יש להם קו 85צודק
תושבי אזור הנביאים בבת ים מנותקים כרגע מכל כלי תח"צ נורמלי .
ובאורט ישראל יש קו 6
יש להם קו 85צודק
תושבי אזור הנביאים בבת ים מנותקים כרגע מכל כלי תח"צ נורמלי .
אלה קווים לא ממש תדירים ומקומיים.יש להם קו 85
ובאורט ישראל יש קו 6
אני ממש נגד. זה מאריך משמעותית את זמן הנסיעהביטול קו 46 והצעה לתחליף לו
בימים האחרונים שמענו על מחאה מתרחבת בגלל ביטול קו 46. אפשר להשאיר את 46 מבוטל, וזאת בתנאי שישנו את קו 10 כך: מראשל"צ- דרך בגין, ימינה הקוממיות, אנה פרנק, שמאלה כ"ט בנובמבר, הרב לוי, שמאלה יוספטל, שמאלה החשמונאים, המשך ישר בנביאים, יצחק שדה והמשך מסלול קו 10 כרגיל. בשיפור כזה מרוויחים תושבי אנה פרנק וכל תלמידי בתי הספר שם בקישור לטיילת וליוספטל על חשבון ביטול קו 46, תושבי יוספטל שיקושרו עם קו שכזה לאיזורים נרחבים בבת ים, תושבי הנביאים, תושבי יפת שזעקו על ניתוקם מקניון בת ים. זהו רעיון הגיוני ויעיל מאוד. קו רוחבי מרכזי בבת ים, היחיד כזה.
זה מאריך את הדרך אך ורק לתושבי נווה חוף, שישאני ממש נגד. זה מאריך משמעותית את זמן הנסיעה
במיוחד למי שצריך להגיע למסוף 2000 או ליפו בעזרת הקו הזה.
הכוונה זה מאריך ב-8 דקותזה מאריך את הדרך אך ורק לתושבי נווה חוף, שיש
להם את קו 83 ליפת ולמסוף 2000. לתושבי נווה חוף אין קו לקניון בת ים וליוספטל בבת ים. וגם, אולי ב-8 דקות.
הנה מפה שהכנתי, קו 10 החדש לעומת קו 46 שבוטל.הכוונה זה מאריך ב-8 דקות
הערה: יעבור כמובן ברח' הרב לויהנה מפה שהכנתי, קו 10 החדש לעומת קו 46 שבוטל.
המפה מבוססת על מפת קו 10 בבסליין, השינויים שהכנסתי שימו לב בין דרך בגין בבת ים לרח' יצחק שדה, במקום לנסוע בקוממיות, יסע דרך אנה פרנק ויוספטל. אפשר לראות שהמסלולים כמעט וזהים, למעט הסיבוב של קו 10 בדרום הטיילת ובנביאים, המסלול של קו 10 בבלפור/הרצל שמשם אפשר להגיע לטיילת איפה ש-46 עבר תוך 5 דקות ברגל והתחנה הסופית של 46 בתחנה המרכזית, ש-41 מיפו מגיע לשם וחלק מקווי בת ים עוברים ליד ו-84 נכנס. בשחור כאמור מסלול 46 שבוטל.
מה דעתכם?הערה: יעבור כמובן ברח' הרב לוי
ולא בניסנבאום.
מזלג זה פתרון יותר טובמה דעתכם?
בעד שזה יחליף את 46?
לא.מה דעתכם?
בעד שזה יחליף את 46?
אבל קו 10 לא מגיע לאזור התחנה המרכזיתביטול קו 46 והצעה לתחליף לו
בימים האחרונים שמענו על מחאה מתרחבת בגלל ביטול קו 46. אפשר להשאיר את 46 מבוטל, וזאת בתנאי שישנו את קו 10 כך: מראשל"צ- דרך בגין, ימינה הקוממיות, אנה פרנק, שמאלה כ"ט בנובמבר, הרב לוי, שמאלה יוספטל, שמאלה החשמונאים, המשך ישר בנביאים, יצחק שדה והמשך מסלול קו 10 כרגיל. בשיפור כזה מרוויחים תושבי אנה פרנק וכל תלמידי בתי הספר שם בקישור לטיילת וליוספטל על חשבון ביטול קו 46, תושבי יוספטל שיקושרו עם קו שכזה לאיזורים נרחבים בבת ים, תושבי הנביאים, תושבי יפת שזעקו על ניתוקם מקניון בת ים. זהו רעיון הגיוני ויעיל מאוד. קו רוחבי מרכזי בבת ים, היחיד כזה.
מיפו יש את קו 41 לתחנה המרכזית.אבל קו 10 לא מגיע לאזור התחנה המרכזית
ולתושבי בת ים ויפו מגיע גם קישור לשם.
לרחוב המסגר אין קו מבת ים ויפו שמהווה תחליףמיפו יש את קו 41 לתחנה המרכזית.
מבת ים מאנה פרנק ורמת הנשיא- 26, מיוספטל וניסנבאום- 142, מבלפור והמצבה- 84 ישירות ו-42. לעומת זה, לאנה פרנק, יוספטל והנביאים אין קו ליפת, לאיזור בן יהודה (בעבר הקווים 8 ו-46 עשו את העבודה), שלא לדבר על יוספטל והנביאים שבכלל אין להם תחבורה נורמלית.
לא נכון,יש את קו 83לרחוב המסגר אין קו מבת ים ויפו שמהווה תחליף
ל-86. שלשום דיברתי עם בת-ימי שהבן שלו לומד בבי"ס שבח ואין לו יותר קו ישיר לשם. הפתרון הכי טוב שיכולתי להציע לו זה קו 40 לדרך בגין/הרכבת.
הוא לא נוסע במסלול של 86לא נכון,יש את קו 83
לרחוב המסגר דרך בת-ים ויפו.
רציחתו של קו 61מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה
אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור. מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי. המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'. מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות. נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים. לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז. בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה. לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה). כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון. בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות. אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...
אני לא בקיא מספיק, אבלרציחתו של קו 61
לפני שיצאה לדרך הרפורמה קראתי את הקווים והמפות החדשים, קצת קשה להתעלם כשבכל תחנה ובכל אוטובוס דוחפים לך הילדים בכוח את החוברת (מספיק!! יש לי כבר 10 מכל איזור בגוש דן!) ולא תיארתי לעצמי שההבדלים כאלה גדולים. קו 61, מהקווים הכי חשובים שיש בגוש דן בוודאי, הפך לחסר תועלת וגרוע! המסלול שלו הוארך בתוך רמת גן. אחרי פניה מחיבת ציון לבן גוריון היה פונה מיידית להרצל, ומשם ממשיך לתחנה בכפר הישוב. במקום זאת, ממשיך על 2 תחנות בבן גוריון, רחוב שגם ככה עמוס ופקוק בעיקר בשעות הבוקר עם רמזורים לא ידידותיים, אחרי זה פונה להרא"ה (שוב, רחוב עמוס), משם לביאליק (על זה צריך להרחיב בכלל???) ורק אז לכפר הישוב. זאת אומרת לפחות 5-10 דקות נסיעה במקרים של עומסי תנועה אם לא יותר!! בד"כ אני רגיל לקחת אוטובוס שמגיע אליי 10 דקות אחרי יציאה ממסוף עמידר על מנת להגיע לרכבת מרכז באופן קבוע, עכשיו עושה רושם שאני אצטרך לקחת אוטובוס שיוצא 20 דק' לפני כדי לא לאחר לעבודה... ביזיון בנוסף, לא ברור לי איך הגו את הרעיון המטופש שבתל אביב האוטובוס יוצא לחלוטין מסביבת כיכר המדינה וז'בוטינסקי, ושוב פגעו בי כי במקום שאלך ברגל עד נמיר פינת ז'בוטינסקי הוארכה הדרך שלי עד לתחנה מול רכבת מרכז רק כדי לקחת את קו 61 בדרך חזרה. אין לי מושג מה הקשר בין מי שהחליט על השינוים האלה לתחבורה ציבורית, מה שבטוח כרגיל אנחנו אלה שנדפקים ויש מי שהרוויח יותר ממה שמגיע לו
אולי בחצות...אני לא בקיא מספיק, אבל
ברור שהמעברשל קו 61-לשעבר בז'בוטינסקי האריך את הנסיעה, נסיעה בארלוזורוב ישר לרכבת מרכז תהיה מהירה יותר בקטע הזה. אני רק אומר שיש אנשים שדווקא יהנו מהשינוי, בלי להתעלם מכך שיש מי שייפגע. אגב ע"פ אתר bus.gov.il, משך הנסיעה מאיכילוב לרמת עמידר ב- 61 היא כ- 24 דקות. וגם ב- 161. נשמע לי מופרך לחלוטין.
נוצר פה מעין יצור כלאייםאולי בחצות...
ההוצאה מדיזנגוף בתל-אביב ומרחוב הירדןרציחתו של קו 61
לפני שיצאה לדרך הרפורמה קראתי את הקווים והמפות החדשים, קצת קשה להתעלם כשבכל תחנה ובכל אוטובוס דוחפים לך הילדים בכוח את החוברת (מספיק!! יש לי כבר 10 מכל איזור בגוש דן!) ולא תיארתי לעצמי שההבדלים כאלה גדולים. קו 61, מהקווים הכי חשובים שיש בגוש דן בוודאי, הפך לחסר תועלת וגרוע! המסלול שלו הוארך בתוך רמת גן. אחרי פניה מחיבת ציון לבן גוריון היה פונה מיידית להרצל, ומשם ממשיך לתחנה בכפר הישוב. במקום זאת, ממשיך על 2 תחנות בבן גוריון, רחוב שגם ככה עמוס ופקוק בעיקר בשעות הבוקר עם רמזורים לא ידידותיים, אחרי זה פונה להרא"ה (שוב, רחוב עמוס), משם לביאליק (על זה צריך להרחיב בכלל???) ורק אז לכפר הישוב. זאת אומרת לפחות 5-10 דקות נסיעה במקרים של עומסי תנועה אם לא יותר!! בד"כ אני רגיל לקחת אוטובוס שמגיע אליי 10 דקות אחרי יציאה ממסוף עמידר על מנת להגיע לרכבת מרכז באופן קבוע, עכשיו עושה רושם שאני אצטרך לקחת אוטובוס שיוצא 20 דק' לפני כדי לא לאחר לעבודה... ביזיון בנוסף, לא ברור לי איך הגו את הרעיון המטופש שבתל אביב האוטובוס יוצא לחלוטין מסביבת כיכר המדינה וז'בוטינסקי, ושוב פגעו בי כי במקום שאלך ברגל עד נמיר פינת ז'בוטינסקי הוארכה הדרך שלי עד לתחנה מול רכבת מרכז רק כדי לקחת את קו 61 בדרך חזרה. אין לי מושג מה הקשר בין מי שהחליט על השינוים האלה לתחבורה ציבורית, מה שבטוח כרגיל אנחנו אלה שנדפקים ויש מי שהרוויח יותר ממה שמגיע לו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.