מלכת היופי!

The Sims Girl

New member
טוב...תמשיכו להירשם!

יש כבר 11 מועמדות! זה ממש טוב... אבל כמה שיותר מועמדות זה יותר טוב! אם עד השעה 16:30 היום לא ירשמו עוד... אני אוסיף מישהי שאני הכנתי, וגם יכול להיות שאפשר יהיה לשים 2 מתמודדות לכל מי שרוצה להירשם... זה הולך להיות ממש מגניב.. ובקרוב! מאוד בקרוב! ומי שרצתה לפתוח איתי קומונה...תמרי איתי קשר במסר אישי.. ככה הפרוייקט יהיה מסודר יותר באמת..! וזה יהיה נחמד מאוד..ז נדבר! ותירשמו!!!
 

sims 2 mor

New member
אני רוצה...הסימית שלי פשוט פ33ה!

היא בתקופה של פצעי בגרות אני מקווה שתסתכלי ותחשבי כמה היא יפה גם בלי פצעי בגות...הוספתי תמונה שלה...
 

The Sims Girl

New member
טוב, יש לי כמה דברים להגיד לך...

1- את לא יכולה סתם לשים אותה ככה... תקראי את הודעה הראשונה ותמלאי את כל הפרטים...ואז תשימי פה... 2- אני לא השופטת ככה שזה לא על אחריותי אם היא לא תיבחר בגלל החצ'קונים.. חוצמזה את יכולה לשחק ולמרוח לה קרם נגד חצ'קונים ואז אחרי איזה יום אחד הם עוברים ואז תצלמי אותה שוב... 3- ועכשיו נזכרתי שרציתי להודיע הודעה מאוד חשובה..אז בה ביי הלכתי לכתוב אותה!
 

The Sims Girl

New member
../images/Emo41.gifהודעה מאוד חשובה!../images/Emo41.gif

לכל מי שמשתתף בתחרות, אני במהלך התחרות אבקש ממכם להלביש את הסימיות בבגדים פורמליים, רגילים, בגדי ים,וכו'... אז אני רוצה לדעת אם כולם יוכלו לעשות זאת ואין להם בעיה עם זה... וגם מי שרצתה להכין לוגו..את מכינה? כי אם לא אני אבקש ממישהו אחר... בכל מקרה כל מי שרוצה יכול להכין לוגו ויבחר מה שהכי יתאים.. ומי שרצתה לפתוח קומונה..איך פותחים קומונה?!
 
אני אוכל לעשות זאת..

אבל, זה יקח לי זמן להעלות לפורום, כי אני בכיתה י'.. ודי לוחצים עליי השנה מבחינת לימודים.. אז.. זה יהיה די איטי, אבל אני אשתדל.. וימי שבת, תהיה לי קצת בעיה להיות פה... קיצר, אני לא אוכל בדיוק בימי שבת.. אבל, אני אעלה את זה במוצאי שבת =]
 

The Sims Girl

New member
לעוד מישהו יש בעיה עם זה?!

כי אם כן אולי אני אנסה לשנות את זה ואפשר יהיה בלי לצלם בבגדים שונים, אפילו שלדעתי זה לא שווה ככה...
 

The Sims Girl

New member
אני בהחלט...

מסכימה איתך... אתה צודק.. ובגלל זה החלטתי שחבל מאוד אבל מי שלא יכול להחליף לסימית שלו בגדים ולצלם אותה...ולא הרבה פעמים מקסימום 3 הטופ טופ טופ שתצטרכו להחליף בגדים הוא 4 וזה כמעט בטוח לא יהיה... אז הקיצר מי שלא יכול לצלם את הסימית שלו בבגדים שונים לא יוכל להישתתף בתחרות..
 

The Sims Girl

New member
ממש בקרוב...

אני רק רוצה לראות אם אני יכולה לפתוח קומונה בקשר לזה כי ככה יהיה יותר נוח ומסודר... אם מישהו יודע לפתוח קומונה זה יוכל ממש להועיל לכך שהתחרות תתחיל...
 
למעלה