גליה 35 היחידה
New member
../images/Emo41.gifהזירה../images/Emo41.gif
רוקדים יום שישי בזירה ת"א . למי שמתאים...נשמח לראותכם! אין צורך להרים
- יד...אך יש צורך ל-ה-ק-פ-י-ץ-!(אם בא לכם). אהיה שם +4 חברים.
סופי..."קפה ת"א"...שבוע הבא? (בלי לכעוס עליי)! פליז.-התקשרו חברים ובא לנו לרקודדדדדדדד מחר בזירה. סוף שבוע מקסים ורגוע ומלא מלא אהבה לכולם
רוקדים יום שישי בזירה ת"א . למי שמתאים...נשמח לראותכם! אין צורך להרים