הקטעים

mominman

New member
../images/Emo41.gif הקטעים ../images/Emo41.gif

לכל משתתפי התחרות הקומיקאי ההזוי ! איך הלך כתיבת הקטע ? הלכתם על סנטד אפ ? הקטע ארוך או קצר ? וכמובן ...
ב צ ל ח ה !
לכולנו !
- מומין -
 

mominman

New member
שלי ..

הלך אחלה ! נעזרתי בכמה אנשים ! שלחתי לביקורות ואמרו שזה מעולה ! אבל קצת קשה להצחיק על הנייר ! מממ זה סטנד אפ ! ועכשיו בבוקר [ לא הלכתי לביצפר ] אני עובר על זה ומתקן את זה ...
 

greeneye

New member
כמו שאמרת, קשה להצחיק בכתב.

ובגלל זה היו כמה קטעים שקיצצתי. הקטע שלי? לא ספרתי שורות. הוא מורכב מבערך 3 קטיעונים, שהאחרון מתחלק לשניים או משהו כזה, עוד לא החלטתי. עוד מעט זה מוחן פיקס.
 

אוש7יתי

New member
וואלה כבר הריאשון לשישי?

איך שהזמן רץ.... גם אני לא הלכתי היום לבצפר.. טוב אז בהצלחה לכולם
 

NimaZ

New member
היום. זה קורה.

אמ....... בהתחלה היו לי כמה קטעים שכתבתי אותם עד האמצע (בערך שניים.. אחד הפסקתי אחרי 3 משפטים והשני עד האמצע...) ואז עשיתי איזה מוש שהיה ממש גרוע: "יום בחייהם של המתמודדים"..... למרות שאני יודעת שהתפקיד שלי זה לעוף היום (סצינת העזיבה כבר מוכנה ממזממממממןןןןןן!) החלטתי שזה יותר מדי עלוב... אז עשיתי את מה שאני עולה איתו היום....... לא מצחיק כ"כ... אבל לפחות לא עלוב! ומי שמתפלא איך עשיתי כ"כ הרבה קטעים ועוד נשאר לי שבוע ספייר: התחלתי את זה ביום מאוד מאוד משעמממממם לפני שבועיים בערך! או אפילו יותר! ובנוגע לסוג... זה לא סטאנד אפ לפי דעתי... אבל זה גם לא מערכון.... בערך 35+ שורות... לפחות ב-Notepad... אבל זה עם הרבה אנטרים אז זה יהיה בערך אותו אורך פה... ואליאור... בצלחה גם לך ולכל המתמודדים!
 

אסִי

New member
../images/Emo50.gif לכולם../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

רק להזכיר לכם את רצף האירועים, ומה שהולך להיות בסיבוב הראשון: כל המתמודדים מתבקשים לשלוח לי כבר מעכשיו ועד לשעה 20:00 את הקטעים שלהם. מתמודד אשר לא ישלח אליי את הקטע שלו עד לשעה 20:00, יאלץ לסיים את תפקידו בתחרות.
בשעה 20:30 הערב יעלו קטעי המתמודדים לפורום ולאתר האינטרנט. מחר בשעה 16:00 יפתחו הצבעות הגולשים באתר האינטרנט ויסגרו ביום שישי (7.6) בשעה 18:00. התוצאות הסופיות יתפרסמו ב-7.6 בשעה 20:00 בפורום.
 

אוש7יתי

New member
וואי איזה היתרגשות...

חחח עוד פחות מחצי שעה........... תילבשו בגדים חגיגיים רוצו למאפרת ו.......כימעט אקשן........
 

Ronush14

New member
חחחחח ../images/Emo6.gif אבל יותר נכון... עוד שעה!

הקטעים יעלו בשעה שמונה וחצי!!!
אני כבר לא יכולה לחכות! אני רוצה לראות את מה שהם כתבו!
 

אוש7יתי

New member
אררגג

למה בשמונה וחצי
אוף... גם אני מתה ליראות מה הם כתבו
בימיוחד את הקטע "הקורע" של נעמולה...... מעכשיו עד שמונה וחצי או תשע אני לא יוצאת מהפורום
רק אם המחשב יתקעע..............................
 

NimaZ

New member
גמננני!!!

כבר ביקרתי ובאיפור ובהלבשה... עכשיו אני עושה חזרה עם דני קרפל! אוי טעות!: כבר ביקרנו באיפור ובהלבשה (או אוהל במקרה של רותם!) עכשיו אנחנו עושות חזרה עם דני קרפל. כפרה עליו!
 

NimaZ

New member
מאחריייים!!!!

אסייי איפה אתה?????? אני במתחחחח!!! אהההה נהההההה אהההה נהההה למה אתה מאחר בדקותיים?!
 

OnlyMe sahar

New member
במילה אחת א-כ-ז-ב-ה

לא העלתי גיחוך אפילו.... אבל כל הכבוד על ההשקעה
 

אסִי

New member
נמנמ...

זה הרי ברור שקשה לצחוק מטקסט כתוב. ותאמין לי שאם חלק מהאנשים פה היו עולים על הבמה והיו אומרים לך את זה בדיבור - זה היה הרבה יותר מצחיק.
זה קשה לאללה כל העניין הזה על טקסט... תחשוב על זה.
 

NimaZ

New member
שמע איש:.

זה דיי מסובך לכתוב רטע שיצחיק מישו ועוד על גבי נייר! זה כמו שאתה תגיד: "וואו איזה מכוערת את. מה זה הפרצוף הזה?! איכסה את תפחידי לי את התחת! תתרחקי ממני יא כונפה אחת! קישטה יא כלבה.!!!
אבל איזו שמלה יפה..." לפחות תן כבוד.
 

H i L o L a

New member
איזו תגובה לא במקום

לא יכולת להתאפק ולא לכתוב את זה? לא שנעלבתי אבל זה לא יפה בכלל, ובתור מישהי שכתבה קטע אני יכולה להעיד שזה בהרבה פחות מצחיק כשזה כתוב, ובגלל זה לקחתי את זה בחשבון כשקראתי את הקטעים של האחרים ועלה לי יותר מגיחוך, צריך לקחת דברים בפרופורציות: אנחנו לא סטנדאפיסטים אמיתיים,ושוב העיניין שזה כתב והכל...
 
למעלה