

New member
ניסוח קולע

יש לו כוונה אחת- להגיע לגמר. חוץ מזה הוא לא רואה אף אחד ממילימטר. ושלא יספר ש"פתאום בא לו להגיע לגמר". מתוך ראיון עם קופרמן בדה-מרקר: "גואל פינטו הוא מזרחי .... הוא אמר לנו במבדקים שהוא רוצה להיות המזרחי הראשון שיזכה ב'האח הגדול'". כמו שכבר כתבתי- הוא בא לשחק. לדעתי- הוא משחק גרוע. אולי הוא עובד על החבר'ה בבית (בינתיים), אבל בטח לא על הצופים שרואים את כל המניפולציות-ריכולים-תככים שלו.
 

o א ג ה

New member
אני כבר לא נדהמת.

הבן אדם עובד שעות נוספות בנסיון לאמלל את כולם שם.
 

schmoopy

New member
הוא לא מספיק כוסון והיא לא צריכה אותו

הנימפומניות שלה מגובה מספיק ע"י הזכרים האחרים, למרות שהיא ניסתה להכניס גם את הלשון שלו לפנטזיה שלה אחרי שאביב עזב, היא טענה שהוא פתאום נהיה יותר פתוח ורגיש וגילה עולם אחר באישיותו.
 
למעלה