חדשות תח"צ

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
חדשות תח"צ
חיבור לאינטרנט באוטובוסים של מטרופולין
לפי מהדורת החדשות של השעה 19 בקול ישראל, ב- 15 אוטובוסים של מטרופולין הותקן חיבור לאינטרנט ובכוונת החברה לחבר את כל צי האוטובוסים לאינטרנט
 

אוהד11

New member
חדשות תח"צ
חברת נרקיס גל זכתה במכרז העיר רהט
לפי "ממון" של ידיעות אחרונות מהיום, 20/8, זכתה חברת "נרקיס גל" במכרז להפעלת עשרה קווי אוטובוס בעיר רהט וסביבתה. החברה תפעיל 40 אוטובוסים. חברת מטרופולין עתרה נגד הזכיה
 

mister K

New member
אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפה
אגד מאבדת את הבלעדיות בחיפה: המדינה תפרסם מכרז לאוטובוסים רבי קיבולת בעיר מה הסיכוי לתיאוום בין החברה החדשה לאגד בנושא לוחות זמנים, כירטוס משותף?
עוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
 
חברת נרקיס גל זכתה במכרז העיר רהט
לפי "ממון" של ידיעות אחרונות מהיום, 20/8, זכתה חברת "נרקיס גל" במכרז להפעלת עשרה קווי אוטובוס בעיר רהט וסביבתה. החברה תפעיל 40 אוטובוסים. חברת מטרופולין עתרה נגד הזכיה
הזכיה מפתיעה, העתירה לא.
בכל מקרה, אני סקרן לראות האם ישתלם לנרקיס גל לזכות במכרז או לא. מעניין יהיה לראות אם יהיו נוסעים לקווים והאם לא יהיה ונדליזם באוטובוסים.
 

אוהד11

New member
עוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
הם מתבססים על ההודעות הסתמיות של דובר משרד
התחבורה
 
עוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
אין תחקירים בתקשורת הישראלית
דנו בכך כאן בעבר פעמים רבות. הכתב יושב בבית ומקבל אימייל/SMS מגורם אינטרסנטי/ יחצ"ן. הוא מעתיק אותו מילה במילה. אח"כ הוא מעביר לתגובת הצד המותקף אם יש כזה, והעורך מתמצת את התגובה לשני משפטים. האייטם מפורסם כלשונו, עם כותרת ראשית שקרית/מטעה/מטופשת וכותרת משנה שגם שקרית/מטעה/מטופשת וגם סותרת את הכותרת הראשית. שתי הכותרות כמובן סותרות את תוכן הכתבה, שהוא במילא שקרי/מטעה/מטופש בעצמו ברוב המקרים. מערימת הזבל הזו הציבור אמור לקבל מידע על משהו. יש עורכים שלא שמים לב ומפרסמים את הכתבות עם כתובת האימייל או הטלפון של היחצ"ן בסיומן - פשוט עשו קופי/פייסט ושכחו למחוק...
 
עוד כתב שלא מבין כלום וכותב הררי שטויות...
והמצאות פרי דמיונו. מה הקשר בין רמת השירות הנדרשת במכרז לבין הוצאה למכרז של קווי אגד בחיפה? מאיפה הוא הקריץ שאגד אמורה להוציא קווים בחיפה למכרז ב-2009? לפעמים כשאני קורא את כל הכתבות האלה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מערימות השטויות שנכתבות שם ע"י כתבים שאפילו לא טרחו לבצע תחקיר על הנושא שהם מתיימרים להבין בו.
אני דווקא הבנתי מהכתוב דבר אחר, מעניין במיוחד
ע"פ המאמר, ההערכה היא כי אגד תצטרך לוותר על מספר קווים, כדי להפעיל את המטרונית ברמת שירות גבוהה במיוחד. הווה אומר, השירות של אגד בחיפה הוא על הפנים (שלא לומר ח*א) והיא לא מסוגלת להפעיל קו אחד ברמת שירות נורמלית במצב הזה, לכן תיאלץ לוותר על קווים אחרים כדי להפנות משאבים לקו המטרונית. אני מניח שהמונח הכללי מאוד "רמת שירות" בא כאן לתאר תדירות גבוהה מאוד של הקו.
 

mister K

New member
אני דווקא הבנתי מהכתוב דבר אחר, מעניין במיוחד
ע"פ המאמר, ההערכה היא כי אגד תצטרך לוותר על מספר קווים, כדי להפעיל את המטרונית ברמת שירות גבוהה במיוחד. הווה אומר, השירות של אגד בחיפה הוא על הפנים (שלא לומר ח*א) והיא לא מסוגלת להפעיל קו אחד ברמת שירות נורמלית במצב הזה, לכן תיאלץ לוותר על קווים אחרים כדי להפנות משאבים לקו המטרונית. אני מניח שהמונח הכללי מאוד "רמת שירות" בא כאן לתאר תדירות גבוהה מאוד של הקו.
אגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...
תאמין לי שלאגד יש מספיק משאבים על מנת להפעיל את המטרונית בתדירות גבוהה מבלי לוותר על קווים אחרים. גם כיום פועל קו 103 בתדירות גבוהה בכל שעות היום, וזהו הקו העיקרי שאותו תחליף המטרונית.
 
אגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...
תאמין לי שלאגד יש מספיק משאבים על מנת להפעיל את המטרונית בתדירות גבוהה מבלי לוותר על קווים אחרים. גם כיום פועל קו 103 בתדירות גבוהה בכל שעות היום, וזהו הקו העיקרי שאותו תחליף המטרונית.
אז זהו, ששנים היא מוכיחה שאין לה...
 

amit1270

New member
מניין לך? אולי פשוט לא משתלם לה?
אגד זה לא קווים או סופרבוס, אני די בטוח שאין לאגד בעייה של מחסור באוטובוסים.
לא משתלם?
ביצה ותרנגולת: "לא משתלם" להעלות את התדירות כי ממילא אין מספיק נוסעים, וזה בגלל שהתדירות נמוכה...
 
מניין לך? אולי פשוט לא משתלם לה?
אגד זה לא קווים או סופרבוס, אני די בטוח שאין לאגד בעייה של מחסור באוטובוסים.
אם אין לאגד מחזור באוטובוסים, מדוע היא מעסיקה
את חל"פ גוש עציון (או שזו חברה אחרת מהאיזור, לא זוכר) גם בקווים כמו 407 ו-402?
 
אגד לא תיאלץ לוותר על קווים אחרים...
תאמין לי שלאגד יש מספיק משאבים על מנת להפעיל את המטרונית בתדירות גבוהה מבלי לוותר על קווים אחרים. גם כיום פועל קו 103 בתדירות גבוהה בכל שעות היום, וזהו הקו העיקרי שאותו תחליף המטרונית.
ב 141 נוסעם אוטובוסים במצב מביש
בשעות הלחץ - שהיו צריכים מזמן לצאת לפנסיה (רותחים, עולים את העליות בקצב שהיה מבייש אפילו טייגר ותיק 15 קמש בעמק השמש)
 

megashock

New member
מצב
הנושא נעול.
למעלה