הזירה

../images/Emo41.gifהזירה../images/Emo41.gif

רוקדים יום שישי בזירה ת"א . למי שמתאים...נשמח לראותכם! אין צורך להרים
- יד...אך יש צורך ל-ה-ק-פ-י-ץ-!(אם בא לכם). אהיה שם +4 חברים.
סופי..."קפה ת"א"...שבוע הבא? (בלי לכעוס עליי)! פליז.-התקשרו חברים ובא לנו לרקודדדדדדדד מחר בזירה. סוף שבוע מקסים ורגוע ומלא מלא אהבה לכולם
 

קטי30

New member
תגידי לי גיברת ../images/Emo97.gifת שלי

לא יכולת לבקש יפה נעיצה ???? פעם סירבתי לך ????
תעשו חיים כפרות
 
אם כבר בקשות...

אני יכולה בבקשה,ת'מספר טלפון ש'לך? את של דינה כבר יש לי(3 שנים לקח לי
) אני אוספת לי אופציות לשעות הקטנות של הלילה
 
אם את כבר במוד "לרג'י"

תארגני משו ללילה...למחר...מחרתיים...ולמשך ה 5 שנים הבאות.. ביטלתי את כל האופציות הכבדות.. ונשארתי עם שקית של מרשמלו...
 

קטי30

New member
../images/Emo124.gifמי אמר מרשמלו ולא קיבל

תגידי ותומרי לי אין לך משהוא יותר קל לתת לי
מותק, כמו שאני מכירה אותך "תעסוקה" זה הדבר האחרון שאני יכולה ליעץ או לארגן לך וזה יקרה רק אם אני אקח שיעורים פרטיים ממך
אז, תתאפסי לי ומהררררררררררררררררררררררררררררררררר
 

maof

New member
רגע...../images/Emo70.gif

אז אם הבינותי נכון האצבעות הולכות לכיוון שלך
מעוף
 

maof

New member
יווווווו ../images/Emo12.gif

ככה לידה בפרהסיה
מעוף
 
../images/Emo5.gif

מה לידה?????? איפה הקונוטציה והאסוציאציה שלך נתקעו? יאללה איתך עופיון.. הרגת ת'חשק של לרפות עכשיו.
 
למעלה