את מתכוונת לתגובה שלי? או לתגובה של אונלי-מיי-סהר?
O OnlyMe sahar New member 2/6/04 #21 נתתי את הכבוד ואכן אני יצביע לקטע כלשהו.. שהאמתי היה כל כך נחמד... אולי בגלל שזה פרוייקט חדש אז קצת קשה להבין את ההומור... אולי בפעמים הבאות זה יהיה יותר קל... בהצלחה
נתתי את הכבוד ואכן אני יצביע לקטע כלשהו.. שהאמתי היה כל כך נחמד... אולי בגלל שזה פרוייקט חדש אז קצת קשה להבין את ההומור... אולי בפעמים הבאות זה יהיה יותר קל... בהצלחה
G gilmorefreak New member 3/6/04 #24 דווקא אותי זה הצחיק! ציפיתי להרבה פחות.. אני ממש הופעתי לטובה ובשוק מהתגובה שלך!!