המשפט שהכי אהבתם בנקמת הסית'

  • פותח הנושא rend
  • פורסם בתאריך

rend

New member
../images/Emo41.gifהמשפט שהכי אהבתם בנקמת הסית'../images/Emo41.gif

המשפט שאני אישית הכי אהבתי זה שאובי-וואן אמר לאנאקין "You were the chosen one" מה אתכם?
 

funkey monkey

New member
שאובי-ואן אומר על הבלאסטר.

אחרי שהוא יורה על גריביווס, הוא מעיף את הבלסטאר הצידה ואומר 'כל כך לא מתורבת, כל כך לא אלגנטי'. האהוב עלי!
 

Reut301

New member
חחחח

כל פעם שיש את המוזיקה של דארת ווידר אני מתפקעת מצחוק..
 

oneman2

New member
מה הבדיחה באמת?

ד"א- אתמול ראיתי את נקמת הסית', אולי אני אכתוב פה מדי פעם
 

thorondor

New member
בפרק 4

אובי-וואן אומר שבלאסטר זה נשק לא תרבותי. הציטוט המדויק זרח מפרחוני.
 
הנה - בגלל זה אני שונא את ה- EU

כי כולם כלכך נדבקים לזה שהם מאבדים כל זכר וכבוד לטרילוגיה המקורית. עוד מעט יגידו שמלחמת הכוכבים מבוסס על המשחק מחשב....
 

Y. Welis

New member
אבל מצד שני ציטטת את ההיסטוריה של

הסית' מאותו המקור. גם אני לא מחבב מידע שהוא מחוץ לסרטים ושאין לו אוטוריטה ברורה. לרעיונות שבספרי ההמשך יתכן שיש יותר אמינות, כי הם מבוססים על חומר שמקורו בלוקאספילם (היום 'לוקאסבוקס').
 
נכון ולא נכון.

הספרים הם יותר אמינים באמת, אבל גם - עד גבול מסוים. זה שהם מאושרים על ידי לוקאס פילמז זה רק עניין מסחרי - הכותבים הם עדיין כותבים עצמאיים, לא אנשים שקיבלו מידע מלוקאס, ולא בטוח שלוקאס באמת יודע בעצמו מה הולך בספרים האלה - יש לו נציגים מסחריים ולכן צריך לקחת הכל בערבון מוגבל. מה שכן - יש קוים מנחים שלוקאס שם, שהם ידועים מראש, וזה נוגע לא להמשך הסדרה אלא דווקא לדברים שקדמו לסדרה - ההסטוריה של היקום, של הרפובליקה, המקורות של מסדר הג'די, וכן, גם ההסטוריה של הסית'. אז נכון, גם ההסטוריה של הסית' שכתבתי כאן בעצמי מבוססת באמת על EU, אבל בעיקר על הדברים הידועים האלה שבאו מהקוים המנחים של לוקאס (קוריבאן, ה- Hyperspace Wars, אלה דברים קצת יותר רשמיים שבאו - ככל הנראה - מלוקאס). אז שוב אני אומר - EU זה לא דבר בהכרח רע ופסול - אבל גם לא לקחת כל מה שיש שם כ- 100% רשמי או נכון או משמעותי. בסופו של דבר - הדבר היחידי שבאמת משנה משהו - זה הסרטים, והדברים הקטנים שמסביב (כמו הסידרה המצויירת למשל - שגם היא מבחינתי רק חצי אמינה - אפילו אם היא רשמית).
 

Y. Welis

New member
אולי כדאי להגדיר מה האמינות של

הדברים. יש למשל תקציר של ההיסטוריה של הסית' שהזכרת באתר רשמי פחות או יותר? אגב הסופרים - כולם מציינים נציגה מטעמו של לוקאס בשם סו רוסטוני. היא ה'מדריכה' שלהם ככל הנראה, ונראה שיש כמה קבועים שהם צריכים להכניס למשוואה (למשל נישואי האן וליאה ובניהם, או האקדמיה החדשה של הג'די שלוק מקים). חוץ מהדברים האלה יש להם חירות מסויימת. איזו תקופה מכסה הסידרה המצויירת?
 

Y. Welis

New member
הנה דוגמא לקטע מוסמך על מלחמת

המשובטים - ההקדמה לספר Shatterpoint (שמספר על עלילותיו של ווינדו לפני הסרט האחרון) שלוקאס חתום עליה כמחבר. זו בעצם ההקדמה לסרט השלישי: --------------------------------- אלף שנים פרחה ושיגשגה הרפובליקה הישנה תחת ממשלו של הסנאט והגנתם של אבירי הג'די הנערצים. אך בשעה שהעוצמה והממון מתחזקים, באות גם חמדנות ותאוות בצע, והן שהולידו רשע. גופי המסחר התפשטו והתעצמו; הסנאט הפך מושחת, ופוליטיקאי שאפתן בשם פאלפאטין נבחר למזכיר העליון. גרוע מכך: האבירים האפלים של הסית' הופיעו פתאום, לראשונה מזה אלף שנים. במרכז כל ההמולה הגועשת החלה להתאגד סיעת בדלנים תחת הנהגתו של מנהיג כריזמאטי: אביר ג'דיי לשעבר בשם הרוזן דוקו. הוא הבטיח לנאמניו חלופה לשחיתות והריקבון שפשו ברפובליקה, וכך סחף אליו אלפי מערכות שפרשו מהרפובליקה. אולם מרביתם לא ידעו כי דוקו היה למעשה אביר אפל של הסית', שפעל בתיאום עם אדונו דארת' סידיוס, אשר על פני השנים כרת ברית הרסנית עם אירגוני המסחר הגדולים וצבאות הדרואידים הפרטיים שלהם. נקודת המפנה הגיעה כאשר הרוזן דוקו לכד את אבירי הג'דיי במלכודת על הכוכב השומם ג'יאונוסיס. למרבה מזלם גילו אבירי הג'די את צבא המשובטים שהוזמן על ידי הרפובליקה כעשר שנים לפני כן, והיו מוכנים להתמודדות עם הבדלנים. אולם נצחונם באותו קרב עז היה נצחון פירוס: היתה זו ירייית הפתיחה במלחמה שהתפשטה כאש על פני הגלאקסיה והקיפה אלפי מערכות, ונודעה בשם מלחמת המשובטים האגדתית. אחרי שחיזק עצמו בסמכויות לשעת חירום, הגביר המזכיר פאלפאטיןאת לחצו על הסנאט והשיג לעצמו סמכויות נוספות, כולן בשם הצורך בביטחון. הוא הציע אז לאבירי הג'די, לאור המלחמה המתעצמת, לשרת כמפקדים בשורות צבא המשובטים. האבירים קיבלו עליהם את המשימה בנאמנות, למרות שחסרו רקע צבאי ולא הורגלו לשיטות המלחמה. מספרם שהספיק לשמירת השלום והצדק בגלאקסיה, היה מועט מכדי לעמוד באתגר הלא-צפוי והם התפזרו על פני המערכות השונות. יחסיהם עם פאלפאטין הלכו ונעשו מתוחים, והם חשו כי כוחם הולך ואוזל בשעה שהאביר המבטיח ביותר מבין שורותיהם משלים את אימוניו וניצב מוכן למלא את תפקידו כ*נבחר*, אשר יועד להביא איזון ל'כוח'. שלוש שנים ארכה מלחמת המשובטים, בהן הרפובליקה נקרעה לגזרים; אלפי סיפורי גבורה, אומץ ובגידה נרקמו בכל מקום, בשעה שגיבורים משני הצדדים לחמו להגן על שליחותם; ככל שהבדלנים היו נכונים לסכן הכל עבור רצונם בסדר חדש, כן היו הג'דיי נחושים להגן על הרפובליקה ולהביס את הסית'; הם ידעו כי הסית' הם הכוח האמיתי מאחורי התנועה הבדלנית. הם עדיין האמינו ברפובליקה והיו משוכנעים כי ראוי להציל אותה. אמונתם זו, אשר הקנתה להם כוח אל-אנושי למול אויביהם החזקים, טרם עורערה באותם ימים. ------------------------------------------------------------ מעניין אם יש עוד קטעים כאלה...
 

funkey monkey

New member
הסדרה המצויירת Clone Wars

כמו שמה, מכסה את תקופת מלחמת המשובטים. בין הסרט השני לסרט השלישי..
 
למעלה