אני חושב שהם עוד לא מיוצרים
אני חושב שהם עוד לא מיוצריםהיכן הם מיוצרים
אני חושב שהם עוד לא מיוצריםהיכן הם מיוצרים
ולכשיהיו מיוצריםאני חושב שהם עוד לא מיוצרים
בומברדייה היא חברה קנדיתולכשיהיו מיוצרים
בומברדיה היא גרמנית לא? ה IC3 הם מדמרק.
הדאבל דק לא באים מגרמניה?בומברדייה היא חברה קנדית
כן, אבל החברה היא קנדית במקורהדאבל דק לא באים מגרמניה?
החברה היא קנדית אבל חטיבת הרכבותכן, אבל החברה היא קנדית במקור
לא ברנדרס, כי אם בעיר גורליץ' !החברה היא קנדית אבל חטיבת הרכבות
נמצאת ברנדרס אם אני לא טועה.
הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
בהחלט יפים...הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
אולי יהיו להם הכנה להסבה לקרונועיםבהחלט יפים...
רק אני בעד קרונות מונעים ולא עם קטראבל זה היה צפוי ר"י רוכשת גם קטרים חדשיםאם כן ידוע איזה
לא ידוע לי על דבר כזה...אולי יהיו להם הכנה להסבה לקרונועים
חשמליים? מתקינים להם מנועים + פנטוגרף ומחברים קרון ניהוג גם בקצה השני של הרכבת.
זה לא kind of בזבוזלא ידוע לי על דבר כזה...
רוב הנפח מיועד לנוסעים לפי הדיאגרמות....אני לא יודע אם יש מקום לדחוף מערכות כאלו ואחרות בקרונות, על אחת כמה וכמה כשמדובר במנועים ושנאים.
יש היום דיזלים וחשמלייםזה לא kind of בזבוז...
כלומר עד החשמול, וברגע שישודרגו המסילות, ניתן יהיה להשתמש בקרונות מהירים יותר כגון ה - IC3, שאני לא חושב שיש וויכוח על הנוחות שלהם, וללא ספק מעבר למהירותם הם גם מאיצים מהר יותר. (ושקטים מאוד) וגם רכבות עם קטר שדוחף מוגבלות למהירות נמוכה יותר לא
אבל זו לא השאלה...יש היום דיזלים וחשמליים
שמגיעים ל200 קמ"ש בלי בעיה. (קטרים)
ערן, מצטער על ההטרדה אבל-הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
עוד תמונה (3)הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
שניים לאשדוד דרום בו זמנית, אוליעוד תמונה (3)
זוית הצילום הזו מוכרת לי מאיפושהו..עוד תמונה (3)
תמונה (4)הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
אכן, תאי אכסון...תמונה (4)
כאן אפשר לראות חתך של הDD מול הB&W TRAIN (ככה מכנים אותה) שימו לב שסוף סוף מדפי האחסון קיבלו נפח משמעותי!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.