הגיגים, דעות, שאלות ו

הוא גמור מזה שהוא יודע שיצא חרא

אלירז כיבד אותו יותר מכולם והוא בתמורה הכניס לו מאחורי הגב. איך לא ירגיש רע עם עצמו? שירגיש ושילמד גם לחיים...זה אחלה שיעור בשבילו. בן אדם בן 30 חלול ובלי אישיות.
 

Free Nana

New member
ואי, זהירות, אוסף של שטויות.

הוא גמור מזה שאדם נפגע ממנו, גם אם בלי סיבה מוצדקת. אלירז אכל לנו את הראש עם ההדחה הזאת ועשה דרמות. ארז מרגיש רע שמישהו נפגע ממנו, לא יותר מזה. אלירז לא כיבד אותו ולא נעליים, הוא ליכלך עליו לא פעם ולא פעמיים. ארז למיליון
 
אם מסתכלים באופן רחב על כל התוכנית,

אלירז לכלך עליו הכי פחות. אפילו אם מסתכלים על מי העמיד אותו להדחה: אלירז בחיים לא העמיד אותו, בעוד שסער כן העמיד אותו.
 

Free Nana

New member
מה זה משנה מי העמיד אותו?

למה זה קשור? לאלירז היו מועמדים אחרים יותר קריטים להעמיד להדחה. אני מסכימה, זאת לא העמדה הכי טובה של ארז, והיו לו מועמדים יותר קריטים כמו גו - אל!! אבל לא צריך לסקול את ארז, ולא צריך לעשות לו עליהום, הוא משחק כמו כולם, רק יותר טוב. בלי ליכלוכים ובלי ריכולים. שימו לב, ארז לא ריכל מתחילת התוכנית!! בואו תיזכרו בריכולים של גואל, אלין, אלירז איילה וסער. איפה ארז? בדממת אלחוט של עצמו, תמיד כנה, לא מרכל, לא פוגע! זה המשחק, ארז העמיד את אלירז. זה משחק.
 
עברית שפה קשה?

התייחסתי לכלל התוכנית שאלירז התייחס אליו הכי יפה מכולם שם. וציינתי בין היתר את זה שאלירז לא העמיד אותו, שבין היתר זה מחזק את הטענה שלי. עכשיו לגבי הריכולים, צודקת שארז ריכל הכי פחות... אבל "ריכולים" הם חלק מהרעיון של התוכנית, כמובן שצריך לעשות אותם בצורה יפה ולא זדונית. זה חלק מהדינמיקה החברתית שארז כמעט ולא היה שותף לה. זה שארז העמיד את אלירז יכול היה להיות סבבה אם זה היה נטו בחירה של ארז. אבל בגלל שהוא העמיד את אלירז רק כי סער אמר לו, זה מעפן לדעתי.
 

Free Nana

New member
המושפעות של ארז מסער בהחלט מזיקה לו,

על זה אין ויכוח. וכתבתי זאת כבר, הנימוק של ארז לא היה משכנע. חלק מהעמדה להדחה זה הנימוקים, הנימוק של ארז היה צולע. טעות, נכון. אבל בואי נהיה כנות, אלירז לא התייחס אליו הכי יפה מכולם, אני סולדת מסער אבל סער כבר הרבה זמן תומך בארז יותר מכולם. מסביר ומתרגם לו הכל, מעודד ומחזק אותו. כמובן שהוא גם מרעיל אותו וארז תמים מכדי לשים לב לזה. ריכולים הם חלק מהתוכנית אבל אין צורה יפה לריכולים, אין ריכולים טובים וריכולים רעים. כל הריכולים רעים ולא חיוביים. ארז לא היה שותף לריכולים ולליכלוכים וזאת המעלה שלו. ארז ראוי לגמר וראוי למיליון
 
סער תומך בארז רק בגלל סיבה אחת שהיא:

הוא זקוק לקול שלו בקלפי וזהו! למה סער לא התייחס לארז עד לפני שבועיים? אה כן כי קודם היו לו את שרה, את תומר, את דנה, את אביב. שכחתי מישהו? ;) אחרי שתומר הודח, סער נשאר עם איילה לבד, אז הוא חיזק את הקשר עם ארז שעליו שמר על אש קטנה קודם לכן. וזה שארז לא קולט את זה, זה חלק מהדברים שעליהם לא מגיע לו המליון לדעתי. כי זה מראה שהדרך שלו מוטעית, הוא עוזר לבן אדם כמו סער שפועל רק מסיבות אנוכיות. ושוב פעם, כשמשוחחים על אנשים אחרים, בלי ללכלך או להשמיץ זה בסדר. וזה חלק מהתוכנית. אנחנו חושבות שונה וזה בסדר. וכמו שכתבתי בתגובה הראשונה, ארז יגיע לגמר, כי זה כבר נקבע בתסריט מראש, בלי קשר לתוכנית, בגלל המוגבלות שלו. ככה שאין לך מה לדאוג. אבל המליון זה כבר סיפור אחר.
 

rotem lala

New member
הרי הבאתי לך לינק

וראית שיש שם טעות, מה זה משנה שבעמוד של אלירז אין את הטעות? בעמוד של פותנה יש, וזו דוגמא שלא כל מה שכתוב שם נכון.
 
נו אז הכול שם טעויות וזהו.

זה שהם טעו פעם אחת בעמוד של פותנה, לא אומר שטעו גם פה (במיוחד שפה יש התאמה בין שני העמודים). זו לא הוכחה מבחינתי.
 
למעלה