המשפט שהכי אהבתם בנקמת הסית'

  • פותח הנושא rend
  • פורסם בתאריך

juggernaut

New member
לא לא

נכון זה מניו הופ אבל רק הזכרתי שזה מאקדמי. ושמע אני לא חושב שהEU כזה נורא...דווקא טוב כי אנשים רוצים עוד מידע
 
אני לא אומר שה- EU נורא

אני פשוט אומר שצריך לדעת איפה הגבול עובר בין SW ל- EU, כי זה לא ממש אותו דבר.
 

AceMagician

New member
אין לי ממש אחד שאהבתי

אבל יש אחד שנחרט בזכרוני: "!Comander, Execute order-66" זה אחד החזקים בכל הסאגה מבחינת המשמעות ולדעתי הוא שווה מיסגור(!
) דן נהנה לראות את הסצינה הזו היום, אה דן?
 

KingpinEX

New member
יש שתיים ממש מגניבים

2. זה שוינדו אומר לאנקין לשבת, זה פשוט קטע אדיר כי עוד שניה וינדו הולך לתת לו ביטצ' סלאפ ולהשיב אותו. "SIT (your ass) DOWN (bitch) !" 1. יותר מגניב זה שאנקין מספר לדוקו שהוא פי שתיים יותר חזק מלפני, ואז כמובן "Twice the Pride, Double the Fall" חזק.
 
שניים

"Army or not, You must realize, You are doomed" מפי גריווס והשני: Yes master, Where Is Padme? Is She Safe? Is She Allright?" כמובן - מפי הלורד ויידר בכבודו ובעצמו
 

gloom

New member
המשפט הכי חזק בסרט../images/Emo66.gif

may the force be with you זהו הכי חזק... מקום שמיני ברשימת מאה הציטוטים הכי טובים מכל הסרטים (מקום ראשון מחלף עם הרוח "frankly, my dear, i dont give a damn" סתם אני הכי אהבתי את "Twice the Pride, Double the Fall" אין זה משפט כל כך חזק, דוקו שולט!!!
 

Reut301

New member
אני דווקא אהבתי..

את זה שראו נראה לי בטריילר, שווינדו בא עם כמה ג'דיים לעצור את פלפאטין ופלאפטין are you threatening master jedi? אני לא בטוחה שכתבתי נכון, אבל הבנתם את הכוונה..
 

deddy23

New member
אצלי גם שניים>>

ומשום מה שניהם של אובי וואן... האחד זה כמובן:Obi Wan:your new Empire?!, Anakin:Dont make me kill you. Obi Wan:Anakin my alligence is to the republic, to democracy והשני למרות שזה משפט ממש קצר אבל זה כנראה באיך שאובי וואן אומר את זה והחזרה על זה פעמיים: Let her go Anakin, LET HER GO
 

Y. Welis

New member
Good is a point of view, Anakin.

פאלפאטין לאנאקין בשיחתם בבית האופרה (אגב, המופע שהם רואים הוא בלט מים בשם 'אגם התמנונים', שמבוצע ע"י מון קאלאמארי - המין שעליו נמנה אדמירל אקבאר ב'ג'די').
 

the sith

New member
שלי זה

לי יש 4 משפטים: At an end your rule is ,and not short enough it was מפי יודה לפני הקרב עם סידיוס. ו you will not stop me darth vader will become more powerfull then either of us מפי סידיוס גם לפני הקרב וכמובן commander cody the time has come excute order 66. ורגע קטן של צמרמורת.. וגם Once more the sith will rule the galaxy! and then we shall have ...peace.. מפי סידיוס כמובן.
 

gloom

New member
אז ככה הדמוקרטיה מתה../images/Emo66.gif

במחיאות כפיים... נזכרתי בזה עכשיו
 
דברים שצצו לי

זה היה משהו כזה: "Since now the republic will be the first galactic ampire!"פלפאטין... "Power! unlimited power!" ואז ווינדו נזרק החוצה אל מותו....
 

jack 1

New member
הממ היו מלא

palpatine:at last the jedi are no more yoda:not if anything to say abouth it ,i have if so powerfull you are,why leave? so uncivilized general kenobi,you are a bold one. וכמובן:you were the chosen one!it was said that youll destroy the sith not joind them!
 

goffer

New member
המשפט ששינה הכל

YOU'r the sith lord! בוקר טוב אנאקין. רק עכשיו נפל האסימון?
 

rend

New member
עוד משפט שאהבתי

שאובי-וואן אמר לאנאקין "you became the very thing you've sworn to destroy" לא בטוח אם זה מדויק מילה-מילה אבל בטח הבנתם.
 
למעלה