הקרונות החדשים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
../images/Emo99.gifאיזה יופי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
איזה יופי
 
בהחלט יפים...

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
בהחלט יפים...
רק אני בעד קרונות מונעים ולא עם קטר
אבל זה היה צפוי ר"י רוכשת גם קטרים חדשים
אם כן ידוע איזה
 

david80

Member
אולי יהיו להם הכנה להסבה לקרונועים

בהחלט יפים...
רק אני בעד קרונות מונעים ולא עם קטר
אבל זה היה צפוי ר"י רוכשת גם קטרים חדשים
אם כן ידוע איזה
אולי יהיו להם הכנה להסבה לקרונועים
חשמליים? מתקינים להם מנועים + פנטוגרף ומחברים קרון ניהוג גם בקצה השני של הרכבת.
 

fireman

New member
לא ידוע לי על דבר כזה...

אולי יהיו להם הכנה להסבה לקרונועים
חשמליים? מתקינים להם מנועים + פנטוגרף ומחברים קרון ניהוג גם בקצה השני של הרכבת.
לא ידוע לי על דבר כזה...
רוב הנפח מיועד לנוסעים לפי הדיאגרמות....אני לא יודע אם יש מקום לדחוף מערכות כאלו ואחרות בקרונות, על אחת כמה וכמה כשמדובר במנועים ושנאים.
 
זה לא kind of בזבוז../images/Emo35.gif...

לא ידוע לי על דבר כזה...
רוב הנפח מיועד לנוסעים לפי הדיאגרמות....אני לא יודע אם יש מקום לדחוף מערכות כאלו ואחרות בקרונות, על אחת כמה וכמה כשמדובר במנועים ושנאים.
זה לא kind of בזבוז
...
כלומר עד החשמול, וברגע שישודרגו המסילות, ניתן יהיה להשתמש בקרונות מהירים יותר כגון ה - IC3, שאני לא חושב שיש וויכוח על הנוחות שלהם, וללא ספק מעבר למהירותם הם גם מאיצים מהר יותר. (ושקטים מאוד) וגם רכבות עם קטר שדוחף מוגבלות למהירות נמוכה יותר לא
 

fireman

New member
יש היום דיזלים וחשמליים

זה לא kind of בזבוז
...
כלומר עד החשמול, וברגע שישודרגו המסילות, ניתן יהיה להשתמש בקרונות מהירים יותר כגון ה - IC3, שאני לא חושב שיש וויכוח על הנוחות שלהם, וללא ספק מעבר למהירותם הם גם מאיצים מהר יותר. (ושקטים מאוד) וגם רכבות עם קטר שדוחף מוגבלות למהירות נמוכה יותר לא
יש היום דיזלים וחשמליים
שמגיעים ל200 קמ"ש בלי בעיה. (קטרים)
 

skooozy

New member
ערן, מצטער על ההטרדה אבל-

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
ערן, מצטער על ההטרדה אבל-
יש מצב שתעלה את שאר התמונות לפורום עוד לפני כנסית שבת? זה כל כך מסקרן אותי שלא קמתי מהמחשב מאז הראשונה... PLEASE??
 

fireman

New member
עוד תמונה (3)

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
עוד תמונה (3)
 

Golf Bravo

New member
זוית הצילום הזו מוכרת לי מאיפושהו..

עוד תמונה (3)
זוית הצילום הזו מוכרת לי מאיפושהו..
אולי מכאן... מי יודע, אולי נתתי למישהו השראה
בהדמיה הזו רואים יפה את יחס הגובה בין שני הקרונות. אם הגובה הזה ינוצל לתאי אכסון עליונים המסוגלים לשאת מזוודה, הרווחנו.
 

fireman

New member
תמונה (4)

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
תמונה (4)
כאן אפשר לראות חתך של הDD מול הB&W TRAIN (ככה מכנים אותה) שימו לב שסוף סוף מדפי האחסון קיבלו נפח משמעותי!
 

Golf Bravo

New member
אכן, תאי אכסון...

תמונה (4)
כאן אפשר לראות חתך של הDD מול הB&W TRAIN (ככה מכנים אותה) שימו לב שסוף סוף מדפי האחסון קיבלו נפח משמעותי!
אכן, תאי אכסון...
אבל לשם מה החלל הענק הזה מעל לתקרה... זה יותר מדי עבור מיזוג אויר בלבד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה