הקטעים

NimaZ

New member
את מתכוונת לתגובה שלי?

או לתגובה של אונלי-מיי-סהר?
 

H i L o L a

New member
פחחח לא...

התכוונתי לתגובה של אונלי מיי סהר! את יותר בראש שלי
 

OnlyMe sahar

New member
נתתי את הכבוד

ואכן אני יצביע לקטע כלשהו.. שהאמתי היה כל כך נחמד... אולי בגלל שזה פרוייקט חדש אז קצת קשה להבין את ההומור... אולי בפעמים הבאות זה יהיה יותר קל... בהצלחה
 

gilmorefreak

New member
דווקא אותי זה הצחיק!

ציפיתי להרבה פחות..
אני ממש הופעתי לטובה ובשוק מהתגובה שלך!!
 
למעלה