איזו תגובה לא במקום
לא יכולת להתאפק ולא לכתוב את זה? לא שנעלבתי אבל זה לא יפה בכלל, ובתור מישהי שכתבה קטע אני יכולה להעיד שזה בהרבה פחות מצחיק כשזה כתוב, ובגלל זה לקחתי את זה בחשבון כשקראתי את הקטעים של האחרים ועלה לי יותר מגיחוך, צריך לקחת דברים בפרופורציות: אנחנו לא סטנדאפיסטים אמיתיים,ושוב העיניין שזה כתב והכל...