הקרונות החדשים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifהקרונות החדשים של רכבת ישראל../images/Emo41.gif

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
 

שי חלצי

New member
לא רואים כלום ../images/Emo10.gif

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
לא רואים כלום
 

yaser21386

New member
לרכבת הזו גם יחובר קטר דוחף

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
לרכבת הזו גם יחובר קטר דוחף
מהצד האחורי?
 

mucool2

New member
רגע,

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
רגע,
הם כבר זכו במכרז?
 

mucool2

New member
אביתר דווקא מעדיף את סימנס...

עד כמה שידוע לי לא
אבל זה מכרז תפור (ככה אני חושב) מאחר והם השקיע כסף כמו זבל ברמת"א בבאר שבע בכדי להרכיב קרונות כאן.
אביתר דווקא מעדיף את סימנס...
מי יודע, תמיד יש הפתעות.
 

mucool2

New member
אתה אומר שהאחרים לא רציניים?

הפתעות יש במסיבת יום הולדת
לא כשמושקעים מיליארדים.
אתה אומר שהאחרים לא רציניים?
המיליארדים האלה לא הולכים לאיזה פחחיה בואדי ג'וז. סימנס ואלסטום חברות רציניות לא פחות מבומברדיה, והתחרות לא תהיה קלה.
 

fireman

New member
אני לא אומר שהן לא רציניות

אתה אומר שהאחרים לא רציניים?
המיליארדים האלה לא הולכים לאיזה פחחיה בואדי ג'וז. סימנס ואלסטום חברות רציניות לא פחות מבומברדיה, והתחרות לא תהיה קלה.
אני לא אומר שהן לא רציניות
אני אומר שבומברדיה לא תשקיע מאות מיליונים במפעל כאן בארץ אם המכרז הזה לא היה תפור מראש. חכה ותראה שבומברדיה תזכה אגב, אלסטום שידחפו את הזבל שלהם למישהו אחר. גם הCOCO וגם הCLASS67 הם עדות לציוד הכושל של אלסטום.
 

mucool2

New member
גם אני לא חובב אלסטום

אני לא אומר שהן לא רציניות
אני אומר שבומברדיה לא תשקיע מאות מיליונים במפעל כאן בארץ אם המכרז הזה לא היה תפור מראש. חכה ותראה שבומברדיה תזכה אגב, אלסטום שידחפו את הזבל שלהם למישהו אחר. גם הCOCO וגם הCLASS67 הם עדות לציוד הכושל של אלסטום.
גם אני לא חובב אלסטום
ואני גם מעדיף את העיצוב של בומברדיה על זה של סימנס (ברכבות קיימות שראיתי), כך שזו גם הבחירה שלי, אבל אף אחד לא שואל אותי. אני חושב שלפי ההסכם החברה הזוכה חייבת להשקיע בארץ, אז לא מפתיע אותי שבומברדיה מכריזים על זה, וזה בכלל לא מייחד אותם. בכל אופן, נחכה ונראה. יש לך מושג מתי יכריזו על הזוכים?
 

Golf Bravo

New member
ערן, לא להגזים

אני לא אומר שהן לא רציניות
אני אומר שבומברדיה לא תשקיע מאות מיליונים במפעל כאן בארץ אם המכרז הזה לא היה תפור מראש. חכה ותראה שבומברדיה תזכה אגב, אלסטום שידחפו את הזבל שלהם למישהו אחר. גם הCOCO וגם הCLASS67 הם עדות לציוד הכושל של אלסטום.
ערן, לא להגזים
המו-דו של אלסטום בכלל לא רעים. בכל זאת, החברה הזו גם מכרה איזה קטר או שניים בעולם שעובדים יפה ובאופן אמין. אם נחפש טוב נמצא לכל חברה את "הכבשים השחורות" שלה.
 

fireman

New member
אני לא מגזים

ערן, לא להגזים
המו-דו של אלסטום בכלל לא רעים. בכל זאת, החברה הזו גם מכרה איזה קטר או שניים בעולם שעובדים יפה ובאופן אמין. אם נחפש טוב נמצא לכל חברה את "הכבשים השחורות" שלה.
אני לא מגזים
והאמן לי.....קנו את הזבל שבזבלים.
 
לבומברדייה יש יתרונות אדירים

ערן, לא להגזים
המו-דו של אלסטום בכלל לא רעים. בכל זאת, החברה הזו גם מכרה איזה קטר או שניים בעולם שעובדים יפה ובאופן אמין. אם נחפש טוב נמצא לכל חברה את "הכבשים השחורות" שלה.
לבומברדייה יש יתרונות אדירים
על אלסטום ועל סימנס. אני לא אפרט כאן את היתרונות עכשיו כי זה יקח לי 10 דקות של כתיבה שאין לי. ללא ספק, בומברדייה עומדים לזכות. גם בגרמניה, רוב רובן של הרכבות הן מתוצרת בומברדייה. עם כל הכבוד לסימנס, פחות מ-10 אחוז מקרונות הרכבות הגרמניות הן מתוצרת סימנס. בהזדמנות אפרט על מה שקרה השנה לסימנס בפולין עם קרונות נוסעים... סימנס חברה רצינית וטובה מאוד ועולה מאות מונים על אלסטום. בומברדייה חברה מעולה ועולה אלפי מונים על סימנס...
 
פולין?

לבומברדייה יש יתרונות אדירים
על אלסטום ועל סימנס. אני לא אפרט כאן את היתרונות עכשיו כי זה יקח לי 10 דקות של כתיבה שאין לי. ללא ספק, בומברדייה עומדים לזכות. גם בגרמניה, רוב רובן של הרכבות הן מתוצרת בומברדייה. עם כל הכבוד לסימנס, פחות מ-10 אחוז מקרונות הרכבות הגרמניות הן מתוצרת סימנס. בהזדמנות אפרט על מה שקרה השנה לסימנס בפולין עם קרונות נוסעים... סימנס חברה רצינית וטובה מאוד ועולה מאות מונים על אלסטום. בומברדייה חברה מעולה ועולה אלפי מונים על סימנס...
פולין?
אני יודע שהרכבות הקלות -החדשות- בפולין הן של סימנס.
 
סימנס ייאלצו להחליף (לא לתקן) את

מה גם בפולין יש נחל שורק?....
סימנס ייאלצו להחליף (לא לתקן) את
כל חוגוני קרונות הנוסעים שהם מכרו לפולין. כולם הגיעו פגומים וכל הקרונות החדשים שם הושבתו עד להחלפת החוגון. אבל תקלה כזו יכולה לקרות לכל חברה.
 

mucool2

New member
לפני כמה חודשים טענת שסימנס תזכה

לבומברדייה יש יתרונות אדירים
על אלסטום ועל סימנס. אני לא אפרט כאן את היתרונות עכשיו כי זה יקח לי 10 דקות של כתיבה שאין לי. ללא ספק, בומברדייה עומדים לזכות. גם בגרמניה, רוב רובן של הרכבות הן מתוצרת בומברדייה. עם כל הכבוד לסימנס, פחות מ-10 אחוז מקרונות הרכבות הגרמניות הן מתוצרת סימנס. בהזדמנות אפרט על מה שקרה השנה לסימנס בפולין עם קרונות נוסעים... סימנס חברה רצינית וטובה מאוד ועולה מאות מונים על אלסטום. בומברדייה חברה מעולה ועולה אלפי מונים על סימנס...
לפני כמה חודשים טענת שסימנס תזכה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה