אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפהחדשות תח"צ
אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפה: המדינה תפרסם מכרז לאוטובוסים רבי קיבולת בעיר מה הסיכוי לתיאוום בין החברה החדשה לאגד בנושא לוחות זמנים, כירטוס משותף?
אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפהחדשות תח"צ
חיבור לאינטרנט באוטובוסים של מטרופוליןחדשות תח"צ
חברת נרקיס גל זכתה במכרז העיר רהטחדשות תח"צ
ועדת בחינה לענין קווי מהדריןחדשות תח"צ
עוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפה
אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפה: המדינה תפרסם מכרז לאוטובוסים רבי קיבולת בעיר מה הסיכוי לתיאוום בין החברה החדשה לאגד בנושא לוחות זמנים, כירטוס משותף?
הזכיה מפתיעה, העתירה לא.חברת נרקיס גל זכתה במכרז העיר רהט
לפי "ממון" של ידיעות אחרונות מהיום, 20/8, זכתה חברת "נרקיס גל" במכרז להפעלת עשרה קווי אוטובוס בעיר רהט וסביבתה. החברה תפעיל 40 אוטובוסים. חברת מטרופולין עתרה נגד הזכיה
מהדרין או מודיעין?ועדת בחינה לענין קווי מהדרין
משרד התחבורה פרסם מודעה בעתון ידיעות אחרונות ב- 19/8, כי הוקמה ועדה לבחינתם של קווי מודיעין, והציבור מתבקש להגיש פניות לועדה
קווי מהדרין בעז"המהדרין או מודיעין?
הם מתבססים על ההודעות הסתמיות של דובר משרדעוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
אין תחקירים בתקשורת הישראליתעוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
אני דווקא הבנתי מהכתוב דבר אחר, מעניין במיוחדעוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
אגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...אני דווקא הבנתי מהכתוב דבר אחר, מעניין במיוחד
ע"פ המאמר, ההערכה היא כי אגד תצטרך לוותר על מספר קווים, כדי להפעיל את המטרונית ברמת שירות גבוהה במיוחד. הווה אומר, השירות של אגד בחיפה הוא על הפנים (שלא לומר ח*א) והיא לא מסוגלת להפעיל קו אחד ברמת שירות נורמלית במצב הזה, לכן תיאלץ לוותר על קווים אחרים כדי להפנות משאבים לקו המטרונית. אני מניח שהמונח הכללי מאוד "רמת שירות" בא כאן לתאר תדירות גבוהה מאוד של הקו.
אז זהו, ששנים היא מוכיחה שאין לה...אגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...
תאמין לי שלאגד יש מספיק משאבים על מנת להפעיל את המטרונית בתדירות גבוהה מבלי לוותר על קווים אחרים. גם כיום פועל קו 103 בתדירות גבוהה בכל שעות היום, וזהו הקו העיקרי שאותו תחליף המטרונית.
מניין לך? אולי פשוט לא משתלם לה?אז זהו, ששנים היא מוכיחה שאין לה...
לא משתלם?מניין לך? אולי פשוט לא משתלם לה?
אגד זה לא קווים או סופרבוס, אני די בטוח שאין לאגד בעייה של מחסור באוטובוסים.
אם אין לאגד מחזור באוטובוסים, מדוע היא מעסיקהמניין לך? אולי פשוט לא משתלם לה?
אגד זה לא קווים או סופרבוס, אני די בטוח שאין לאגד בעייה של מחסור באוטובוסים.
ב 141 נוסעם אוטובוסים במצב מבישאגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...
תאמין לי שלאגד יש מספיק משאבים על מנת להפעיל את המטרונית בתדירות גבוהה מבלי לוותר על קווים אחרים. גם כיום פועל קו 103 בתדירות גבוהה בכל שעות היום, וזהו הקו העיקרי שאותו תחליף המטרונית.
חברת מטרופולין תתקין אינטרנט אלחוטיחדשות תח"צ
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.