הוויכוח על הקו הירוק (באבן גבירול) נמשך...

מצב
הנושא נעול.
הוויכוח על הקו הירוק (באבן גבירול) נמשך...
התמונה שבעקבותיה התפתח תת-שרשוראוזור-רקס מפלצתי במיוחד שקצת פגם בשלמות שרשור הרק"ל החגיגי של פיינשטיין.
תמונה חשובה מאד
כך ייראה רחוב אבן גבירול בת"א במקרה שחו"ח תתקבל התכנית המטומטמת של משרד האוצר להפוך את הקו הירוק לקו עילי. ולא יהיה מדובר ברכב אחד בצומת אחד, אלא בכל מסלול הקו, כל היום וכל השנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תמונה חשובה מאד
כך ייראה רחוב אבן גבירול בת"א במקרה שחו"ח תתקבל התכנית המטומטמת של משרד האוצר להפוך את הקו הירוק לקו עילי. ולא יהיה מדובר ברכב אחד בצומת אחד, אלא בכל מסלול הקו, כל היום וכל השנה.
הוא עשה פרסה על המסילות!
לא רואים את זה בתמונה, אבל הוא דפק רוורס מטר לפנינו כשלרכבת היה רמזור פתוח.
 
הוא עשה פרסה על המסילות!
לא רואים את זה בתמונה, אבל הוא דפק רוורס מטר לפנינו כשלרכבת היה רמזור פתוח.
בטח, אלא מה?
וזה כאין וכאפס לעומת מה שיהיה בת"א. חניות באלכסון על המסילה "אחי, עצרתי רגע לקנות סיגריות". נהגי מוניות שייכנסו לכל צומת פקוק ויחסמו את המסילה עד לאור הירוק הבא. אוטובוסים שינסו לעקוף מכוניות שעצרו בנת"צ בתנועה אלכסונית דרך המסילה "במקרה" כשעוברת הרכבת. אסון אורבני כדברי קישון ז"ל. ההתנגשויות שכבר ארעו בין הרק"ל למכוניות בי-ם בעת ההרצה מנבאות את הצפוי לנו בת"א אם וכאשר תגבר ידם של פקידי האוצר והם ירשמו לעצמם עוד "הישג" לדראון עולם.
 

raminec

New member
בטח, אלא מה?
וזה כאין וכאפס לעומת מה שיהיה בת"א. חניות באלכסון על המסילה "אחי, עצרתי רגע לקנות סיגריות". נהגי מוניות שייכנסו לכל צומת פקוק ויחסמו את המסילה עד לאור הירוק הבא. אוטובוסים שינסו לעקוף מכוניות שעצרו בנת"צ בתנועה אלכסונית דרך המסילה "במקרה" כשעוברת הרכבת. אסון אורבני כדברי קישון ז"ל. ההתנגשויות שכבר ארעו בין הרק"ל למכוניות בי-ם בעת ההרצה מנבאות את הצפוי לנו בת"א אם וכאשר תגבר ידם של פקידי האוצר והם ירשמו לעצמם עוד "הישג" לדראון עולם.

כמו במקומות רבים בארץ, אפשר לשים מצלמות בצמתים של הרקלת. מי שעובר על החוק יקבל "מתנה" הביתה וחסל. היעדר אכיפת החוק שקיים בצמתים של ת"א כיום אינו סיבה מספקת להתחפרות בדיעה של רכבת תחתית. לרכבת קלה יש יתרונות עצומים על רכבות תחתיות וצריך לשקול את זה בכובד ראש. אם הצליחו לשים מצלמה לאכיפת נת"צ בדרך נמיר, אז עוד יש לנו תקווה
 

easylivin

New member

כמו במקומות רבים בארץ, אפשר לשים מצלמות בצמתים של הרקלת. מי שעובר על החוק יקבל "מתנה" הביתה וחסל. היעדר אכיפת החוק שקיים בצמתים של ת"א כיום אינו סיבה מספקת להתחפרות בדיעה של רכבת תחתית. לרכבת קלה יש יתרונות עצומים על רכבות תחתיות וצריך לשקול את זה בכובד ראש. אם הצליחו לשים מצלמה לאכיפת נת"צ בדרך נמיר, אז עוד יש לנו תקווה
ולא כל מה שמשרד האוצר תומך בו,
הוא בהרכח רע. נכון שזה טוב גם לקופת המדינה, אבל כשיבואו מומחי תחבורה (אמיתיים, לא המגוכחים שמרבים להתבטא בעיתונות, ובטח שלא גודוביצ'ים למיניהם) ויוכיחו שהרכבת הקלה באבן גבירול חייבת להיות תחתית דווקא, אז יהיה לעיריית ת"א קייס. בינתיים, אין לה... לרק"ל במפלס הרחוב יש לא מעט יתרונות שלרכבת תחתית אין, שכל חבר ותיק בפורום מכיר. מה שצריכים זו אכיפה אמיתית והרתעה, ולא להגיד "אי אפשר, זה האופי הישראלי" ולהרים ידיים. (בדומה לאמרתו של השופט על האיחורים של ר"י: "זה חלק מהתרבות בישראל"
). בקיצור: כל עוד לא מתוכננת רכבת תחתית כבדה בגוש דן (סביר להניח שהיא גם לא תהיה מתוכננת) אלא רכבת קלה, אין שום בעיה להעביר אותה במפלס הרחוב כל עוד יש מקום.
 
ולא כל מה שמשרד האוצר תומך בו,
הוא בהרכח רע. נכון שזה טוב גם לקופת המדינה, אבל כשיבואו מומחי תחבורה (אמיתיים, לא המגוכחים שמרבים להתבטא בעיתונות, ובטח שלא גודוביצ'ים למיניהם) ויוכיחו שהרכבת הקלה באבן גבירול חייבת להיות תחתית דווקא, אז יהיה לעיריית ת"א קייס. בינתיים, אין לה... לרק"ל במפלס הרחוב יש לא מעט יתרונות שלרכבת תחתית אין, שכל חבר ותיק בפורום מכיר. מה שצריכים זו אכיפה אמיתית והרתעה, ולא להגיד "אי אפשר, זה האופי הישראלי" ולהרים ידיים. (בדומה לאמרתו של השופט על האיחורים של ר"י: "זה חלק מהתרבות בישראל"
). בקיצור: כל עוד לא מתוכננת רכבת תחתית כבדה בגוש דן (סביר להניח שהיא גם לא תהיה מתוכננת) אלא רכבת קלה, אין שום בעיה להעביר אותה במפלס הרחוב כל עוד יש מקום.
אכיפה והרתעה לא שוות כלום במקרה זה
הן אינן יכולות למנוע אף אחת מהבעיות שתתעוררנה במקרה של רק"ל באבן גבירול. אני אפילו לא מדבר על מקום! אני מדבר על כך שהרק"ל לא תמלא את תפקידה.
 

easylivin

New member
אכיפה והרתעה לא שוות כלום במקרה זה
הן אינן יכולות למנוע אף אחת מהבעיות שתתעוררנה במקרה של רק"ל באבן גבירול. אני אפילו לא מדבר על מקום! אני מדבר על כך שהרק"ל לא תמלא את תפקידה.
היא תמלא גם תמלא. ומקום לא צריך...
מה שצריך זו הסעת המונים בתחבורה ציבורית, ואם על הדרך אפשר לבטל עוד נתיב למכוניות - אז מה טוב. על החתום: משיהו שמכיר את אבן גבירול לא פחות טוב... (מותר לי לטעון כך, הלא כן?)
 
ולא כל מה שמשרד האוצר תומך בו,
הוא בהרכח רע. נכון שזה טוב גם לקופת המדינה, אבל כשיבואו מומחי תחבורה (אמיתיים, לא המגוכחים שמרבים להתבטא בעיתונות, ובטח שלא גודוביצ'ים למיניהם) ויוכיחו שהרכבת הקלה באבן גבירול חייבת להיות תחתית דווקא, אז יהיה לעיריית ת"א קייס. בינתיים, אין לה... לרק"ל במפלס הרחוב יש לא מעט יתרונות שלרכבת תחתית אין, שכל חבר ותיק בפורום מכיר. מה שצריכים זו אכיפה אמיתית והרתעה, ולא להגיד "אי אפשר, זה האופי הישראלי" ולהרים ידיים. (בדומה לאמרתו של השופט על האיחורים של ר"י: "זה חלק מהתרבות בישראל"
). בקיצור: כל עוד לא מתוכננת רכבת תחתית כבדה בגוש דן (סביר להניח שהיא גם לא תהיה מתוכננת) אלא רכבת קלה, אין שום בעיה להעביר אותה במפלס הרחוב כל עוד יש מקום.
רק תיקון טעות ...
מי שהתנגד לתחתית באבן גבירול זאת העירייה... הגורמים המקצועיים בזמנו תמכו בתחתית כולל משרד האוצר לגבי העמדות שלהם היום אין לי מושג.
 
הבעתי פליאה על דבריך
העירייה התנגדה לרכבת תחתית והאוצר תמך? באיזה יקום מקביל זה קרה?
בהנחה שהזיכרון שלי לא מטעה אותי
בשנת 2004 היה דיון לגבי הקו הירוק וגורמי משרד התחבורה והאוצר תמכו לפני תכנון מפורט של המכרז של הקו הירוק שהיה אמור לצאת ובסוף לא יצא שהתנאי יהיה קו תחתי או מת"צ של רבי קיבולת והתנגדו לרק"ל,עיריית תל אביב התנגדה עד כמה שאני זוכר לתחתית באבן גבירול מסיבות שלא זכורות לי.(יכול להיות שאני טועה וזה היה הפוך)
 

amit1270

New member
בהנחה שהזיכרון שלי לא מטעה אותי
בשנת 2004 היה דיון לגבי הקו הירוק וגורמי משרד התחבורה והאוצר תמכו לפני תכנון מפורט של המכרז של הקו הירוק שהיה אמור לצאת ובסוף לא יצא שהתנאי יהיה קו תחתי או מת"צ של רבי קיבולת והתנגדו לרק"ל,עיריית תל אביב התנגדה עד כמה שאני זוכר לתחתית באבן גבירול מסיבות שלא זכורות לי.(יכול להיות שאני טועה וזה היה הפוך)
זה היה הפוך
 
זה היה הפוך
צודק לאחר בדיקת הדברים מסתמן שת"א
כלומר עיריית תל אביב התנגדה לקו רק"ל משרד האוצר תמך בקו רק"ל עם אופצייה לתחתית (אין לי מושג מה זה אומר)משרד התחבורה בהתחלה תמך בעמדת האוצר ולאחר זמן מה שינה את עמדתו ותמך בקו תחתית .
 

בועז ל

New member
צודק לאחר בדיקת הדברים מסתמן שת"א
כלומר עיריית תל אביב התנגדה לקו רק"ל משרד האוצר תמך בקו רק"ל עם אופצייה לתחתית (אין לי מושג מה זה אומר)משרד התחבורה בהתחלה תמך בעמדת האוצר ולאחר זמן מה שינה את עמדתו ותמך בקו תחתית .
"בדיקת הדברים" - אתה מוכן לפרט, שבי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה