הקרונות החדשים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
הקטר והקרונות נראים מצויין.....

אבל זה ייראה ממש ממש-
מוזר! תחשזוב גם שהקטר בר תחלופה אבל קרון הכח לא....
תשווה לרכבות הקיימות היום, חוץ מהקטר, אין שום דבר ש"מפריע" לזרימה והמראה האחיד של המערכים...
הקטר והקרונות נראים מצויין.....
לא?
 

skooozy

New member
../images/Emo180.gif כך הייתי רוצה שייראו ../images/Emo180.gif

דווקא מתאים לה מדורג
כך הייתי רוצה שייראו

שימו לב לקרונות חד קומתיים(בעלי רצפה נמוכה) שאותה חברה בדיוק מייצרת. איזה הבדל בעיצוב בינהם לבין הקרונות שמיועדים לר"י.... מבחינת מראה קרון הניהוג והחלונות הכהים.... ההדמייה לקוחה מאתר החברה...
 

skooozy

New member
אוי לא....אני לא-

הקטר והקרונות נראים מצויין.....
לא?
אוי לא....אני לא-
מתכוון להיות שלילי-זו רק דעה אמיתית שלי אבל- *החלונות קטנים מידי-כמו של הקומותיים *קרון הכח נראה כמו תוספת לא קשורה שהדביקו לרכבת-דומה לקרונות האנגליים שהיו לרכבת בשנות השמונים... *העיצוב הכולל של הקרונות והפרופיל הישר שלהם ממש נראה מיושן... הלוואי שאני טועה, אבל זה לא נראה משהו!! קחו לדוגמה את הפרופיל היפיפה והעגול של מערכי ה-IC3, ממש דוגמנית הרכבת הזו..
 

mucool2

New member
ה-IC3 עגול../images/Emo35.gif

אוי לא....אני לא-
מתכוון להיות שלילי-זו רק דעה אמיתית שלי אבל- *החלונות קטנים מידי-כמו של הקומותיים *קרון הכח נראה כמו תוספת לא קשורה שהדביקו לרכבת-דומה לקרונות האנגליים שהיו לרכבת בשנות השמונים... *העיצוב הכולל של הקרונות והפרופיל הישר שלהם ממש נראה מיושן... הלוואי שאני טועה, אבל זה לא נראה משהו!! קחו לדוגמה את הפרופיל היפיפה והעגול של מערכי ה-IC3, ממש דוגמנית הרכבת הזו..
ה-IC3 עגול
 

skooozy

New member
בוודאי!!! שימם לב לפרופיל-

בוודאי!!! שימם לב לפרופיל-
של הרכבת.... מעוגל ויפה, עיצבו אותן כך מאחר ולקוח בחשבון שחלק ממפעילי הרכבות בעולם ירצו מערכת הטייה (tilting) ,כמו שתכננו לרכבת לירושלים בקו המשודרג, ולכן פרופיל ה IC3 מעוגל... ראה תמונה מצורפת... התמונה של ד"ר אבייתר מארכיון הפורום
 

mucool2

New member
לא הבנתי

בוודאי!!! שימם לב לפרופיל-
של הרכבת.... מעוגל ויפה, עיצבו אותן כך מאחר ולקוח בחשבון שחלק ממפעילי הרכבות בעולם ירצו מערכת הטייה (tilting) ,כמו שתכננו לרכבת לירושלים בקו המשודרג, ולכן פרופיל ה IC3 מעוגל... ראה תמונה מצורפת... התמונה של ד"ר אבייתר מארכיון הפורום
לא הבנתי
ה-DD נראה כאן דווקא עגול יותר.
 

fireman

New member
קרונות הסינגל דק הם דיי דומים

אוי לא....אני לא-
מתכוון להיות שלילי-זו רק דעה אמיתית שלי אבל- *החלונות קטנים מידי-כמו של הקומותיים *קרון הכח נראה כמו תוספת לא קשורה שהדביקו לרכבת-דומה לקרונות האנגליים שהיו לרכבת בשנות השמונים... *העיצוב הכולל של הקרונות והפרופיל הישר שלהם ממש נראה מיושן... הלוואי שאני טועה, אבל זה לא נראה משהו!! קחו לדוגמה את הפרופיל היפיפה והעגול של מערכי ה-IC3, ממש דוגמנית הרכבת הזו..
קרונות הסינגל דק הם דיי דומים
בגודלם לקרונות הדו קומתיים ומעוצבים דיי דומה.... כאן למדו כמה טעויות מהעבר כמו החלונות והכסאות שאינם מתאימים לסידור החלונות.... החלונות בניגוד למה שטענת יהיו פנורמיים ויאפשרו גם לעומדים ברכבת להנות מהנוף כך שההדמייה לא כל כך משקפת את עניין החלונות הIC3 לדעתי נראה כמו קונטיינר על גלגלים.
 

fireman

New member
מאחר ובניגוד לדאבל דק כאן

אוי!!! לא!! למה הורסים-
את המראה הרציף של הרכבת עם קרון כח נמוך יותר משאר הרכבת??? זה נשמע לי ממש לא אסטטי...
ערן, אתה יודע למה לא הרכיבו את הקרון כח כחלק אינטרגלי בקרון הניהוג כפי שהיה נהוג עד כה?
מאחר ובניגוד לדאבל דק כאן
יש צורך לספק חשמל ל10 קרונות מלאים, חצי קרון לא מסוגל לתת את תפוקת החשמל הזו. הקרון כוח נמוך במעט מהרכבת וגובהו יוצר מדרוג עיצובי לדעתי בין הגובה של הקרון לביון הגובה של הקטר שהוא בערך באותו הגובה של קרון הכוח....
 

skooozy

New member
אתה צודק...טוב,אני מאמין-

מאחר ובניגוד לדאבל דק כאן
יש צורך לספק חשמל ל10 קרונות מלאים, חצי קרון לא מסוגל לתת את תפוקת החשמל הזו. הקרון כוח נמוך במעט מהרכבת וגובהו יוצר מדרוג עיצובי לדעתי בין הגובה של הקרון לביון הגובה של הקטר שהוא בערך באותו הגובה של קרון הכוח....
אתה צודק...טוב,אני מאמין-
שאם הקרונות מסוגלים להגיע ל-160קמ"ש, אז לכשיוקם קו הרכבת לי-ם ניתן יהיה "להיפטר" מקרון הכח הנמוך ומהקטר ולהצמיד למערכים קטר חשמלי, אז ניתן יהיה להגיע לי-ם במהירות.... ואגב הקו החדש שיבוא עלינו לטובה, במידה והרכבת מעוניינת בכך אני חושב שהגיע הזמן להוציא מכרז בינ"ל לרכישת קרונועים חשמליים חדשים לקו זה.... עדיף מוקדם מאשר מאוחר מידי.... (מאיר ממשיך בחלומות ותקוות לרכבות סקסיות בישראל.. )
 

fireman

New member
עוד מלא תמונות יהיו בהמשך

וואו!!! סוף סוף רואים אותם!! ברור-
שקרון הניהוג לא יהיה כמו בהדמייה אלא חצי קרון נוסעים וחצי כח... אני הייתי גם משווה להם את אותה צביעה טובה ומוכרת של הקרונועים מאשר הצביעה הזו... תודה על התמונה ערן,כל הכבוד! יש מצב שתעלה לפורום תמונות נוספות?? חיכינו לקרונות האלו ה-ר-ב-ה זמן... האם ידועה המהירות המקסימלית שלהם?
עוד מלא תמונות יהיו בהמשך
לקראת הערב אני אעשה פה תצוגת אופנה שלמה!
 

david80

Active member
מקווה שלפני כניסת השבת, אחרת אחשוב

עוד מלא תמונות יהיו בהמשך
לקראת הערב אני אעשה פה תצוגת אופנה שלמה!
מקווה שלפני כניסת השבת, אחרת אחשוב
עליהם כל השבת ולא יהיה לי שום כוונה בתפילות. אז, בהצלחה, איש אש
 

אלון 58

New member
היכן הם מיוצרים../images/Emo35.gif

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
היכן הם מיוצרים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה