הערכת חיים :

TShavit

New member
ארנון,

אין לי זמן כרגע לתגובה ארוכה ומפורטת - היא תגיע, אני מבטיח - וחלק מהדברים יאמרו במסר אישי. אבל אני תמה, מאד, על חלק מהאמירות שלך. "אם "אוטו" היה עושה את העבודה שלו כפי שלדעתי הוא אמור לעשותה, לא היה לו צורך באתר אינטרנט, פורומים" - מה הקשר בין אתר אינרנט ל"צורך", מבחינת המגזין? בעצמך אמרת שזו אבולוציה בלתי-נמנעת. האם האתר של EVO, למשל, קיים כדי לפתור בעיה כלשהי של המגזין עצמו? "[אוטו] היה קובע סדר יום משל עצמו, ולא מקבל אותו בפקס ממדורי היחצנות". כאן ממש אהרנוביץ' מדבר מגרונך... ואני תמה על מה מתבססת הקביעה הזו. יש עוד אמירות, פחות חשובות אבל תמוהות גם הן. למשל, הצהרתך לגבי רמת הנהיגה של היום לעומת פעם... אבל נעזוב את זה כי זה באמת לא חשוב. טל
 
שלום טל

אני מסכים איתך שאין כלל קשר בין הדברים. הטקסט שלי נכתב במענה להודעה ש (אם הבנתי נכון את כוונת הכותב) קבעה שהעיתונות של פעם, שעליה אני מתרפק בערגה חלפה מהעולם, ובמקומה באו אתרי אינטרנט, דינמיות, תגובות קוראים וכיוב'. אני מסכים איתך שאין כל קשר בין הדברים, ואני מתנצל אם לא הובנתי כהלכה.
 

© DrorZi

New member
האאאא....

כי גם אני הבנתי (כנראה) כמו טל, ועכשיו זה נשמע אחרת.
דרור זי.
 

מממרב

New member
סוף סוף מישהו מעמיד אותו במקום

הבן אדם הזה, עם כל הכבוד להבנתו בתחום הרכב, הוא בלתי נסבל. כל ההערכה שהיתה לי פעם לדיעותיו פשוט התפוגגה אחרי היחס המחפיר שאני ורבים אחרים זכינו לו בפורום שלו. אם באמת היה אכפת לו מתחום הרכב, הוא בקלות היה יכול לגייס לעזרתו רבים וטובים כמוני וכמו הרבה בפורומים אחרים - אבל בדרכי נועם. אין לי לא צער ולא אמפתיה למר אהרנוביץ, גם לא למושיקו שחוזר אחרי המנטרות שלו כהד. שישבו להם בפורום המרוקן שלהם ויגיבו אחד לשני מצידי. אני מרוצה
 
חברים, קצת גילוי נאות

1. רוב האנשים אולי יודעים שטל שביט עובד ב"אוטו", אבל יש כאלה שלא. 2. רבים לא יודעים שפורום מכוניות בתפוז, בהיעדר פורום מכוניות של "אוטו", מקושר לאתר "אוטו". נכון שדרור, עד כמה שידוע לי לא מקבל שכר, אך בכל זאת הוא היה צריך לציין כאן את זיקתו לאחד הצדדים. 3. כמו שטל שביט ציין, הוא למד הרבה מרוני. הוא צריך לציין גם שרוני הוא זה שנתן לו את הבמה הראשונה. נכון שטל ברוך כשרונות, אך מי יודע אם "מוטו" לא היה נולד ללא "טורבו". 4. אם כולם אומרים, כניראה שלאהרונוביץ' יש בעיית יחסי אנוש. זה לא אומר שצריך להתעלל בו. גם בן גוריון ובגין לא הבריקו בסוף הקריירה ובכל זאת זוכרים להם זכות ראשונים. תנו לו את הכבוד הראוי לו, למרות הכל. 5. אני חושבת שצריך לפנות אליו, לפתוח זמנית את חסימתו פה ולתת לו זכות תגובה, גם אם זה לא מה שהוא היה עושה בפורום שלו. 6. כל השרשור הזה, ש"הודבק" בכוונה בראש הפורום, אינו מכובד לפורום, בטח כאשר לנשוא השרשור אין זכות תגובה.
 

© DrorZi

New member
חשבתי שהדברים גלוים, אם לא

תודה שהבהרת אותם. פורום תפוז אינו קשור לאוטו בשום קשר עסקי למיטב ידיעתי פרט לקישור לפורום באתר אוטו.קו.יל. (וגם קישור זה אינו על בסיס עיסקי) אינני עובד באוטו ואינני מקבל או נותן לאוטו שום תמורה עבור הקישור הנ"ל באתר שלהם. יותר מזה, אין לי אפילו מנוי באוטו ואני מקבל אותו "יד שניה" ממנוי אחר של אוטו. בקשר ל 5. כמעט כחוק אינני דן בחסימות בפורום והדבר נעשה במסרים, אהרונוביץ הוא האיש האחרון על פני אדמות שצריך עו"ד (הוא עו"ד בעצמו מנפנף ומשתמש בזה יפה מאוד) והוא מכיר את מערכת המסרים בתפוז (עובדה הוא רגיל לשלוח לי מסרים אוהבים) ירצה לכתוב תגובה לאנשים פה ידע איך לפנות אלי לשחרור. בקשר ל 6, שכחת את המילה "לדעתי", כי לדעתי השרשור הזה הוא אחד המעניינים שהיו פה לאחרונה ומקומות בהחלט איפה שהוא, נעוץ בראש הדף.
דרור זי.
 

פרטנר

New member
מסכים עם קטנועית.../images/Emo45.gif

יצא קצת מפרופורציה ה"עליהום" הרווי במניעים פרסונליים. אח"כ אנחנו עוד מתפלאים שבפוליטיקה ההתנהלות כ"כ מכוערת. חוץ מזה , פעם הייתה עתונות רכב טובה: אני זוכר את "ברכב" שבו גם ב'אוסטין אלגרו' לא מצאו רבב , ידעו רק לפרגן אז...
 

TShavit

New member
קטנוענית יקרה,

רוני אהרנוביץ מקבל את הקרדיט שלו על הישגי-העבר, כמו גם על כשרונותיו הבלתי-מעורערים, השכם והערב - גם בשרשור הזה ובשרשורים אחרים בקארספורום וב-YNET. הוא מקבל, אפילו היום, הרבה יותר כבוד מאשר הוא נותן לאחרים. אגב, "הכבוד הראוי לו" - על הביטוי הזה אפשר להתווכח. האם, סליחה על הדוגמה, אדם שקורא לך "זונה" השכם והערב זכאי לכבוד ממך ומאחרים, ולא משנה מה היו הישגיו ותרומתו בעבר בתחום כזה או אחר? נניח שתלמדי שהצמד התוקף אותך באופן קבוע בפורום אופנועים הם מאד מוכשרים בתחומם, וכי לפני 15 שנה הם השיגו פריצת-דרך בחקר מחלות ילדים; האם עכשיו פתאום תתחילי "לתת להם כבוד"? "בעיית יחסי אנוש" זו הגדרה מאד סלחנית. בעיית יחסי אנוש יש להרבה אנשים. אני מכיר רבים כאלה, שהם למרות זאת הוגנים לחלוטין. הם אינם נוהגים להשמיץ את הזולת השכם והערב. בין "בעיית יחסי אנוש" לבין השמצות ותקיפות בלתי-פוסקות של הקולגות שלך (ורבים אחרים) הדרך עדיין ארוכה. ואני ממש, ממש לא מבין איך ההיסטוריה הפרטית שלי, והקרדיט שמגיע לאהרנוביץ' על חלקו בה (וגם זה דבר עליו אני חוזר השכם והערב) קשורה לדיון הזה במשהו. נניח ש"מוטו" לא היה קם - אז מה? ורק לידיעתך - הזיקה היחידה בין "אוטו" לתפוז היא בהפנייה חד-צדדית מאתר אוטו לפורומי מכוניות ואופנועים בתפוז. אין כל קשר עסקי, אין כל תמורה מעורבת ובודאי שלמנהלי הפורומים המדוברים אין כל קשר לענין. אני בספק, אגב, אם המנהלים הנוכחיים של פורום אופנועים מודעים בכלל לנושא. טל
 

magician

New member
"עצם הענין" ומי נגד מי?...

נושא התרד דן בעיקר בתגובות הלא ענייניות של ר.אהרונוביץ לאלו שלא אומרים "אמן" לדבריו ודעתם שונה... בכל אופן לדעתי רצוי וראוי להתיחס ל"עצם הענין"... עצם הענין כאן הכתבה הכתובה שפורסמה באתר של ר.אהרונוביץ במקביל לכתבה הטלויזיונית ... ובתגובה\התיחסות של רועי צוקרמן בערוץ האינטרנטי לרכב "YNET" כשהכותרת מהווה ה"פאנץ ליין"..."הענק הוליד גמד"! הסיבות לתחקיר עיתונאי ולמה? אי שקיפות ואי גלוי נאות לגבי השתתפות היצרנים במימון ה"טסטים" מוצאת את ביטויה בשער האתר של הארגון "NCAP" להלן ציטוט: "Euro NCAP provides motoring consumers with a realistic and independent assessment of the safety performance of some of the most popular cars sold in Europe. Established in 1997 and now backed by five European Governments, the European Commission and motoring and consumer organisations in every EU country, Euro NCAP has rapidly become a catalyst for encouraging significant safety improvements to new car design. I hope that when buying a new car EuroNCAP.com will help to give you the information you need to choose safety באותו אתר "רשמי" של הארגון, במדור "פק" ...וזה לא מה שאתם חושבים
ואני מצטט: 18. Are manufacturers involved in the tests? Each manufacturer is told of the choice of car, variant and options. Preferably vehicles for the tests are acquired anonymously but if this is not possible they are randomly selected. Manufacturers are asked to provide test set up information, to recommend child seats and to make any general comments. They are invited to witness the tests and to say whether they are satisfied with the way the test is run. After the test, they are given the test results and invited to comment on any anomalies when compared with their own data. דעה אישית ועובדות לאור העובדות שמשתקפות מתוך המידע "השקוף"...המוצג באתר הרשמי של הגוף החשוב ביותר באיורופה ל"טסטים" לבדיקת הבטיחות ברכבים - לא קיימת שקיפות וגילוי נאות מלא לגבי מי ממן את הטסטים. *יצרני רכב מסוימים מתחמקים מלהבליט עובדת מימון הטסטים ואחרים טוענים שכלל לא ידעו על אפשרות כזו?! האם עובדות אלו בלבד, דורשות לפחות תחקיר עיתונאי שיכול להאיר ולשנות מצב לטובת הצרכן ? לדעתי כן! התחקיר של ר. אהרונוביץ האם התחקיר של רוני אהרונוביץ השיג את מטרותיו? 1. התחקיר לוקה בחסר במידע - לא ברור האם מחוסר מקצועיות או מחוסר אי שיתוף פעולה מצד הגורמים המוזכרים בתחקיר. 2. ההערות שהזכרתי מעלה הועלו במדיה טלויזיונית שאיפשרה גם לצרכן\ית ה"מומוצע\ת" לחוות דעה ואולי לשקול שוב האם פרסומי רמת הבטיחות של NCAP הם "תורה מסיני". 3. חובה על NCAP לפרסם את עובדת אפשרות המימון ומימון הטסטים ע"י היצרנים וזאת בצורה גלויה ונראית לעין - בעקבות התחקיר ולעת עתה ולמיטב ידיעתי, עדיין לא שונה המצב ואין גלוי נאות או שקיפות. עורך האתר למכוניות ספורט בישראל www.carinfocus.com מריוס
 

magician

New member
איפה כלב השמירה?....

רועי צוקרמן טוען בכתבה שלו: (ציטוט) "האמת היא שהציבור לא ממש מתעניין מי שילם למי וכמה. את הציבור מעניין לדעת איזו מכונית בטוחה, ואיזו אינה בטוחה. הגיוני. מלבד זאת, בניגוד לנטען בתכנית, שום דבר לא הוסתר. למען האמת, הוא אפילו גלוי לחלוטין. למעט התגובה שקיבלו אנשי התוכנית, ניתן למצוא סימוכין לעריכת מבחני ריסוק במסגרת ה-הEuroNCAP על-ידי גופים חיצוניים לרוב. זאת דעתו האישית!" כלב השמירה רגע...הרי תפקידה של העתונאות לעורר את הציבור ולדאוג "לזכות הציבור לדעת"??? ובמקרה הנדון, אני חושב שבהבאת הנושא לידיעת הציבור במדיה הטלויזיונית, אכן הוא מעשה עיתונאי נדרש מבחינת "זכות הציבור לדעת" ולגיטימי והציבור יחליט. בזה סיימתי...אני מקווה. עורך האתר למכוניות ספורט בישראל מריוס
 
כולם פו שכחו דבר אחד חשוב.....

רוני טוען שגוף הממומן ע"י יצרנים לא יכול להיות אוביקטיבי (אתם יודעים מה, יש בזה משהו). אבל שכתם כאן דבר אחד חשוב, תכנסו לאתר שלו הביטו למעלה, מה אתם רואים? פרסומות, נכון, ולא סתם פרסומות אלה של יצרני רכב. עכשיו נשאלת השאלה, האם הוא בעצמו יכול להיות אוביקטיבי כאשר האתר שלו בעצמו מופיעים פרסומות של יצרני רכב כאלה ואחרים.
 

e-magine

New member
השרשור המקורי היה אף יותר משעשע

ניסיתי ללכוד כמה צילומי מסך של הודעות שהיו באותו שרשור ונמחקו. כתבתי על הגסיפור גם פוסט בבלוג שלי.
 

epsilon73

New member
../images/Emo41.gif הערכת חיים :

הפעם בלי נעיצה אבל עם אפשרות שההודעת תקפוץ בשלושת הימים הבאים אם יהיה למישהו משהו להגיב.
דרור זי.
 

© DrorZi

New member
את האמת אפשר ליחס משמעות קשורה

גם ב "ע" וגם ב "א".
דרור זי, תודה.
 
למעלה