הורים צעירים ובוגרי הפורום

צ'מעי, פתחתי את התמונה ו

התגובה הראשונה שלי - יהההההההההההההה הבחורצ'יק שלך יפהפה
 
ממש דומה לתמונה מהסקירה שהעלית

ולפני שבוע שאלת אם אני זוכרת את התמונה מהסקירה...... אז לא פשוט עשיתי חיפוש לפי השם משתמש שלך כדי לראות אם העלית פעם תמונה של הסקירה כי הדבר מאוד מעניין לראות אם ילד יצא דומה לתמונה בסקירה.... מתוקי כזה.
 
סוזי, מיקה משגעת!!!! וכרמל בונבון!!!!!

בננה, נראה לי אני יקנה את הספר, גם לי יש אנטי כלפיו, אולי בגלל שקראתי בפורום השכן ביקורות שליליות, אבל את נשמעת כ"כ מרוצה ששווה לנסות, כמה הוא עולה? לגבי תמונה של זואי, אוטוטו נגמרים ה 40 יום, ואני ישים.
 
הם מדהימים!! ואעד כה אני היחידה שראתה את זואי

איזה כיף לי! אני מרגישה מיוחדת...
 
חולה עלי????

מסננת את המסרים שלי... מונעת ממני לראות את זואי... מבריזה לי מטיפת חלב... משנה את השם שלי מתום לטום... אני פגועה
מותק אני אוטוטו חוזרת לעבוד אם את רוצה לצאת מתישהו זה הזמן....
 

bananaloti

New member
תודה לכולן על המחמאות../images/Emo70.gif ובקשר ללוחשת -

תראו, עדיין לא סיימתי ליישם את כל מה שצריך. זה לא מהיום להיום וזה לא פשוט. אבל - אני באמת מאמינה ששגרה מסוימת היא טובה גם לתינוק וגם להורים. אני אישית לא חושבת שהגישה של לעשות מה שטוב לתינוק בלי שום התערבות היא נכונה. התינוק לא באמת יודע מה טוב בשבילו. בשביל זה יש הורים. והגישה של הלוחשת לגמרי מתחשבת ברצונות התינוק, פשוט גורמת לזה שהתינוק בעצמו יחיה באיזושהי שיגרה צפויה וידועה מראש. אני מרגישה שאני הרבה יותר מבינה מה הוא אומר כשהוא בוכה. בהתחלה מצאתי את עצמי אומרת המון פעמים "מה אתה רוצה?" (לא בעצבים, כמובן. יותר בהתחננות לתשובה..) ועכשיו כמעט ולא. וזה שינוי שקרה בכמה ימים. החלק שעדיין ממש קשה לי (מזדהה איתך, נורית של שחר) זה ההרדמה. התרגלתי שהוא ישן רק אם הוא נרדם על הציצי, ולפי הלוחשת זה לא נכון. אחרי האוכל צריך פעילות ורק אז שינה. אז לפעמים ההרדמה ממש ממש קשה. הוא עייף נורא אבל לא רוצה לישון. אבל אני מקווה שזה ישתפר עם הזמן. אני כן חושבת שלהירדם זו מיומנות שמאד חשוב שהילד ילמד. אם הוא תמיד יירדם על הציצי איך הוא ידע להירדם בצורה אחרת? בקיצור, זה לא טריוויאלי, אבל לדעתי זה אפשרי אפילו בשלב ממש מוקדם, וזה שווה את המאמץ. ברגע שזה יעבוד לגמרי החיים שלנו יהיו הרבה יותר קלים. ואנטיבס - לא קניתי את הספר אלא השאלתי מחברה. אולי תשאלי פה אם למישהי יש להשאיל?
 
הו, כמה התגעגעתי!!!../images/Emo24.gif

וכמובן
על ה - 20 ק"ג שהתאיידו להם.... בהצלחה. נשמע לא קל. עדיין לא מאמינה שאת כבר שם - מהצד השני כלומר... מקווה להצטרף בקרוב. נשיקות.
 
למעלה