סופ"ש במגרשי אירופה.

מחזור מספר 14 בסריה א'.

גם במחזור הקודם מילאן לא ניצחה, אבל אינטר לא נעלמה אל מול יובנטוס וניצחה 1-0. 3 נק' מעל מילאן, ושתיהן יוצאות למשחקים קשים מאוד, המובילה מול נאפולי, השניה תיתן את ביתה לזו הראשונה ותצא לפאלרמו. אבל לא צריך לדאוג, פשוט תכניסו את רונאלדיניו בדקה ה60, קבלו גולאסו מבעיטה חופשית ונתחיל שוב לטפח תקוות עד הדקה האחרונה. אם פעם אחת מצמקים ופעם שניה גם משווים, פעם שלישית נצחון. רק ש4 לא יהיה בזיון. יובנטוס מקבלת משחק פחות משפיע, ועוד אחרי השבוע בליגת האלופות היא תבוא בראש מרוכז ושקט. רומא תארח את פיורנטינה המתוסכלת. משחקי יום שבת: קטאניה נגד לצ'ה (19:00) יובנטוס נגד רג'ינה (21:30) משחקי יום ראשון: אינטר נגד נאפולי (16:00) קליארי נגד סמפדוריה (16:00) אודינזה נגד קייבו (16:00) אטאלנטה נגד לאציו (16:00) סיינה נגד טורינו (16:00) רומא נגד פיורנטינה (16:00) גנואה נגד בולוניה (16:00) פאלרמו נגד מילאן (21:30)
 
יובה מובילה 0-2 על רג'ינה../images/Emo113.gif

קמורנסי ואמאורי כובשים,תחת שלג שוטף באצטדיון האולימפי.
 

ricki kaka

New member
שוב יום ראשון, ושוב הגיע הזמן לבכות

אני כבר לא יכול לסבול את מילאן.
 

Cade Foster

New member
לא האמנתי שאני אגיע למצב כזה

אבל אני מסתכל על התוצאה, דקה 70 2-0 לפאלרמו נגד מילאן, וכלום. אדישות מוחלטת. הקבוצה הזאת כל כך איבדה את הזהות שלה שהמכנה המשותף היחידי שלה למילאן שהתאהבתי בה אי שם ב-2003, זה צבע המדים...
 

borat1

New member
מגיע למילאן

מגיע לקבוצה שמאמן אותה מאמן שגם אם יתפוצץ העולם הוא לא ישנה את המערך המטומטם שלו.. אני עוד חשבתי שמשהו ישתנה אצל המאמן הזה אחרי שהביאו לו שחקני התקפה כמו רונאלדיניו ושבצ'נקו,אבל כנראה שהוא נהנה לראות אוהדים סובלים,אחרת אין לי הסבר אחר למה שהאידוט הזה עושה כאן.. מגיע לקבוצה שמנהל אותה עסקן זול ומבחיל כמו גליאני. עסקן שאין לו מושג בכדורגל,שמביא שמות ולא כדורגלנים,שמפליץ שטויות על ימין ועל שמאל,לא יאמן שאידוט כזה מנהל קבוצה כמו מילאן... רק השם נשאר מהקבוצה הזאת.. מהקבוצה הכי מפחידה בכדורגל העולמי,מקבוצה שהייתה מחוררת רשתות,מפרקת הגנות,מתעללת בקבוצות, היא הפכה לקבוצה מעוררת רחמים,לנגרייה ולקבוצה פשוט עלובה..... הדרך היחידה להציל את העונה הזאת היא לפטר מחר בבוקר את אנג'לוטי ולהביא בינואר לפחות 3 שחקנים חדשים. פשוט מביש ומעליב,בא לי לבכות..
 

ricki kaka

New member
סוף סוף...

חשבתי שהיום הזה לא יגיע, אבל סוף סוף גם אתה הבנת שהבעיה העיקרית של מילאן זה הבול עץ שיושב על הספסל. אמנם אם נביא מאמן אחר לא ניקח אליפות עם הסגל הזה, אבל לפחות נראה כדורגל.
 
ואיך שמילאן משחקת מדקה 80 כשהפיגור במודעות

לפתע. קבוצה כזאת הייתה מצליחה הרבה יותר אפילו. גם אני מתחיל לרחם על הקבוצה הזאת..
 
מחזור מספר 15 בבונדסליגה.

אז באיירן נראית לאחרונה טוב מאוד. היא מצליחה בליגת האלופות, בליגה היא ניצחה 4-1 את קוטבוס, אמנם השמיטה יתרון כפול מול מנשנגלאדבך אבל באותה התקופה גם מנצחת בחוץ את שאלקה. אבל ב2 המחזורים הקרובים היא כמעט ויכולה להכריז שהיא סופית תהיה שוב האלופה, לא יעזור הופנהיים ושמופנהיים ולברקוזן ולברעמו. או... או שהיא תתארח בביי ארנה מחר ותנסה לעקוף את לברקוזן בדרך אל הופנהיים, אולי ללא הצלחה בעצם. זו אפשרות. הופנהיים כבר הרשימה כל כך הרבה, אז נוכל לנסות ולצפות שאת ארמיניה בילפלד היא תנצח מחר באותה השעה בביתה, ופחות משבוע מול אחד ממשחקי חייה נגד באיירן מינכן באליאנז ארנה, כדאי לה מאוד לעשות כך. ויאללה הופנהיים. משחק ערב שישי: הרטה ברלין נגד פ.צ. קלן (21:30) משחקי יום שבת: הופנהיים נגד ארמיניה בילפלד (16:30) בורוסיה מינשנגלדבאך נגד אנרג'י קוטבוס (16:30) ורדר ברמן נגד איינטרכט פרנקפורט (16:30) לברקוזן נגד באיירן מינכן (16:30) האנובר 96 נגד קרלסרוהה (16:30) משחקי יום ראשון: שטוטגרט נגד שאלקה (18:00) בוכום נגד המבורג (18:00) בורוסיה דורטמונד נגד וולפסבורג (18:00)
 
אני שונא את באיירן מינכן

שונא את לוקה טוני שונא את הבונקרים שונא את השליטה המעצבנת והמגעילה שלה שונא את הקבוצה הזאת... 2-0 בחוץ על לברקוזן.. שתיכחד.
 
אני מתחיל לשנוא את הבונדסליגה

אם גם במשחק חוץ הקשה ביותר שאמור להיות לה מול מי שעושה רושם כהיריבה החזקה ביותר שלה היא עושה ניצחון חלק אני לא מוצא שום ריגושים בליגה הזאת,גם ממוצע השערים הגבוה הוא לא כזאת מציאה שם,איכס.
 

lemmacantor

New member
חסר חלוצים במילאן?

איביסביץ' יגיע לבאיירן במקום פודולסקי. זה ההימור שלי
 

צולעע

New member
באמת לא חסר חלוצים במילאן..

אבל חסר חלוצים טובים במילאן.. ואם אני לא טועה דונאבון האמריקאי חתם כבר בבאירן..
 

Cade Foster

New member
כן :X

פיפו ימיו בכדורגל ספורים, שבה מתייבש, פאטו מאכזב, בוריילו לא שחקן...
 

lemmacantor

New member
פיפו אולי באמת כבר

לא ממש תורם, אבל שבה בהחלט יכול להיות חלק מהרוטציה, פאטו חלוץ ענק וגם לדעתי בוריילו הוא חלוץ גדול. אז נא לא להגזים. :)
 
למעלה